cvakaní ventilů
- pbjun
- Test driver 
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: cvakaní ventilů
Tak u Tveho motoru musi vacky dolu... Ale aby to spise nebyly vstriky, mi za studena klepou vstrikovace a to jakoze celkem dost - ale najezd cca 400tis. Jde to primo ze vstrikovaci listy kdyz posloucham u motoru, doporucuji taky odposlouchat. Po zahrati se to zlepsi - sice dost, ale stejne pri otevrene kapote slysim klepkani...
			
									
									
						- gargulakj
- Junior 
- Příspěvky: 467
- Registrován: 30.04.2009 17:05
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: cvakaní ventilů
No snažil jsem se to poslouchat a řekl bych že to vyhází někde z pod toho deklíku jak je nápis zetec se u svíček. A chová se to tak že když přidám plyn tak klepkání stichne a jak pustím zase klepe a klepe na volnoběh. A hned po startu se to tak postupně rozklepkává  , první sekundu nic a pak běhěm pár sekund to postupně zesiluje. A při jízdě už to neslyším.
, první sekundu nic a pak běhěm pár sekund to postupně zesiluje. A při jízdě už to neslyším.
			
									
									 , první sekundu nic a pak běhěm pár sekund to postupně zesiluje. A při jízdě už to neslyším.
, první sekundu nic a pak běhěm pár sekund to postupně zesiluje. A při jízdě už to neslyším.Focus r.v. 2002, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
						Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
- miki21
- Test driver 
- Příspěvky: 13521
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: cvakaní ventilů
Změřit vůle není zas takový problém,horší bude seřízení.Pokud nemáš podložky,tak rozvody dolů  
 
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 66&t=25553
			
									
									 
 http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 66&t=25553
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
						Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- pbjun
- Test driver 
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: cvakaní ventilů
No pokud mas plastove viko tak Te rozvody neminou a je to taky daleko vesti zasah do motoru... Nejdriv nechat vychladnout, zmerit vule - zapsat, pak vyndat kalisky - spocitat jake kalisky potrebujes a pak to u forda koupit a vymenit spolu s orzvodama...
			
									
									
						- gargulakj
- Junior 
- Příspěvky: 467
- Registrován: 30.04.2009 17:05
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: cvakaní ventilů
Jj s tím počítám že rozvody pudou nové.. i když je tam mám 40tis. Ale změřit by se to dalo i bez sundání rozvodů co? Třeba to klepe neco jiného.. no uvidíme.. ale chci mít jasno
			
									
									Focus r.v. 2002, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
						Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
- miki21
- Test driver 
- Příspěvky: 13521
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: cvakaní ventilů
Změříš to stejně jak na mojem...viz odkaz.
			
									
									Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
						Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- gargulakj
- Junior 
- Příspěvky: 467
- Registrován: 30.04.2009 17:05
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: cvakaní ventilů
Jj díky za reakce.. No ve čtvrtek na to mrknou ve fordu tak doufám že budou šikovní a odhalí záhadu klepkání  
 
			
									
									 
 
Focus r.v. 2002, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
						Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
- gargulakj
- Junior 
- Příspěvky: 467
- Registrován: 30.04.2009 17:05
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: cvakaní ventilů
Takže šest výfukových ventilů nebylo v toleranci...Takže momentálně se čeká až přijdou kalíšky a v pondělí by to mělo zase jezdit. Rozvodák bude samo nový.. ale kladky prý není potřeba dávat nové. Mám je tam nějakých 40 tis km..
			
									
									Focus r.v. 2002, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
						Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
- pbjun
- Test driver 
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: cvakaní ventilů
No dyt, akorat zkrat interval rozvodu na 100tis 
			
									
									
						
- 
				Wolf2
Re: cvakaní ventilů
Záhada je jednoduchá ,při výrobě motoru se Ford vrátil cca 20let zpět a nenamontoval ti tam hydraulické štelování ventilůgargulakj píše: No ve čtvrtek na to mrknou ve fordu tak doufám že budou šikovní a odhalí záhadu klepkání
 
   
   
   
   
   a mohlo být po problémech. Už ve Fiestě 1,6  z roku 1990 hydroštely byly a nikdy nebyl problém s ventily ,ale nějakej dement ve Fordu se rozhodl ,že o 10 let poté  nic takového do motoru dávat nebudou a pak to tak dopadá "cvakání a nepravidelný chod motoru a td.
  a mohlo být po problémech. Už ve Fiestě 1,6  z roku 1990 hydroštely byly a nikdy nebyl problém s ventily ,ale nějakej dement ve Fordu se rozhodl ,že o 10 let poté  nic takového do motoru dávat nebudou a pak to tak dopadá "cvakání a nepravidelný chod motoru a td.   
  
- matys
- Pokročilý 
- Příspěvky: 653
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: JIHLAVA Březinky
Re: cvakaní ventilů
Záhada je jednoduchá ,při výrobě motoru se Ford vrátil cca 20let zpět a nenamontoval ti tam hydraulické štelování ventilůWolf2 píše:
 
   
   
   
   
   a mohlo být po problémech. Už ve Fiestě 1,6  z roku 1990 hydroštely byly a nikdy nebyl problém s ventily ,ale nějakej dement ve Fordu se rozhodl ,že o 10 let poté  nic takového do motoru dávat nebudou a pak to tak dopadá "cvakání a nepravidelný chod motoru a td.
  a mohlo být po problémech. Už ve Fiestě 1,6  z roku 1990 hydroštely byly a nikdy nebyl problém s ventily ,ale nějakej dement ve Fordu se rozhodl ,že o 10 let poté  nic takového do motoru dávat nebudou a pak to tak dopadá "cvakání a nepravidelný chod motoru a td.   
   [/quote]
[/quote]Zdravím pánové...........řekl bych , že seřizováním vůle ventilů podložkama nebo kalíškama je určitě rychlejší a hlavně přesnější reakcí ventilů na vačku po celém rozsahu otáček motoru oproti hydroštelům .
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST


						
- pbjun
- Test driver 
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: cvakaní ventilů
Predevsim hydra mivaji docela potize s kvalitou oleje, pridiraji se a podobne... Cena je take mnohem vyssi. Osobne si myslim, ze serizeni podlozkami (ne kalisky - toto je blby vymysl) je daleko lepsi 
			
									
									
						
- 
				Bullitt
- Pokročilý 
- Příspěvky: 653
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: cvakaní ventilů
Wolf2: tak to si pročti fórum o starších Fordech, hlavně Escortech, jaké byly s hydroštely problémy(vím i ze zkušenosti). Původně měly odstranit nutnost kontrol ventilové vůle a vymezování podložkami, ale to se jaksi nesplnilo, hydroštely často bylo nutný měnit(docela drahý), při špatné funkci nadělaly často větší paseku(podpálený ventil), než neseřízená vůle podložkami(nevznikne taková mezera, jako u špatného hydroštelu). Řekl bych Ford ty hysroštely opustil záměrně.
Navíc je to pružný díl ve výsledku zhoršující ventilový rozvod a je závislý na mnoha faktorech: kvalitě/viskozitě oleje, tlaku mazání, teplotě, otáčkách.
			
									
									Navíc je to pružný díl ve výsledku zhoršující ventilový rozvod a je závislý na mnoha faktorech: kvalitě/viskozitě oleje, tlaku mazání, teplotě, otáčkách.
Ford Focus Mk4 HB, 1.0EB/92kW, 2021
Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
						Ford Focus Mk1 HB, 2.0i/16V/96kW, Ghia, 2004
- 
				Wolf2
Re: cvakaní ventilů
Měl jsem ,jezdil jsem s tím a nikdy nebyl problém   
   Když jsem auto kupoval mělo najeto 100tis km ,ja jsem najezdil dalších více než 100tis. km ( větší část byla na LPG ) a nikdy jsem neměl žádný problém , nejspíš to bylo tím ,že to byla 1,6 - 8v (76kW -CVH )  a  ne ZMETEK  1,6 - 16v
 Když jsem auto kupoval mělo najeto 100tis km ,ja jsem najezdil dalších více než 100tis. km ( větší část byla na LPG ) a nikdy jsem neměl žádný problém , nejspíš to bylo tím ,že to byla 1,6 - 8v (76kW -CVH )  a  ne ZMETEK  1,6 - 16v    
  
			
									
									
						 
   Když jsem auto kupoval mělo najeto 100tis km ,ja jsem najezdil dalších více než 100tis. km ( větší část byla na LPG ) a nikdy jsem neměl žádný problém , nejspíš to bylo tím ,že to byla 1,6 - 8v (76kW -CVH )  a  ne ZMETEK  1,6 - 16v
 Když jsem auto kupoval mělo najeto 100tis km ,ja jsem najezdil dalších více než 100tis. km ( větší část byla na LPG ) a nikdy jsem neměl žádný problém , nejspíš to bylo tím ,že to byla 1,6 - 8v (76kW -CVH )  a  ne ZMETEK  1,6 - 16v    
  
- matys
- Pokročilý 
- Příspěvky: 653
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: JIHLAVA Březinky
Re: cvakaní ventilů
Wolf2 píše:Měl jsem ,jezdil jsem s tím a nikdy nebyl problém
Když jsem auto kupoval mělo najeto 100tis km ,ja jsem najezdil dalších více než 100tis. km ( větší část byla na LPG ) a nikdy jsem neměl žádný problém , nejspíš to bylo tím ,že to byla 1,6 - 8v (76kW -CVH ) a ne ZMETEK 1,6 - 16v

tak proč jsi si kupoval Focusa , když ho považuješ za zmetka . Mohl sis koupit auto Tvých snů a neremcat na Focuse .
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST


						
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 0 hostů





