 ..tak tomu nevěřím ani za mák.
  ..tak tomu nevěřím ani za mák.S plným obsazením a rakví s lyžema na autě, Francie a zpět v průměru 7.0l a průměrná rychlost cca 95km/h. Tedy tempo nic moc, přesto jsem se k 6.0l ani nepřiblížil.. A to byla většina cesty po dálnici. Podotýkám, že tankuju výhradně prémiový nafty, nejraději v DE (mám to kousek) nebo Rakousku.
Na trase Malacky - Liberec (jezdím sám, je to cca 360km přes Havl.Brod) se dostanu na nějakých 6.5l/100km. Není to úplně pomalu (průměrem 100km/h - v noci), ale snažím se o co nejplynulejší jízdu bez zbytečnýho brždění a následnýho rozjíždění. I tak je podle mě pod 5.5l nereálný.. V TP jsou napsaný bludy, průměr 5.7 jsem na palubním počítači nikdy neviděl
 
 Nebo je možný nějaký negativní vliv některé součástky v autě? Třeba DPF na konci životnosti??














 Tak jsem zastavil a zkusil znovu "chcípnout" a nastartovat motor a od té doby je to už 2tis. km OK.
  Tak jsem zastavil a zkusil znovu "chcípnout" a nastartovat motor a od té doby je to už 2tis. km OK. Sice to sem nepatří, ale budu rád za vaše zkušenosti..
  Sice to sem nepatří, ale budu rád za vaše zkušenosti..   
  ..ale když ono to tak nejde, co kdybych pak usínal za volantem a byl tak pro ostatní nebezpečnější, než jet rychleji a ve střehu
  ..ale když ono to tak nejde, co kdybych pak usínal za volantem a byl tak pro ostatní nebezpečnější, než jet rychleji a ve střehu  
 inak auto funguje ako ma (aby som to nezakrikol...)
 inak auto funguje ako ma (aby som to nezakrikol...)

 Snad to i potom dokáže projít přes emise a STK.
  Snad to i potom dokáže projít přes emise a STK.

 supercharger & turbocharger
 supercharger & turbocharger