Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- Miki 84
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 13.02.2011 13:04
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Dotaz ohledně filtru pevných částic u FF 1.6 TDCi 80 Kw. Pokud mám ve velkém techničáku uvedenu normu EHS: 2003/76A což by dle fóra mělo splňovat normu Euro3 mám filtr pevných částic nebo nikoliv? První registrace automobilu byla v únoru 2005. Díky všem za odpověď.
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Nemal by si mať - ale prečo si neporovnáš "indikačné foto" s realitou - je to istota a niet sa čo zmýliť - nič zložité a za pár sekúnd jednoznačná odpoveď!Miki 84 píše:Dotaz ohledně filtru pevných částic u FF 1.6 TDCi 80 Kw. Pokud mám ve velkém techničáku uvedenu normu EHS: 2003/76A což by dle fóra mělo splňovat normu Euro3 mám filtr pevných částic nebo nikoliv? První registrace automobilu byla v únoru 2005. Díky všem za odpověď.




Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- Miki 84
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 13.02.2011 13:04
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Díky za info,
kde najdu identifikační foto a kde by to mělo být ten filtr? Jsem laik neumím si sám ani vyměnit olej a filtr :-/. Ha tak jsem prohledal fotky znamená to, že když ten filtr tam je, tak z toho "válce" vedle alternátoru na pravo při pohledu ze předu vede nějaká "hadička - kabel" a když tam není, tak z toho nevede nic? (fotky na stránkách 11 - 12)?
kde najdu identifikační foto a kde by to mělo být ten filtr? Jsem laik neumím si sám ani vyměnit olej a filtr :-/. Ha tak jsem prohledal fotky znamená to, že když ten filtr tam je, tak z toho "válce" vedle alternátoru na pravo při pohledu ze předu vede nějaká "hadička - kabel" a když tam není, tak z toho nevede nic? (fotky na stránkách 11 - 12)?
Naposledy upravil(a) Miki 84 dne 13.02.2011 15:10, celkem upraveno 1 x.
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=315
Strana 22/23/23
Dal som tam foto - okrem tejto: DPF_dif_snímačFoFo2.jpg -požičanej od John27 sú ostatné foto z môjho auta.
Myslím si že nebudeš mať problém napriek istej neskúsenosti. Racionálne to ide ľahko nájsť a identifikovať.

Strana 22/23/23
Dal som tam foto - okrem tejto: DPF_dif_snímačFoFo2.jpg -požičanej od John27 sú ostatné foto z môjho auta.
Myslím si že nebudeš mať problém napriek istej neskúsenosti. Racionálne to ide ľahko nájsť a identifikovať.



- Přílohy
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- Miki 84
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 13.02.2011 13:04
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Děkuji. Podle fotek bych ho tam neměl mít, podle techničáku taky ne. Najel jsem s tím zatím cca 1500 Km a nic to nědělalo, že by se to nějak vypalovalo či co, tak snad to tam není
.

- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Regeneráciu by si i tak nezbadal..ale ak podľa foto nemáš tie komponenty - tak si " v suchu" .






Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- Miki 84
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 13.02.2011 13:04
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
No ještě jednou vyběhnu před domek a zkontroluji to, pohledem ještě pod zadní nápravu zda tam je ta "bandaska" na ty aditiva, ale při první kontrole - v motoru toho "válce"
tam nic z toho nelezlo. Ještě jednou díky za pomoc. 


- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Neboj ak si nemal difsnímač a trubky a hadice - nemáš ani nádržku a tým pádom nemáš DPF !Miki 84 píše:No ještě jednou vyběhnu před domek a zkontroluji to, pohledem ještě pod zadní nápravu zda tam je ta "bandaska" na ty aditiva, ale při první kontrole - v motoru toho "válce"tam nic z toho nelezlo. Ještě jednou díky za pomoc.



Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
ahoj všem. Toto téma je už tak velké, že se nedá celé projít, omlouvám se předem, je-li tu již odpověď.
Takže filtr vykuchán, regenerace ale probíhají příliš casto - jednou za 300 km - v diagnostice neodstranitelná chyba: Frekvence regenerace filtru vyf. částic (zřejmě se myslí příliš častá regenerace). Podle dianostiky naměřen differenční tlak na volnoběhu (z paměti si už nevzpomenu) proto se domnívám, že regenerace probíhá. Z toho mi logicky plyne, něco je s tlakovým čidlem nebo trubičkama.
Je nějaký zpusob jak nenulovému diff. tlaku zabránit, aby to jednotka nebrala jako chybu? Jde vyčistit čidlo nebo jej nějak zkontrolovat? FW modifikovany je, tím pádem nulový diff tlak jednotka nevyhodnoti jako chybu. Ale nenulovy tak, že filtr potrebuje regeneraci. Jsou to jen domnenky, ale snad ne přestřelené. Díky za každý nápad.
Nechávám tu citaci, na kterou tímto prispevkem vlastne odpovídám - dostal jsem stejnou informaci z fapoff.
Takže filtr vykuchán, regenerace ale probíhají příliš casto - jednou za 300 km - v diagnostice neodstranitelná chyba: Frekvence regenerace filtru vyf. částic (zřejmě se myslí příliš častá regenerace). Podle dianostiky naměřen differenční tlak na volnoběhu (z paměti si už nevzpomenu) proto se domnívám, že regenerace probíhá. Z toho mi logicky plyne, něco je s tlakovým čidlem nebo trubičkama.
Je nějaký zpusob jak nenulovému diff. tlaku zabránit, aby to jednotka nebrala jako chybu? Jde vyčistit čidlo nebo jej nějak zkontrolovat? FW modifikovany je, tím pádem nulový diff tlak jednotka nevyhodnoti jako chybu. Ale nenulovy tak, že filtr potrebuje regeneraci. Jsou to jen domnenky, ale snad ne přestřelené. Díky za každý nápad.
Nechávám tu citaci, na kterou tímto prispevkem vlastne odpovídám - dostal jsem stejnou informaci z fapoff.
Sobull píše:Mně kuchtík z Pernstejna řekl, že to záleží od auta od SW od výrobce... U některých se prý nedá zabránit regeneraci. Nicméně zrovna u focuse to jde, nevím jak S-max.
Každopádně když probíhá i po odstranění, tak neprobíhá od tlaku(ten je furt stejnej), ale snad od najetých km nebo doby provozu. tedy podstatně mnohem méně často. to jsem vytáhl z kluků zatímco mi ho kuchali.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
No na prvý pohľad to vyzerá naozaj na vadný diferenčný snímač - trubky by nemali taký signál spôsobovať(ani v úplne zanesenom stave), ak by bol snímač v poriadku - tak on sám od seba by nemal byť dôvodom na túto signalizáciu...
Domnievam sa.

Domnievam sa.


Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
co se vlastne stane, kdyz odpojim hadicky od snimace? nastane nouzovy rezim? Předpokládám, že pokud je čidlo špatné, tak mi toto nepomuze - diferenci to bude zrejme ukazovat nadále, jen se ptám, jestli to nekdo zkousel... 
Nebo nevypojil nekdo konektor ze senzoru? To by taky mohlo něco udělat... Zatim.

Nebo nevypojil nekdo konektor ze senzoru? To by taky mohlo něco udělat... Zatim.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Nepomôže - ak je snímač vadný, tak bude ten signál trvať.
A kým nie je soft upravený pri "pitve" - tak odpojenie a zaslepenie (alebo i pitva bez sw úpravy) snímača vraj spustí núdzák. Je to ako ochrana pred "pitvaním" či zaslepovaním rúrok z DPF a hadičiek.

A kým nie je soft upravený pri "pitve" - tak odpojenie a zaslepenie (alebo i pitva bez sw úpravy) snímača vraj spustí núdzák. Je to ako ochrana pred "pitvaním" či zaslepovaním rúrok z DPF a hadičiek.


Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Kto to deFAPoval ? Zda sa, ze nieco riadne zbabral...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ahoj. Byl to fapoff,drive jsem ti psal sz
. Fapoff rikali,ze senzory neresi respektive jen castecne-nulovy diff tlak neni chyba. Normalne by to znamenalo nouz. rezim. Ti co maji spatny senzor maji tak problem. FAPoff pracuji na novem FW pro jednotku,ktery by to mohl resit. Brzy ma byt hotovy... Fapoff jsou dobri,ze komunikuji, do měsíce by měl být otestovaný, pak by mi ho pry mohli nahrát do auta.
Edit: zítra sem hodim ten udaj z diagnostiky, co mi přijde jako špatny.

Edit: zítra sem hodim ten udaj z diagnostiky, co mi přijde jako špatny.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Diagnostika
P2459 Frekvence regenerace filtru
vznětových částic
P0234 - Překročeno maximální
dovolené přeplňování motoru
Diferenciální tlak na filtru částic 0.19 kPa. Nevím, jestli je to moc, nebo málo, každopádně mám podezření, že toto mi způsobuje časté regenerace. Mam záznam, kdy ještě tento tlak byl na volnobehu nulový.
celé:
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid= ... y=CIKyuasN

P2459 Frekvence regenerace filtru
vznětových částic
P0234 - Překročeno maximální
dovolené přeplňování motoru
Diferenciální tlak na filtru částic 0.19 kPa. Nevím, jestli je to moc, nebo málo, každopádně mám podezření, že toto mi způsobuje časté regenerace. Mam záznam, kdy ještě tento tlak byl na volnobehu nulový.
celé:
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid= ... y=CIKyuasN
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů