da sa ist aj na 1500 no kvoli spotrebe a zotrvaku tak nejazdim... najlepsi zvuk ma motor okolo 2000 otacok na 3,4,5 ...V12 píše:FFII 2.0 TDCI s prevodovkou MMT6 (manualny 6-kvalt) toci pri 50 km/h cca 2000 rpm na trojke. V com je teda problem ? Je pravda, ze na zabozruta pod mojou kapotou nadavam kade chodim, no po tejto stranke je super - bez akychkolvek prejavov nervozity taha ako lokomotiva uz od 1200 - 1300 otacok, pri 1500 rpm uz ma takmer 240 Nm. Prejavy podtacania sa zacinaju az pod 1000 rpm, to uz zacina byt nespokojny a moc sa mu uz nechce. Zaujimave, ze 1.8TDCI ma pri 1500 rpm cca 250 Nm - cize je silnejsi. Ako je to ale s kulturou chodu v tychto nizkych otackach, to neviem.
Názor na vypínanie dieselových motorov
- jackdaws
- Junior

- Příspěvky: 234
- Registrován: 13.04.2010 12:44
Re: Názor na vypínanie dieselových motorov
Focus 1,8 TDCi 85kW Hatchback, Collection 2007, model 2008
-
Eidž
- Test driver

- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Názor na vypínanie dieselových motorov
Udělali to v Saarlouisjackdaws píše:kde si ho montoval a nakolko to vide eur... czk ???
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host

