Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
pavel28 :
Vdaka, ze si ten mail zverejnil, zaujimave citanie. Z toho mi ale vyplyva, ze hladina oleja sa moze aj po fapoff - e u niektorych vozov nadalej zvysovat.
Vdaka, ze si ten mail zverejnil, zaujimave citanie. Z toho mi ale vyplyva, ze hladina oleja sa moze aj po fapoff - e u niektorych vozov nadalej zvysovat.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ano,ale myslím si,že jen u těch,kde probíhá tak zvaná kilometrová regenerace.V12 píše:pavel28 :
Vdaka, ze si ten mail zverejnil, zaujimave citanie. Z toho mi ale vyplyva, ze hladina oleja sa moze aj po fapoff - e u niektorych vozov nadalej zvysovat.
Otázkou je,u kterých motorů tato kilomet.regenerace probíhá???


Já už mám najeto přes 3000km.bez DPF,ale oleje mám furt stejně.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 04.01.2011 22:30
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ahoj já jsem se chtěl zeptat na FILTR PEVNÝCH ČÁSTIC u C MAXE-jestli je tam více druhů? Je filtr pevných částic vždy součástí kaltalizátoru? Já to mám v jednom kastrolu s katalizátorem-podle servisu. Umí mi někdo poradit s opravou-auto je teď v nouzevém režimu-jede jen do 3 tis otáček. Dal jsem to už na spravení do jedné firmy-oprava stála 7000kč a auto stále nejede(měli tam udělat jak mechanickou opravu-asi provrtání filtru, tak i sowtverovou) nicméně auto stále nejede
)
Děkuji za pomoc a za případné doporučení na firmu, která to umí!

Děkuji za pomoc a za případné doporučení na firmu, která to umí!
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 30.12.2010 08:21
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Zdravim, mam focus combi r.v.2005, 2.0l 100kW, 147000km, natankoval som plnu na Agip-e presiel som asi 500m motorom trhlo a vypisalo ch.hlasku: ENGINE SYSTEMS FAUL+červená kontrolka. neviete co s tym moze byt ? na fore som cital uz vsetko asi chyba od brzdoveho pedalu az po ..., nudzovy rezim nenabedol, auto ide ako hodinky ma aj tah, iba svieti kontrolka ENGINE SYSTEMS FAUL
..no tak uz som bol s tym v servise tak ze nizka hladina aditiva pre filter pevnych castic, tak objednali dnes by mi to mali doplnit tak som zvedavy ako to dopadne, dufam ze uz to bude dobre
a inac cca kolko litrov je potrrebne doplnit ??? lebo ze vraj je to 1,5litrova napln a stoji 110 eur.
..no tak uz som bol s tym v servise tak ze nizka hladina aditiva pre filter pevnych castic, tak objednali dnes by mi to mali doplnit tak som zvedavy ako to dopadne, dufam ze uz to bude dobre

- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
No v prvom rade si im nemal zaplatiť za opravu, ktorá neopravila problém - teda to NEVEDIA - osobne ti radím http://www.fapoff.cz - z vlastnej skúsenosti(a cestoval som k nim 300km+300 domov) - len neviem...autá "už robené" nejakým "pučmidrátem" - mnohí ani nechcú robiť.
Ak ale auto do okamihu pádu do núdzáku šlo normálne - tak to vyzerá že ti tí fušeri urobili možno vŕtací "zákrok"(ktorý ale podľa veľkosti navŕtaných dier nemusí byť "lifegaranted" ak sú diery menšie, tak sa raz zaniesť môžu), ale nezrušili ti všetky softvérové problémy - a podľa diagnostiky sa musí dať dočítať i teraz - že či si ďalej "pýta" nútenú regeneráciu DPF, alebo je tam už problém iný - oni takí "majstri sveta" čo sa pustia do všetkého, ale rozdrbú pritom aj niečo iné, lebo nemajú ani potuchy čo - čo znamená a robí - v tom sw - sa nájdu všade..žiaľ.
Osobne by som im to nezaplatil ak bolo auto na´dalej v núdzáku - ale hlavne predtým než k niekomu idem si zistím preferencie...ale čo sa stalo stalo sa - skús pána Reckziegela, podľa mňa.


Ak ale auto do okamihu pádu do núdzáku šlo normálne - tak to vyzerá že ti tí fušeri urobili možno vŕtací "zákrok"(ktorý ale podľa veľkosti navŕtaných dier nemusí byť "lifegaranted" ak sú diery menšie, tak sa raz zaniesť môžu), ale nezrušili ti všetky softvérové problémy - a podľa diagnostiky sa musí dať dočítať i teraz - že či si ďalej "pýta" nútenú regeneráciu DPF, alebo je tam už problém iný - oni takí "majstri sveta" čo sa pustia do všetkého, ale rozdrbú pritom aj niečo iné, lebo nemajú ani potuchy čo - čo znamená a robí - v tom sw - sa nájdu všade..žiaľ.


Osobne by som im to nezaplatil ak bolo auto na´dalej v núdzáku - ale hlavne predtým než k niekomu idem si zistím preferencie...ale čo sa stalo stalo sa - skús pána Reckziegela, podľa mňa.


gamardzobat píše:Ahoj já jsem se chtěl zeptat na FILTR PEVNÝCH ČÁSTIC u C MAXE-jestli je tam více druhů? Je filtr pevných částic vždy součástí kaltalizátoru? Já to mám v jednom kastrolu s katalizátorem-podle servisu. Umí mi někdo poradit s opravou-auto je teď v nouzevém režimu-jede jen do 3 tis otáček. Dal jsem to už na spravení do jedné firmy-oprava stála 7000kč a auto stále nejede(měli tam udělat jak mechanickou opravu-asi provrtání filtru, tak i sowtverovou) nicméně auto stále nejede)
Děkuji za pomoc a za případné doporučení na firmu, která to umí!
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Bol si asi vo Forde - nepíšeš kde ...ale na http://www.lascora.sk ti posle aditívum EOLYS 176 za 50E/1L - ale ak ti už svieti hláška je potrebné to resetovať cez Ford diagnostiku IDS, WDS.
Možno ťa budú nahovárať na aktívnu regeneráciu DPF - ak áno(ak pozrú "denník regenerácií DPF" v SW) - musia ti hneď po jej ukončení vymeniť olej v motora i filter. Auto nesmie s tým olejom po regenerácii plnom sadzí jazdiť(ani 1km!!!!) - upchá ti sítko za olej.čerpadlom a zadrieš v lepšom prípade "iba turbo"... A osobne by som potom ešte po cca 500-1.000km vymenil olej ešte raz.
Na http://www.lascora.sk - 5L Ford origo oleja za cca 30E - tam nič nenašetríš - skôr naopak.
Možno ťa budú nahovárať na aktívnu regeneráciu DPF - ak áno(ak pozrú "denník regenerácií DPF" v SW) - musia ti hneď po jej ukončení vymeniť olej v motora i filter. Auto nesmie s tým olejom po regenerácii plnom sadzí jazdiť(ani 1km!!!!) - upchá ti sítko za olej.čerpadlom a zadrieš v lepšom prípade "iba turbo"... A osobne by som potom ešte po cca 500-1.000km vymenil olej ešte raz.
Na http://www.lascora.sk - 5L Ford origo oleja za cca 30E - tam nič nenašetríš - skôr naopak.





martin.kucmin píše:Zdravim, mam focus combi r.v.2005, 2.0l 100kW, 147000km, natankoval som plnu na Agip-e presiel som asi 500m motorom trhlo a vypisalo ch.hlasku: ENGINE SYSTEMS FAUL+červená kontrolka. neviete co s tym moze byt ? na fore som cital uz vsetko asi chyba od brzdoveho pedalu az po ..., nudzovy rezim nenabedol, auto ide ako hodinky ma aj tah, iba svieti kontrolka ENGINE SYSTEMS FAUL
..no tak uz som bol s tym v servise tak ze nizka hladina aditiva pre filter pevnych castic, tak objednali dnes by mi to mali doplnit tak som zvedavy ako to dopadne, dufam ze uz to bude dobrea inac cca kolko litrov je potrrebne doplnit ??? lebo ze vraj je to 1,5litrova napln a stoji 110 eur.
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ahoj,přesně jak píše BobTDCi.Obědnej se do FAPOOF,tedy jestli tam auto bude schopné dojet a máš pokoj.A těm břídilům ,co ti do toho vrtaly řekni,at ti vrátí peníze.Ve FAPOOF to máš ještě o 2000Kč.levnější a udělají to jak se patří a to i s dvouletou zárukou.gamardzobat píše:Ahoj já jsem se chtěl zeptat na FILTR PEVNÝCH ČÁSTIC u C MAXE-jestli je tam více druhů? Je filtr pevných částic vždy součástí kaltalizátoru? Já to mám v jednom kastrolu s katalizátorem-podle servisu. Umí mi někdo poradit s opravou-auto je teď v nouzevém režimu-jede jen do 3 tis otáček. Dal jsem to už na spravení do jedné firmy-oprava stála 7000kč a auto stále nejede(měli tam udělat jak mechanickou opravu-asi provrtání filtru, tak i sowtverovou) nicméně auto stále nejede)
Děkuji za pomoc a za případné doporučení na firmu, která to umí!
Já už to mám za sebou a zatím je to OK:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Jak to vlastne vychazi na emisich? Uz to nekdo realne absolvoval? Ja bych cekal, ze bude problem. Emise jako takove to asi splni, ale kourivost bude mimo rozsah pro to vozidlo = problem a mozna kontrola DPF ...
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Mrkni,prošel.Doufám že nelže.!!!http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 5&start=45C-Maxis píše:Jak to vlastne vychazi na emisich? Uz to nekdo realne absolvoval? Ja bych cekal, ze bude problem. Emise jako takove to asi splni, ale kourivost bude mimo rozsah pro to vozidlo = problem a mozna kontrola DPF ...
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
No, tak nejak moc pripadu teda neni.
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 30.12.2010 08:21
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
.. moja skusenost s DPF
.. mam focus combi r.v.2005, 2.0l 100kW, 147000km, natankoval som plnu na Agip-e presiel som asi 500m motorom trhlo a vypisalo ch.hlasku: ENGINE SYSTEMS FAUL + červená kontrolka, nudzovy rezim nenabedol, auto ide ako hodinky ma aj tah, iba svieti kontrolka ENGINE SYSTEMS FAUL
.. no tak uz som bol s tym v servise tak ze nizka hladina aditiva pre filter pevnych castic, tak objednali dnes by mi to mali doplnit tak som zvedavy ako to dopadne, dufam ze uz to bude dobre
toho adidiva bolo 1,5litra cena 110 eur
.. doliali ho a potom islo auto na pc, chlapik pol hodku klikal a povedal ze uz je vsetko okiu a zobral za to este 20 eur
.. nerobili ziadnu nutenu regeneraciu DPF, aspon ta vravel ze nieje treba ? ake mate s tym skusenosti ???
.. mam focus combi r.v.2005, 2.0l 100kW, 147000km, natankoval som plnu na Agip-e presiel som asi 500m motorom trhlo a vypisalo ch.hlasku: ENGINE SYSTEMS FAUL + červená kontrolka, nudzovy rezim nenabedol, auto ide ako hodinky ma aj tah, iba svieti kontrolka ENGINE SYSTEMS FAUL
.. no tak uz som bol s tym v servise tak ze nizka hladina aditiva pre filter pevnych castic, tak objednali dnes by mi to mali doplnit tak som zvedavy ako to dopadne, dufam ze uz to bude dobre

.. doliali ho a potom islo auto na pc, chlapik pol hodku klikal a povedal ze uz je vsetko okiu a zobral za to este 20 eur
.. nerobili ziadnu nutenu regeneraciu DPF, aspon ta vravel ze nieje treba ? ake mate s tym skusenosti ???
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Zadnou zkusenost s DPF zatim nemam. Ale za doliti Eolysu a vymazani chyb. hlasky me osobne prijde 130€ ponekud hodne.
- cole
- Nováček
- Příspěvky: 187
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Linz AT
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ak by odisiel mne DPF asi by som uvazoval nad nahradami od NAP:
http://www.nap-autoteile.com
ak by niekto musel kupovat dpf tak mozno toto niekomu pomoze - priblizne ceny:
pre 1.6:
http://cgi.ebay.de/DPF-Ersatz-Dieselpar ... 27b6711e10
pre 2.0:
http://cgi.ebay.de/DPF-Ersatz-Dieselpar ... 0567615300
http://www.nap-autoteile.com
ak by niekto musel kupovat dpf tak mozno toto niekomu pomoze - priblizne ceny:
pre 1.6:
http://cgi.ebay.de/DPF-Ersatz-Dieselpar ... 27b6711e10
pre 2.0:
http://cgi.ebay.de/DPF-Ersatz-Dieselpar ... 0567615300
Focus RS MK1 #0552 & Focus ST-Line TDCi & Ochcavia III 2.0 TDI
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
C-Maxis píše:Zadnou zkusenost s DPF zatim nemam. Ale za doliti Eolysu a vymazani chyb. hlasky me osobne prijde 130€ ponekud hodne.
me to neprijde , litr ve fordu stoji cca 1600 je tam 2 l , to mas 3200 + nejaka prace tak to mas kolem 140 euro
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- C-Maxis
- Zkušený
- Příspěvky: 1851
- Registrován: 21.07.2009 20:39
- Bydliště: Praha 9
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ja mel na mysli spis tu fordackou cenu eolysu. Kdo vi, jestli je to neco o moc jineho, nez treba VIF.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host