Ne regenerace po odstranění už neprobíhá.Tak mě to bylo řečeno ve FOPOFF.foki píše:Cookiemunsta píše:Auto má najeto 155 000km poctivejch. A zapoměl jsem zmínit ,že v rovnejch 150 000 jsem měnil turbo. Doufám ,že to nemá souvislost... Koukal jsem ,že vyjmutí dpf vyjde cca na 5000,- komplet i s úpravou sw. Tak nevím za eolys dám 2500,- a výsledek není zaručen. Každopádně jak říkám radši bych aby tam filtr zůstal... Tak co s tím ? Má cenu kupovat ten eolys a zkoušet to? Pokud diagnostika napsala přímo nedostatek aditiva... ?
pokud se nepletu tak regenerace probiha i po vykuchani DPF a tim padem je potreba eolys doplnovat .
Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
ja co vim tak nasimuluje tlak do jednotky a regenerace by mela probihat normalne .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Že by kecali,tak to se mě nechce věřit.foki píše:ja co vim tak nasimuluje tlak do jednotky a regenerace by mela probihat normalne .


Jesmě ně řekli,že s regenerací je konec a eolys už nepotřebuji doplnovat

Tak čemu tet věřit???!!!
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Osobne si myslím, že ti "len" došiel EOLYS176 - na http://www.lascora.sk sa dá objednať 1L s dávkovacími hadičkami za 50.-E.Cookiemunsta píše:Auto má najeto 155 000km poctivejch. A zapoměl jsem zmínit ,že v rovnejch 150 000 jsem měnil turbo. Doufám ,že to nemá souvislost... Koukal jsem ,že vyjmutí dpf vyjde cca na 5000,- komplet i s úpravou sw. Tak nevím za eolys dám 2500,- a výsledek není zaručen. Každopádně jak říkám radši bych aby tam filtr zůstal... Tak co s tím ? Má cenu kupovat ten eolys a zkoušet to? Pokud diagnostika napsala přímo nedostatek aditiva... ?
Keď doplníš budeš musieť na diagnostike dať zresetovať hlášku hladina a potom sa uvidí.
Ak im príde nutnosť previesť nútenú regeneráciu - nezabudni OKAMŽITE po nej vymeniť olej - ani nevylez zo servisu bez výmeny oleja a filtra.
No ale km ti našepkávajú, že ak aj je ešte relatívne ok, už veľmi dlho si asi nepožije - myslím tvoj DPF. V optimálnom prípade ak auto jazdilo dlhé trasy - tak možno max 50.000kma šmitec.
To FOKI : - Ak je sw úprava po pitve DPF urobená odborníkom a dobre, tak by sa už regenerácie nemali prevádzať.




Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
nejsem si jistej jestli je mozne ho z pocitace vyradit ale delal jsem Smaxe , ten byl po vykuchani a ten clovek mu prede mnou volal jak to je a jemu rekl ze regenerace normalne probiha jen je nasimulovany diferencni tlak v pocitaci v mezich co pozaduje ridici jednotkaBobTDCi píše: To FOKI : - Ak je sw úprava po pitve DPF urobená odborníkom a dobre, tak by sa už regenerácie nemali prevádzať.
![]()
![]()
![]()
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
No veď to práve záleží na autorstve úpravy - teda od "kuchtíka" - úpravcu.
SW je ako vieme upraviteľný rôznymi smermi i spôsobmi...
SW je ako vieme upraviteľný rôznymi smermi i spôsobmi...

Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 30.03.2010 22:54
- Bydliště: Praha - Chodov
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Auto jsem kupoval s najetými 120000km přes známého z německa, údajně jezdilo jen po dálnici a opotřebení tomu snad odpovídá. Ten olej mám měnit kvůli pronikání eolysu do oleje při aktivní regeneraci? Měnil jsem teď kvůli výměně turba 3x během 10 000 kmBobTDCi píše:Osobne si myslím, že ti "len" došiel EOLYS176 - na http://www.lascora.sk sa dá objednať 1L s dávkovacími hadičkami za 50.-E.Cookiemunsta píše:Auto má najeto 155 000km poctivejch. A zapoměl jsem zmínit ,že v rovnejch 150 000 jsem měnil turbo. Doufám ,že to nemá souvislost... Koukal jsem ,že vyjmutí dpf vyjde cca na 5000,- komplet i s úpravou sw. Tak nevím za eolys dám 2500,- a výsledek není zaručen. Každopádně jak říkám radši bych aby tam filtr zůstal... Tak co s tím ? Má cenu kupovat ten eolys a zkoušet to? Pokud diagnostika napsala přímo nedostatek aditiva... ?
Keď doplníš budeš musieť na diagnostike dať zresetovať hlášku hladina a potom sa uvidí.
Ak im príde nutnosť previesť nútenú regeneráciu - nezabudni OKAMŽITE po nej vymeniť olej - ani nevylez zo servisu bez výmeny oleja a filtra.
No ale km ti našepkávajú, že ak aj je ešte relatívne ok, už veľmi dlho si asi nepožije - myslím tvoj DPF. V optimálnom prípade ak auto jazdilo dlhé trasy - tak možno max 50.000kma šmitec.
To FOKI : - Ak je sw úprava po pitve DPF urobená odborníkom a dobre, tak by sa už regenerácie nemali prevádzať.
![]()
![]()
![]()

2006 - Focus II 1.6 Tdci DPF, 1990 - BMW 318 is
-
- Nováček
- Příspěvky: 26
- Registrován: 30.03.2010 22:54
- Bydliště: Praha - Chodov
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Jinak pokud bych jel na vyndání dpf jel bych asi sem : http://www.fapoff.cz/ . Máte někdo nějáké reference?
2006 - Focus II 1.6 Tdci DPF, 1990 - BMW 318 is
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
kuchtik byl z perstejna .BobTDCi píše:No veď to práve záleží na autorstve úpravy - teda od "kuchtíka" - úpravcu.
SW je ako vieme upraviteľný rôznymi smermi i spôsobmi...
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Mně kuchtík z Pernstejna řekl, že to záleží od auta od SW od výrobce... U některých se prý nedá zabránit regeneraci. Nicméně zrovna u focuse to jde, nevím jak S-max.
Každopádně když probíhá i po odstranění, tak neprobíhá od tlaku(ten je furt stejnej), ale snad od najetých km nebo doby provozu. tedy podstatně mnohem méně často. to jsem vytáhl z kluků zatímco mi ho kuchali.
A teď moje doměnka: pokud je venku a i tak potřebuje aditivum pro regeneraci, tak tam nemusí být eloys, ne? Může se tam dolít v podstatě cokoli, třeba i nafta nebo VIF.
Každopádně když probíhá i po odstranění, tak neprobíhá od tlaku(ten je furt stejnej), ale snad od najetých km nebo doby provozu. tedy podstatně mnohem méně často. to jsem vytáhl z kluků zatímco mi ho kuchali.
A teď moje doměnka: pokud je venku a i tak potřebuje aditivum pro regeneraci, tak tam nemusí být eloys, ne? Může se tam dolít v podstatě cokoli, třeba i nafta nebo VIF.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ako povedal Komi - pri S-Maxe ale v ETIS-e neuvádzajú nič o EOLYS-e, teda je tam maybe DPF pracujúce bez aditíva zvyšujúceho teplotu horenia nafty.
Je teda možné, že pri dano motore v tomto aute nie je možné zabrániť sporadickým regeneráciám - ale iba tým, ktoré spúšťa vyššia úroveň - teda regenerácie vykonávané ako spomínal Sobull - "od počtu km" a prípadne od "dátumu poslednej vykonávanej regenerácie".

Je teda možné, že pri dano motore v tomto aute nie je možné zabrániť sporadickým regeneráciám - ale iba tým, ktoré spúšťa vyššia úroveň - teda regenerácie vykonávané ako spomínal Sobull - "od počtu km" a prípadne od "dátumu poslednej vykonávanej regenerácie".


Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
nemci v poslednej dobe kupuju alternativne DPF uz nielen od britskeho bmcatalyst ale aj z francie od firecka http://www.catalyseur-usine.fr/product_ ... ts_id=4070
obrazky vyzeraju hodne podobne, mozno je jeden vyrobca (Cina?)...
a mnohi nemci si DPF nechavaju cistit chemicky za podobnu cenu...
od temy ale aktualne-dnes som poriadne vyskusal stierace z anglicka za 10,5€ (postovne zadara)a funguju na 100p...otazka kolko vydrzia, ale su za zlomok ceny beznej u nas a kralovska posta mi to dorucila za tyzden co je slusne...idu nehlucne a za stieracom ostava suvisla sucha plocha
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0560669285
obrazky vyzeraju hodne podobne, mozno je jeden vyrobca (Cina?)...
a mnohi nemci si DPF nechavaju cistit chemicky za podobnu cenu...
od temy ale aktualne-dnes som poriadne vyskusal stierace z anglicka za 10,5€ (postovne zadara)a funguju na 100p...otazka kolko vydrzia, ale su za zlomok ceny beznej u nas a kralovska posta mi to dorucila za tyzden co je slusne...idu nehlucne a za stieracom ostava suvisla sucha plocha
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 0560669285
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
BobTDCI :
S-Max ma novy bezudrzbovy DPF. Ako je to s jeho regeneraciou, to neviem. Brachov Tucson ma tiez DPF, regeneracia podla vsetkeho prebieha priamym vstrekovanim nafty do DPF, je tam akosi vela drotov/hadic. Lezal som pod tym iba raz, hladal som, kde je BorgWagner.
S-Max ma novy bezudrzbovy DPF. Ako je to s jeho regeneraciou, to neviem. Brachov Tucson ma tiez DPF, regeneracia podla vsetkeho prebieha priamym vstrekovanim nafty do DPF, je tam akosi vela drotov/hadic. Lezal som pod tym iba raz, hladal som, kde je BorgWagner.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Dobry den,
Ptate sena to jestli probiha regenerace po vyjmuti DPF z vozu. Zalezi na jak kterem aute. Prevazne ne ale mohou se vyskytnout vyjimky kdy k tomu muze opravdu dojit. Je to dano verzi softwaru, který je do auta dodan vyrobcem automobilu. Ja pracuji s tim to softwarem. Ty to softwary se lisi a tim je obtiznejsi najit jednotlive sekce tykajici se fitru pevnych castic. I kdyz dojde k regeneraci tak je to maximálně po ujeti několika stovek kilometru tomuto se říká kilometrovy prubeh regenerace a ne pokazde kdyz je filtr ucpany coz muze byt i po par kilometrech. Regenerace když není spoustena porad
Neposkodi motor a nic jineho protože je vse vyrobeno tak aby vydrzelo ony teploty ke kterym dochází při regeneracích. Něco jineho je když regenerace probiha porad a ještě za doprovodu ucpaného vyfuku to je zabijacka kombinace.
Otazka je jak se pozna ze regenerace probiha. Sposta uživatelů si mysli ze když se spusti ventilátor chlazeni tak probiha regenerace a proto potom když se filtr odstrani tak jak mile uslysi bezet ventilátor hned vidi probihat regeneraci DPF. Hlavnim prostředkem regenerace je rozfazovani vstrikovani a tim dochází ke zvyseni teploty na vyfuku a i k cisteni DPF. Zjednodusene receno. Tak ze kdy se rekne vypnout regeneraci, tak se tim mysli ze se vypne ono prodlouzene vstriknuti paliva do valce. Co se tyka ventilatoru další, tak ty zustavaji nemene. Dále se muze při regeneraci nekomu zdat ze motor zmenil zvuk.
Ano je to mozne, protože dochází k zavreni vzduchove klapky na vstupu do interkoleru a otevre se klapka druha, která pusti do nasávače teply vzduch aby podporila urychlemi regenerace a zaroven dopomohla k uspesnemu vysledku cisteni. Toto vse zustava po odstraneni DPF funkcni a proto příznaky které uživatel vidi a slysi ho mohou vest ve vetsine pripadu k nazoru ze mu ve vozidle nadale probiha regenerace. Je potreba se spise divat na olej v motore ponevac při často probihajici regeneraci dojde k naredeni mot. Oleje naftou a tim se zjisti ze i přes to ze doslo k vypnuti DPF tak regenerace stále bezi.
Co se tyka aditiv tak ty se nedolévají jelikož tam uz na nic nejsou. I když je nádobka zcela prazdna tak nedojde k zadnemu omezeni vykonu a ani k rozsviceni diagn. Kontrolky. Pracuje je to na bazi softwaroweho pocitadla kdy softwaru reknete ze je nádobka naplnena a on tomu proste veri i když je fyzicky prazdna. To se samozrejme bavime o vasem aute a modelu, protože na jinych autech je to jinak.
Tot asi vse .Snad jsem vam to dostatecne vysvetlil a pokud mate nejaky problem s vasim autem tak se mi prosim ozvete.
S pozdravem
FAPOFF
Bystřice nad Pernštejnem
593 01
http://www.fapoff.cz
To mě poslali emailem z FAPOFF .
Ptate sena to jestli probiha regenerace po vyjmuti DPF z vozu. Zalezi na jak kterem aute. Prevazne ne ale mohou se vyskytnout vyjimky kdy k tomu muze opravdu dojit. Je to dano verzi softwaru, který je do auta dodan vyrobcem automobilu. Ja pracuji s tim to softwarem. Ty to softwary se lisi a tim je obtiznejsi najit jednotlive sekce tykajici se fitru pevnych castic. I kdyz dojde k regeneraci tak je to maximálně po ujeti několika stovek kilometru tomuto se říká kilometrovy prubeh regenerace a ne pokazde kdyz je filtr ucpany coz muze byt i po par kilometrech. Regenerace když není spoustena porad
Neposkodi motor a nic jineho protože je vse vyrobeno tak aby vydrzelo ony teploty ke kterym dochází při regeneracích. Něco jineho je když regenerace probiha porad a ještě za doprovodu ucpaného vyfuku to je zabijacka kombinace.
Otazka je jak se pozna ze regenerace probiha. Sposta uživatelů si mysli ze když se spusti ventilátor chlazeni tak probiha regenerace a proto potom když se filtr odstrani tak jak mile uslysi bezet ventilátor hned vidi probihat regeneraci DPF. Hlavnim prostředkem regenerace je rozfazovani vstrikovani a tim dochází ke zvyseni teploty na vyfuku a i k cisteni DPF. Zjednodusene receno. Tak ze kdy se rekne vypnout regeneraci, tak se tim mysli ze se vypne ono prodlouzene vstriknuti paliva do valce. Co se tyka ventilatoru další, tak ty zustavaji nemene. Dále se muze při regeneraci nekomu zdat ze motor zmenil zvuk.
Ano je to mozne, protože dochází k zavreni vzduchove klapky na vstupu do interkoleru a otevre se klapka druha, která pusti do nasávače teply vzduch aby podporila urychlemi regenerace a zaroven dopomohla k uspesnemu vysledku cisteni. Toto vse zustava po odstraneni DPF funkcni a proto příznaky které uživatel vidi a slysi ho mohou vest ve vetsine pripadu k nazoru ze mu ve vozidle nadale probiha regenerace. Je potreba se spise divat na olej v motore ponevac při často probihajici regeneraci dojde k naredeni mot. Oleje naftou a tim se zjisti ze i přes to ze doslo k vypnuti DPF tak regenerace stále bezi.
Co se tyka aditiv tak ty se nedolévají jelikož tam uz na nic nejsou. I když je nádobka zcela prazdna tak nedojde k zadnemu omezeni vykonu a ani k rozsviceni diagn. Kontrolky. Pracuje je to na bazi softwaroweho pocitadla kdy softwaru reknete ze je nádobka naplnena a on tomu proste veri i když je fyzicky prazdna. To se samozrejme bavime o vasem aute a modelu, protože na jinych autech je to jinak.
Tot asi vse .Snad jsem vam to dostatecne vysvetlil a pokud mate nejaky problem s vasim autem tak se mi prosim ozvete.
S pozdravem
FAPOFF
Bystřice nad Pernštejnem
593 01
http://www.fapoff.cz
To mě poslali emailem z FAPOFF .
Naposledy upravil(a) pavel28 dne 23.11.2010 19:41, celkem upraveno 1 x.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- Croog
- Nováček
- Příspěvky: 165
- Registrován: 27.12.2009 00:39
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Lze se tou levnou diagnostikou z aukra dostat k informacím o historii regenerací?
Ford Focus Kombi Ghia 2006 2.0 TDCi, Black Panther
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů