Dynamika FF I 1.6 74KW

Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od V12 » 01.09.2010 18:52

Tak kvalitny podvozok, ako ma Fofo potrebuje silnejsi motor, ako 74 kW. Takze volba je jasna - minimalne 1.8i, s 2.0i je uz premotorizovany a zbytocne likviduje predne gumy. To iste plati aj o 2.0TDCi. Tu sa nejedna o pretekanie, hranie sa na cestnych piratov ci ine vylomeniny, no neznesiem situaciu, ze sliapnem na plyn a motor iba huci, no nezrychluje. A to je situacia 74 kW na dialnici pri rychlosti 110 km/h. TiVCT je na tom lepsie, ten po vytoceni nad 4000 aspon taha, no 74 kW zacina vadnut. Pred cca mesiacom som si zajazdil na TiVCT, teraz par dni dozadu s klasikou 74 kW. A klasika ma veeelmi sklamala. To auto podla mojho vkusu netaha. V oboch pripadoch sa jednalo o tazky Fofo II...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

fanhob8
Nováček
Nováček
Příspěvky: 29
Registrován: 09.06.2010 21:51

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od fanhob8 » 01.09.2010 20:46

to je FF II o tolik těžší? Pokusím se zjistit ještě nějaké info o TDDT 1.8 66KW, který mám vyzkoušený při jízdě a který vyhovuje. Má svoje mouchy, třeba čerpadlo, ale líný to nebylo. S dieslem nemám zkušenosti a bojím se ho (náklady na opravy), takže uvidíme.

Uživatelský avatar
matys
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 653
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: JIHLAVA Březinky

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od matys » 01.09.2010 22:35

fanhob8............nejlepší je osobní vyzkoušení podle svého způsobu ježdění . Ostatní jsou jen názory různých povah , jezdících každý podle svého způsobu jízdy a za různých situací . Někomu by stačila 1.4 16V , jinému je ST 170 málo . Pro ježdění po městě, do zaměstnání (rychlejší zahřátí motoru a topení) , ale i na dovolenou je vhodná 1,6 16V benzín (nižší náklady na případnou opravu) , pro dálniční jízdy i přepravce materiálů zase 1,8 - 2 16V benzín a ještě lépe ropák ,ale s vyššími náklady na regeneraci .

Stejně výběr zbyde na Tobě .
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Petrucianni
Nováček
Nováček
Příspěvky: 127
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Přerov

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od Petrucianni » 01.09.2010 23:30

Ono taky není 1.6ka jako 1.6ka. Záleží na tom, v jakém je stavu, kolik má nalítáno, na jakých kolečkách je atd. No a pak taky ty vzpomínané dvě verze stálých převodů. Já mám 1,6ku, teď jsem ji trošku oživil - vyčistil jsem škrtící klapku, dal nový výfuk - vlnovec, zadní i střední díl výfuku, nové svíčky, kabely, cívku a jede to velice slušně. Pokud si chceš trošku zadovádět, musíš to vytáčet, auto jede slušně, pokud jedeš sám, nebo max. 2 lidi. Kamarád má služební fofo 1,6 a to je líné jak veš v porovnání s mým autem. 1,8 TDDI jede subjektivně líp odspoda, je pružnější v nižších otáčkách. 1,6ku musíš točit. Taky jsem před koupí zvažoval, kterou motorizaci koupit. Nakonec jsem vybral 1,6ku benzín. Jede sice o něco hůře jak 1,8mička, ale s o dost lepší spotřebou, tedy pokud nejedeš na krev. Na běžné ježdění a občasné vyblbnutí se to bohatě stačí.

Dle mého je dneska asi nejlepší motorizace ve Fofinovi TDCI (74 nebo 85KW), a nebo, pokud bych zvažoval koupi nového auta, tak po zkušenostech s několika Fordy asi úplně něco jiného :-) S žádným jiným autem, co jsem kdy jezdil, jsem neměl tolik problémů jako s Fordem :-) Ale i přes to všechno ho mám rád.
Ford Focus 1.6 16V, 74kW, r.v. 2001
Obrázek

Uživatelský avatar
pkadecka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4765
Registrován: 18.08.2009 12:39
Bydliště: Kostelec nad Labem

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od pkadecka » 02.09.2010 07:29

Petrucianni píše:1,8 TDDI jede subjektivně líp odspoda, je pružnější v nižších otáčkách. 1,6ku musíš točit.
Což je obecná pravda pro porovnání nafta - benzín. Všimni si, jaký čísla jsou na otáčkoměru ;)
Petrucianni píše:pokud bych zvažoval koupi nového auta, tak po zkušenostech s několika Fordy asi úplně něco jiného
Nojo, já mám jen jednoho forda rok a půl a řikám si "moje příští auto bude volkswagen" ;-)
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002

Uživatelský avatar
spachal
Junior
Junior
Příspěvky: 323
Registrován: 24.07.2010 19:58
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od spachal » 02.09.2010 10:01

Hm, takze beru zpet o dynamice FFI 1.6, protoze jsem se prave dozvedel, podle VIN, ze asi mam tu variantu se sportovnim podvozkem, sportovnimi sedackami a hlavne "kratkymi" prevody s pomerem 4.06, ach jo .. A srovnaval jsem tuhle variantu auta.
Asi si dam tu praci s tim, co zkontrolovat pri nakupu Focuse, at na to nekdo dalsi nenaleti :/ ..
ex. FFI 1.6 kombi 2000, soucasne Chrysler Grand Voyager 3.3i

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od maxo111 » 02.09.2010 10:07

Ved to mas ten "lepsi" pripad ...
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

Uživatelský avatar
matys
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 653
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: JIHLAVA Březinky

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od matys » 02.09.2010 10:23

spachal............pokud si libuješ v ježdění , tak buď rád za tuto variantu . A co by jsi chtěl v 1,6 16V lepšího ?
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
spachal
Junior
Junior
Příspěvky: 323
Registrován: 24.07.2010 19:58
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od spachal » 02.09.2010 10:28

Z meho pohledu ne, ja bych radeji ty delsi prevody, tissi motor a mensi spotrebu ..
ex. FFI 1.6 kombi 2000, soucasne Chrysler Grand Voyager 3.3i

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od maxo111 » 02.09.2010 10:39

Vymenme si :mrgreen: Ver mi ze ked este aj na dialnici musis pri predbiehacom manevri podradit za 4. resp. do mierneho kopca za 3., lebo inak motor nevladze, urcite to nie je tiche ani usporne :idea: Ta dlhsia rozvodovka by bola z hladiska spotreby idealna na 1.8 motor, ktory ma dostatok Nm.

EDIT: vyssie popisany zufaly tah mojho Fofa bol vo velkej miere sposobeny nespravnym nastavenim ventiloveho rozvodu.
Naposledy upravil(a) maxo111 dne 05.06.2011 23:11, celkem upraveno 1 x.
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

Uživatelský avatar
matys
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 653
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: JIHLAVA Březinky

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od matys » 02.09.2010 10:52

spachal............tak potom jedině elektromobil . Jedna rychlost vpřed , jedna vzad a přitom tichý .
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od pbjun » 02.09.2010 13:52

Mam kratkou prevodovku a jeli sme tedka chorvatsko a muzu rict ze po dalnici jsem motor do 140km/h neslysel... Jinak predjizdeni, kopce a podobne vsecko na 5ku. Taky v serpentinach mimo dalnice jsme jeli nalozeni a s klimou a vpohode do kopce na 4 a 5 prevod a jeste zrychlovalo (necelych 2tis otacek - vim neni ideal, ale jelo to hezky tak sem tak jel).

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od maxo111 » 02.09.2010 14:14

Zavidim :wink:
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od pbjun » 02.09.2010 14:47

Jakoze fakt sem byl mile prekvapen jak to auto jelo. Dokonce bych rekl ze v chorvatsku maj nejen levnejsi benzin, ale taky kvalitnejsi...

Stenly
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 608
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Tábor

Re: Dynamika FF I 1.6 74KW

Příspěvek od Stenly » 02.09.2010 22:10

pbjun píše:Mam kratkou prevodovku a jeli sme tedka chorvatsko a muzu rict ze po dalnici jsem motor do 140km/h neslysel... Jinak predjizdeni, kopce a podobne vsecko na 5ku. Taky v serpentinach mimo dalnice jsme jeli nalozeni a s klimou a vpohode do kopce na 4 a 5 prevod a jeste zrychlovalo (necelych 2tis otacek - vim neni ideal, ale jelo to hezky tak sem tak jel).
Kolik ti to točilo a na jakých gumách. Já mám asi ten delší diferák -pro 14" pneu mám: 4000 ot=150 tacho=140 GPS. Při GPS 130 je tacho cca 140 a mám cca 3750 ot. Pro pneu 15" mi +- sedí tacho s GPS, ale motor je "lenivější "- i těch cca 6%rozdílu obvodu kol je poznat.
S kvalitou benzínu souhlasím - připadalo mi to jako bych jel s prázdným kufrem :wink:
Focus 1,6 74kW, kombi black 2010 a od 4/2018 Superb II combi 2,0tdi

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host