Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
C-Maxis
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1851
Registrován: 21.07.2009 20:39
Bydliště: Praha 9

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od C-Maxis » 06.08.2010 21:38

komi, ty jsi asi nepostrehl, ze to 3000-5000 jsem ja pouze citoval predchozi prispevek, takze se zeptej spis Pavla - pavel28
Ford Focus C-MAX, GHIA 1,6 TDCi 80kW DPF, 2007 pred FL Obrázek

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Komi » 06.08.2010 21:42

promin, nechcel som sa nikoho dotknut, len uviest veci na spravnu mieru, aby niekto tieto nespravne cisla nebral za platne...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
Dav
Nováček
Nováček
Příspěvky: 153
Registrován: 20.08.2009 07:23
Bydliště: Ostrava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Dav » 07.08.2010 09:47

To vyjadreni z autorizovaneho servisu na predchozi strane je nesmyslne.
V nadobce na eolys neni zadne cidlo hladiny, informaci o minimalni hladine eolys vypocitava RJ dle prumerne spotreby a poctu tankovani, je to vse s rezervou. Takhle mi to vysvetlil clovek, ktery odstranuje DPF a vi o cem mluvi. Takze kdyz vynuluji doplneni bud pres diagnostiku nebo rucne pres Etzolda a nedoplnim aditivum a budu mit nadrzku prazdnou, tak mi aditivum nebude pridavano do nadrze, ale nic me neupozorni, ze uz neni. To pak ale nemusi probihat regenerace.

Kdyz je DPF odstraneno, tak se vzdy po 60tis. musi vynulovat doplneni aditiva a nic se nemusi dolivat, ale pak se casem zadre cerpadlo davkovani aditiva, protoze davkuje porad a pojede nasucho. Nebo kdyz doleju VIF tak pak to davkuje vif primo do nadrze.
Dale je take nesmyslene tvrdit, ze regenerace probiha 30000 az 5000km, asi se spletl o nulu :)
Ford Focus III FL kombi, Titanium, 1,5TDCi 88KW r.v. 5/2016 Obrázek
Byl Ford Focus II kombi, 1,6 TDCi 80KW, r.v.12/2005, Obrázek

Uživatelský avatar
Radegast
Junior
Junior
Příspěvky: 294
Registrován: 10.03.2008 22:37
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Radegast » 12.08.2010 17:34

Tak mi v sobotu došel koupený Eolys přes bazar ( 2 l - za dobrou cenu), který jsem si koupil na dolití, poněvadž jsem již na 117 00 km. Říkám si, na podzim při výměně oleje to doliju, to bude zhruba tak těch 120 000 km, kdy se to má dolívat.
Ale včera jedu ráno do práce a najednou červená kontrolka a nápis: ENGINE SYSTEMS FAULT.
Auto ale jelo v pohodě dál, do žádného nouzáku nespadlo a nic jsem nepozoroval, že by se něco dělo. Tak jsem to risknul a odpoledne cestou z práce jsem hodil Focusa do servisu ať mi druhý den udělají diagnostiku a řeknou mi co se za tou hláškou skrývá ( Ikdyž samozřejmě tušení jsem měl).
A druhý den hned hlásí: jste na suchu a nemáte v nádržce EOLYS.
Tak mi tam servis dolil ten můj a zacvakal jsem jenom tu diagnostiku a práci ( 1300,- zbytečně vyhozených, protože to bych si udělal sám)) a budu čekat kdy se filtr odebere do věčných lovišť, což doufám bude ještě hodně za dlouho.
Ale mám takový malý červík pochybností, že něco na mám autě nesedí ( stav kilometrů, předchozí dolití aditiva nebo něco jiného), přestože jsem byl přesvědčený, že mi fyzicky i papírově na autí všechno štymuje :nnou:
FoFo II Combi Ghia 1,6 TDCi 80kW Dark Grey 05/2005
Obrázek

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 12.08.2010 18:30

MOJE DRUHÁ OTÁZKA.PRO AUTOR.SERVIS FORD.Tak to mě překvapuje,ta regenerace,jsou to opravdu 3000 až 5000km.??? a není
to 300 až 500km.?Tak tet jsem z toho pako.
Přesto Vám moc děkuji.
FORD ODPOVĚD.
Ono hodně záleží na naftě a jejím složení, pokud nafta hodně kouří tak se
regenerace spouští častěji.
pokud regeneruje ve 3- 5tis km tak náplň vystačí na 120 000km. pokud spouští
častěji, tak se většinou musí doplňovat dříve než ve 120 000km. Tento údaj
výrobce nikde neudává a vychází z testování životnosti filtru pevných částic
německými techniky a touto formou nám byl prezentován při školení nového
modelu před 5 roky. (netvrdím že skutečnost je jiná)
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Komi » 12.08.2010 18:54

...ak toto napisal fakt autorizovany servis tak je to viac ako smutne....
zmienovany material skoliaci mam dostupny, nic take tam nepisu....odjakziva sa dolieva po 60000km, pri kazdom tankovani sa z nadrzky nadavkuje do nadrze Eolys cize jeho spotreba je priamo umerna spotrebe nafty a nema nic spolocne s frekvenciou regeneracii... :dih: uf uf to je sila
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 12.08.2010 19:09

Přesně tak jsem to obdržel emailem od Fordu. :nixw: :nixw:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od wilder01 » 13.08.2010 09:26

Asi na tom skoleni spali. ňA potom ver takymto odbornikom, ktory to naucia svojich mechanikov a dalej siria bludy. Ktovie ake zaujimavosti sa este naucili po skoleniach. To sa ani nemozme divit ze urcite percento ludi ma problemy s motormi ked ich servisuju podobne kapacity.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
bady
Nováček
Nováček
Příspěvky: 22
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od bady » 17.08.2010 23:42

http://www.fapoff.cz a máte klid.

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od martasak » 18.08.2010 08:02

bady píše:http://www.fapoff.cz a máte klid.
No tak to jsi nám řekl novinku :( . Ale spousta otázek zůstává nezodpovězených, hlavně ty ohledně emisí.
Jinak teď jsem dělal kontrolu po 3 letech (ale 3 roky to bude mít až v listopadu), chtěli mi to dolít, ale mám jen 47t, tak jsem řekl že až v 60t, prý tam mám asi 1/3 nádržky, ale přesně to říct prý neumí (zřejmě tam není vidět). Doleju si to jinde nebo sám. Tak pokud máte někdo link, kde to koupit, tak předem díky za něj; jeden link tu proběhl, byl na SK stránky a nefungoval mi; nebo vám to nabídli přímo Peugeoti/Citroni že to dolejí do Forda ?
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Nicco » 18.08.2010 10:16

Pekny clanok o filtroch:

http://www.tipcar.cz/filtry-pevnych-cas ... -4645.html

... dozvedel som sa napriklad, ze aky je rozdiel v DPF v novej Fieste EcoNetic - cDPF

FORD:
cDPF = s aktivním povrchem bez aditiv - model Ka, Fiesta, Mondeo, Kuga, S-Max/Galaxy 2.0, Transit (přední pohon)
aDPF = s aditivy do paliva pro urychlení regenerace - Focus/Cmax
vDPF = bez aditiv, s aktivním povrchem a tryskou pro odpar paliva přímo do výfukového potrubí - S-Max/Galaxy 2.2, Connect, Transit (zadní pohon)

P.S. Nechcel by som platit za novy DPF v Honde 8O
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od martasak » 18.08.2010 11:54

I do Focusu (model exonetic) se montuje dle webu cDPF a v CZ se už nabízí a akci kombi za 404 tisíc v TRENDu.
http://www.carsuk.net/ford-focus-econet ... s-release/

Ale nám to asi nepomůže... Já teď rozhodně několik let budu muset vystačit s tím současným...Leda by cDPF šel na ten náš vůz - nezkusí to někdo zjistit ? Možná půjde třeba i rozměrově, ale ŘJ, atd.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
Radegast
Junior
Junior
Příspěvky: 294
Registrován: 10.03.2008 22:37
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Radegast » 18.08.2010 14:01

To martasak: volně v prodeji se neprodává. Jedině u Forda nebo Citróna a Pažouta.
U Forda je to suverénně nejdražší. U Citrona jak jsme zjišťovali je nejlevnější. Ta 3l bandaska vyjde na něco přes 3 tis.
Ale zase ti z toho zbytečně hodně zůstane, když nádržka je jen na 1,8 l.
Já jsem si počkal na nabídku v bazaru, kde maník prodával 2 l ( koupil si tu 3l ale po dolití zjistil, že spotřeboval jen 1 l a 2 l mu zbyly, tak to odprodal).
Takže musíš občas prohledat net a nebo se taky dá koupit na Allegru:
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... nge_view=1
FoFo II Combi Ghia 1,6 TDCi 80kW Dark Grey 05/2005
Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od foki » 18.08.2010 17:04

Spínač víčka hrdla nádrže paliva je vytvořen bezdotykovým spínačem a magnetem, který je připevněn na plnicím víčku.

Otevřením víčka hrdla nádrže paliva je sepnut spínač víčka hrdla nádrže paliva, a je vyslán signál do řídicího přístroje přísady do paliva, že nastává plnění nádrže.

Řídicí přístroj přísady do paliva setrvá v režimu "sleep" (v klidu), dokud není víčko plnicího hrdla nádrže opět zavřeno a není ukončen režim "sleep" spínačem víčka hrdla nádrže paliva.

Při následujícím zapnutí spínací skříňky je zjištěna aktuální zásoba paliva v nádrži, je porovnána se stavem před tankováním a je vypočten rozdíl množství zásoby paliva.

Podle vypočteného množství změny zásoby paliva v nádrži je řídicím přístrojem přísady do paliva vypočteno množství potřebného doplnění přísady, a je aktivováno čerpadlo přísady do paliva.

Aktivování/dávkování je prováděno při rychlosti jízdy vozidla nad 40 km/h nebo 4 minuty po prvém nastartování motoru po tankování, pokud nebyla dosažena rychlost jízdy.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

honzagm
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 15.08.2010 14:54

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od honzagm » 19.08.2010 17:34

Procetl jsem vetsinu diskuse. Presto mi porad neni jasne, jestli se DPF u 1,6 80kw TDCi meni po urcitem najezdu (rekneme nejcasteji zminovanych 160.000 km) nebo se proste nechava, pokud dobre slouzi. Zminovana cena kolem 25.000 Kc hraje dost zasadni roli v tom, jestli koupit ojetinu s perspektivou nutnosti vymeny DPF. Dovede nekdo odhadnout prumerne rocni naklady na 1.6 80kw TDCi ve srovani s 1.6 Ti VCT rekneme rok 2006 se 130.000 najetymi km? Jake investice lze ocekavat?

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů