Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem
- cole
- Nováček
- Příspěvky: 187
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Linz AT
Re: Obcas vynecha turbo
na "starom" FF1 1,8 tdci mi to robilo ked odisiel nejaky podtlakovy snimac na motore alebo take neco, proste auto netahalo plynule od 1700 ako zvyklo ale dostal som o to silnejsi "kopanec" medzi 2000 - 2500 ako kedy..
Focus RS MK1 #0552 & Focus ST-Line TDCi & Ochcavia III 2.0 TDI
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002
- peters111
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 07.08.2008 08:21
Re: Obcas vynecha turbo
A nevíš, jestli ti to ukázala diagnostika? Já byl totiž u fokiho s ESP asi na podzim a to mi to žádnou jinou chybu nehlásilo. A to už se mi to snad stalo, ale nejsem si jistý.
Ford Focus II 1.6 TDCI 80 Kw, bez DPF
- eda.davids
- Nováček
- Příspěvky: 104
- Registrován: 14.03.2010 18:50
- Bydliště: Jižní čechy
- peters111
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 07.08.2008 08:21
Re: Obcas vynecha turbo
Ok vyzkoušim, ale když sem na ni koukal tak nebyla nějak zanesená. Ale zkusim to vzít nějakým čističem.
Ford Focus II 1.6 TDCI 80 Kw, bez DPF
- mickielli15
- Pokročilý
- Příspěvky: 787
- Registrován: 27.01.2009 03:54
- Bydliště: Adamov/Blansko, Brno, někdy České Budějovice
Re: opotrebované turbo?
jinak jsem volal do Forda, to sítko na přívodu k turbu se dá objednat i s tím šroubkem a podložkama, sítko za bratru cca 250kč, šroubek 85kč plus nějaký drobný za podložky. Fakt nevím, jestli to autorizovaný servisy mění automaticky, když to dovede dělat takovou neplechu. Inu buď 250 kč, nebo desetitisíce za turbo...



Focus C-max 2004 2.0 TDCi 100kw DPF, stříbrná met., GHIA, vyhř. př.sklo, aut. klima, tempomat, ESP, dešť. senzor, zatím plecháče, ale mazel edition 



-
- Nováček
- Příspěvky: 74
- Registrován: 23.05.2008 16:56
- Bydliště: Čachtice
Re: Precistenie turba 1.6 tdci
Ja mám olej po výmene čiermy po najazdení pár kilometrov.Podľa mňa je to aj tým,že po vytečení oleja pri výmene dosť oleja ostane v olejovej vani-matica vypúšťacej skrutky ,ktorá je pribodovaná k olejovej vani je do vane presadená,to znamená,že na výšku matice-odhadujem 5-6mm tam môže ostať tak 2-3dcl oleja.Možno aj toto k tomu prispievaPeter5 píše:Aj u noveho motora olej hned stmavne. Mam auto od nova teraz ma najazdene 38 000 a olej je dost cierny.
Ford Focus II 09/2005 combi 1,6TDCI Duratorq bez DPF tmavá zelená metalíza
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 11.01.2010 10:13
hlucnost turba
FF II 1.8 TDCi ma 2 a pol roka. Ak idem do kopca a predo mnou ide pomalsie auto musim spomalit a podradit. Ak je mozne ho predbehnut tak vytocim motor na cca 2400 a pri zaradeni vyssej rychlosti pocut ako zabere turbo. Moja otazka je ci je to normalne ak pri jazde do kopca je turbo hlucnejsie - je to iba v momente ked zacina zaberat. Ide o pripady ak auto sa rozbieha do kopca z mensej rychlosti do vacsej a zaradi sa vyssi prevodovy stupen. Nie pri plynulej jazde do kopca.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: hlucnost turba
Aky je to hluk ? Svisti, alebo zavija ? Ak zavija, blizi sa jeho koniec. Dobre turbo iba svisti, v pripade 1.8TDCi by mal byt maximalny plniaci tlak niekde v rozmedzi 2000 az 2500 otacok, tam bude svistat najhlasnejsie.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 28
- Registrován: 09.03.2010 09:42
Re: turbo - statistika
2.0tdci, rok 2005 bez DPF
koupeno s 91tkm, za rok a 3 mesice najeto 91tkm, olej menim po 15tkm
turbo porad stejne, nepiska, plni od 1600ot stale stejne, tahne pekne, nezere olej. momentalne najeto 182tkm a bez problemu.
sef ma stejny motor ve 307, najeto 60tkm a tubro na odpis, piska, zere olej, tahne v ruznych spektrech otacek pokazde jinak.
Vse je o chovani ridice.
koupeno s 91tkm, za rok a 3 mesice najeto 91tkm, olej menim po 15tkm
turbo porad stejne, nepiska, plni od 1600ot stale stejne, tahne pekne, nezere olej. momentalne najeto 182tkm a bez problemu.
sef ma stejny motor ve 307, najeto 60tkm a tubro na odpis, piska, zere olej, tahne v ruznych spektrech otacek pokazde jinak.
Vse je o chovani ridice.
- P2M
- Junior
- Příspěvky: 478
- Registrován: 16.05.2008 14:11
- Bydliště: Praha
Re: turbo - statistika
Taky jsem myslel, že se ta 1.2TSi musí točit, ale ouha, jezdí nejlíp právě okolo těch 2000 ot. Chtěl bych ten poctivej 2.0 vidět, jak to tahá okolo 2tis otáček...16v, bez turba... To možná nějakej 2.5 a víc, alespoň V6 by to sneslV12 píše:Jedno je ale iste - dalsie auto bude na 100% benzinak, aj ked bude mat o 3 litre vacsiu spotrebu. Urcite to ale nebude nejaka 1.2 s turbom, radsej nejaky poctivy atmosfericky dvojliter, s ktorym sa da jazdit na 2000 rpm.

je: 2010 Mondeo MKIV Hatch Titanium X 2.0 EcoBoost 149kW PowerShift Black Panter bez podložek
bylo: 2007 FFII Combi Style 1.6TDCi 80kW DPF Aquamarine bez podložek
bylo: 2007 FFII Combi Style 1.6TDCi 80kW DPF Aquamarine bez podložek
- peters111
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 07.08.2008 08:21
Re: Obcas vynecha turbo
Tak jsem to zkusil a nic, je to pořád stejné.
Ford Focus II 1.6 TDCI 80 Kw, bez DPF
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: turbo - statistika
P2M :
2-liter tahajuci od 2000 rpm - tym som nemyslel, ze v 2000 rpm bude gumovat cestu
, ale ze sa s tym bude dat svizne jazdit bez vytacania.
2-liter tahajuci od 2000 rpm - tym som nemyslel, ze v 2000 rpm bude gumovat cestu

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 04.05.2009 16:25
Re: turbo - statistika
kupil som maxa ked mal 75k, ja som pridal 35k. Mal som dve zavady - prasknuta hadica od turba, najskor spodna, teraz vrchna. Pri vymene hadice som si vsimol ze tam je dost vela oleja v starej hadici, ale neviem kolko je este ok a kolko je uz znamka netesnosti...
Tak rozmyslam , ze ci to nebude nejaky obtokovy ventil alebo nieco take...vypada to ze turbo tlaci prilis vysoky tlak... Co myslite?
Tak rozmyslam , ze ci to nebude nejaky obtokovy ventil alebo nieco take...vypada to ze turbo tlaci prilis vysoky tlak... Co myslite?
Focus C-Max Ghia 1,8 TDCI r.v.2006
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: turbo - statistika
freekevinm :
Predpokladam, ze sa jednalo o dovoz cez bazar. A ak dovoz, tak k tym 75k km pripocitaj dalsich 100k km
Ak mas vela oleja v hadici, turbo je na ceste do hrobu. A treba ho co najskor vymenit, aby do hrobu nezobralo cely motor spalovanim oleja z tej hadice. Takato situacia obvykle konci pretocenim motora s jeho naslednym "rozhodenim" - za nezanedbatelneho zvukoveho efektu lietaju ojnice, kusky bloku atd.
Predpokladam, ze sa jednalo o dovoz cez bazar. A ak dovoz, tak k tym 75k km pripocitaj dalsich 100k km

Ak mas vela oleja v hadici, turbo je na ceste do hrobu. A treba ho co najskor vymenit, aby do hrobu nezobralo cely motor spalovanim oleja z tej hadice. Takato situacia obvykle konci pretocenim motora s jeho naslednym "rozhodenim" - za nezanedbatelneho zvukoveho efektu lietaju ojnice, kusky bloku atd.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 52
- Registrován: 04.05.2009 16:25
Re: turbo - statistika
no to je taka dost univerzalna odpoved - urcite ma auto najazdene o 100k viac a urcite odide motor...
uvidime, dufam ze nie.

Focus C-Max Ghia 1,8 TDCI r.v.2006
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Elly1977 a 0 hostů