Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem

Odpovědět
Uživatelský avatar
cole
Nováček
Nováček
Příspěvky: 187
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Linz AT

Re: Obcas vynecha turbo

Příspěvek od cole » 23.06.2010 22:22

na "starom" FF1 1,8 tdci mi to robilo ked odisiel nejaky podtlakovy snimac na motore alebo take neco, proste auto netahalo plynule od 1700 ako zvyklo ale dostal som o to silnejsi "kopanec" medzi 2000 - 2500 ako kedy..
Focus RS MK1 #0552 & Focus ST-Line TDCi & Ochcavia III 2.0 TDI
Past Focus II 2.0 TDCi, 136 PS, Grey Titanium 2006, Eibach pro kit + spacer
Past Focus TDCi 115 PS, 3D Grey, Eibach, Francois Duval limited 2002

Uživatelský avatar
peters111
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 07.08.2008 08:21

Re: Obcas vynecha turbo

Příspěvek od peters111 » 24.06.2010 06:59

A nevíš, jestli ti to ukázala diagnostika? Já byl totiž u fokiho s ESP asi na podzim a to mi to žádnou jinou chybu nehlásilo. A to už se mi to snad stalo, ale nejsem si jistý.
Ford Focus II 1.6 TDCI 80 Kw, bez DPF

Uživatelský avatar
eda.davids
Nováček
Nováček
Příspěvky: 104
Registrován: 14.03.2010 18:50
Bydliště: Jižní čechy

Re: Obcas vynecha turbo

Příspěvek od eda.davids » 24.06.2010 09:28

vyčisti váhu vzduchu

Uživatelský avatar
peters111
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 07.08.2008 08:21

Re: Obcas vynecha turbo

Příspěvek od peters111 » 24.06.2010 12:33

Ok vyzkoušim, ale když sem na ni koukal tak nebyla nějak zanesená. Ale zkusim to vzít nějakým čističem.
Ford Focus II 1.6 TDCI 80 Kw, bez DPF

Uživatelský avatar
mickielli15
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 787
Registrován: 27.01.2009 03:54
Bydliště: Adamov/Blansko, Brno, někdy České Budějovice

Re: opotrebované turbo?

Příspěvek od mickielli15 » 25.06.2010 11:52

jinak jsem volal do Forda, to sítko na přívodu k turbu se dá objednat i s tím šroubkem a podložkama, sítko za bratru cca 250kč, šroubek 85kč plus nějaký drobný za podložky. Fakt nevím, jestli to autorizovaný servisy mění automaticky, když to dovede dělat takovou neplechu. Inu buď 250 kč, nebo desetitisíce za turbo... :irre: :)
Focus C-max 2004 2.0 TDCi 100kw DPF, stříbrná met., GHIA, vyhř. př.sklo, aut. klima, tempomat, ESP, dešť. senzor, zatím plecháče, ale mazel edition :-)
Obrázek

peterkos2
Nováček
Nováček
Příspěvky: 74
Registrován: 23.05.2008 16:56
Bydliště: Čachtice

Re: Precistenie turba 1.6 tdci

Příspěvek od peterkos2 » 03.08.2010 20:19

Peter5 píše:Aj u noveho motora olej hned stmavne. Mam auto od nova teraz ma najazdene 38 000 a olej je dost cierny.
Ja mám olej po výmene čiermy po najazdení pár kilometrov.Podľa mňa je to aj tým,že po vytečení oleja pri výmene dosť oleja ostane v olejovej vani-matica vypúšťacej skrutky ,ktorá je pribodovaná k olejovej vani je do vane presadená,to znamená,že na výšku matice-odhadujem 5-6mm tam môže ostať tak 2-3dcl oleja.Možno aj toto k tomu prispieva
Ford Focus II 09/2005 combi 1,6TDCI Duratorq bez DPF tmavá zelená metalíza

fordcibo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 11.01.2010 10:13

hlucnost turba

Příspěvek od fordcibo » 10.08.2010 09:35

FF II 1.8 TDCi ma 2 a pol roka. Ak idem do kopca a predo mnou ide pomalsie auto musim spomalit a podradit. Ak je mozne ho predbehnut tak vytocim motor na cca 2400 a pri zaradeni vyssej rychlosti pocut ako zabere turbo. Moja otazka je ci je to normalne ak pri jazde do kopca je turbo hlucnejsie - je to iba v momente ked zacina zaberat. Ide o pripady ak auto sa rozbieha do kopca z mensej rychlosti do vacsej a zaradi sa vyssi prevodovy stupen. Nie pri plynulej jazde do kopca.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: hlucnost turba

Příspěvek od V12 » 11.08.2010 08:42

Aky je to hluk ? Svisti, alebo zavija ? Ak zavija, blizi sa jeho koniec. Dobre turbo iba svisti, v pripade 1.8TDCi by mal byt maximalny plniaci tlak niekde v rozmedzi 2000 az 2500 otacok, tam bude svistat najhlasnejsie.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

K86
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 09.03.2010 09:42

Re: turbo - statistika

Příspěvek od K86 » 11.08.2010 15:52

2.0tdci, rok 2005 bez DPF
koupeno s 91tkm, za rok a 3 mesice najeto 91tkm, olej menim po 15tkm
turbo porad stejne, nepiska, plni od 1600ot stale stejne, tahne pekne, nezere olej. momentalne najeto 182tkm a bez problemu.
sef ma stejny motor ve 307, najeto 60tkm a tubro na odpis, piska, zere olej, tahne v ruznych spektrech otacek pokazde jinak.
Vse je o chovani ridice.

Uživatelský avatar
P2M
Junior
Junior
Příspěvky: 478
Registrován: 16.05.2008 14:11
Bydliště: Praha

Re: turbo - statistika

Příspěvek od P2M » 11.08.2010 20:28

V12 píše:Jedno je ale iste - dalsie auto bude na 100% benzinak, aj ked bude mat o 3 litre vacsiu spotrebu. Urcite to ale nebude nejaka 1.2 s turbom, radsej nejaky poctivy atmosfericky dvojliter, s ktorym sa da jazdit na 2000 rpm.
Taky jsem myslel, že se ta 1.2TSi musí točit, ale ouha, jezdí nejlíp právě okolo těch 2000 ot. Chtěl bych ten poctivej 2.0 vidět, jak to tahá okolo 2tis otáček...16v, bez turba... To možná nějakej 2.5 a víc, alespoň V6 by to snesl :wink:
je: 2010 Mondeo MKIV Hatch Titanium X 2.0 EcoBoost 149kW PowerShift Black Panter bez podložek
bylo: 2007 FFII Combi Style 1.6TDCi 80kW DPF Aquamarine bez podložek

Uživatelský avatar
peters111
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 07.08.2008 08:21

Re: Obcas vynecha turbo

Příspěvek od peters111 » 11.08.2010 21:06

Tak jsem to zkusil a nic, je to pořád stejné.
Ford Focus II 1.6 TDCI 80 Kw, bez DPF

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: turbo - statistika

Příspěvek od V12 » 11.08.2010 22:28

P2M :
2-liter tahajuci od 2000 rpm - tym som nemyslel, ze v 2000 rpm bude gumovat cestu :), ale ze sa s tym bude dat svizne jazdit bez vytacania.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

freekevinm
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 04.05.2009 16:25

Re: turbo - statistika

Příspěvek od freekevinm » 12.08.2010 09:49

kupil som maxa ked mal 75k, ja som pridal 35k. Mal som dve zavady - prasknuta hadica od turba, najskor spodna, teraz vrchna. Pri vymene hadice som si vsimol ze tam je dost vela oleja v starej hadici, ale neviem kolko je este ok a kolko je uz znamka netesnosti...


Tak rozmyslam , ze ci to nebude nejaky obtokovy ventil alebo nieco take...vypada to ze turbo tlaci prilis vysoky tlak... Co myslite?
Focus C-Max Ghia 1,8 TDCI r.v.2006

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: turbo - statistika

Příspěvek od V12 » 12.08.2010 10:31

freekevinm :
Predpokladam, ze sa jednalo o dovoz cez bazar. A ak dovoz, tak k tym 75k km pripocitaj dalsich 100k km :(

Ak mas vela oleja v hadici, turbo je na ceste do hrobu. A treba ho co najskor vymenit, aby do hrobu nezobralo cely motor spalovanim oleja z tej hadice. Takato situacia obvykle konci pretocenim motora s jeho naslednym "rozhodenim" - za nezanedbatelneho zvukoveho efektu lietaju ojnice, kusky bloku atd.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

freekevinm
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 04.05.2009 16:25

Re: turbo - statistika

Příspěvek od freekevinm » 12.08.2010 12:00

no to je taka dost univerzalna odpoved - urcite ma auto najazdene o 100k viac a urcite odide motor... :roll: uvidime, dufam ze nie.
Focus C-Max Ghia 1,8 TDCI r.v.2006

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host