Tak mě napadlo že bysme dali hlavy dohromady a kdo se nestydí že by uved data co má T.P. + verzi ovladani turba,jak tak pozoruju tak Ford snad skladal co mu do ruky přišlo.Uplně super by bylo kdyby šlo udělat nějakou tabulku kde se mohli ti co chtěji přidat data.
Takže začnu sebou:
2.0TDCi-2005 115kW-156PS/3800ot.min elektricky řízené naklapění lopatek turba
Tech. data motoru v Mondeu MK3 TDCi,Di
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Tech. data motoru v Mondeu MK3 TDCi,Di
Naposledy upravil(a) Brehowicz dne 03.07.2010 20:04, celkem upraveno 1 x.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Tech. data motoru v Mondeu MK3 TDCi,Di
no tady to bude vypadat.... to jsou snad kone a ne kW, ne? 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Tech. data motoru v Mondeu MK3 TDCi,Di
On má chip nebo box asi 

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: Tech. data motoru v Mondeu MK3 TDCi,Di
Ať nejsou dohady už jsem to u sebe upravil,motor je laděny fa Wolf v De. se zápisem do TP.
Chtěl jsem udělat anketu ale vidím že se asi nechytí
škoda.
Chtěl jsem udělat anketu ale vidím že se asi nechytí

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů