
Filtr pev.částic tdci+emise od str162
-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 18.06.2010 11:09
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Hele, kdyz mam v technicaku G8DA, mam DPF nebo ne? Asi blba otazka, ze...amaterum zdar 

- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
chlapi skuste pouzivat aj funkciu Hledat - dozviete sa odpovede na mnoho veci co vas zaujimaju a boli tu uz riesene, ako aj toto ze G8DA je bez DPF a G8DB je s filtrom, co vas mozno potesi...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Modraci :
Daj VIN kod a budes to vediet presne
Komi :
DPF mohol byt dodavany na objednavku za priplatok, takze ho moze mat aj ked ma G8DA
Daj VIN kod a budes to vediet presne

Komi :
DPF mohol byt dodavany na objednavku za priplatok, takze ho moze mat aj ked ma G8DA
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
ak vysiel z tovarne s DPF, tak uz vysiel ako G8DB
prve roky bol A zakladny a B za priplatok...
prve roky bol A zakladny a B za priplatok...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Komi :
Diky za info, zasa viem o Fordoch cosi viac
Diky za info, zasa viem o Fordoch cosi viac

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tak a je pryč. Nechal jsem to odstranit spíš preventivně, jelikož se blížím 130000km a nechtěl jsem aby mě překvapil třeba na dovče.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Poriesene - pro koho ? Pro ty majitele nových vozů (to asi většina z nás nebude) nebo pro majitele existujících vozů s DPF (a speciálně 1.6kařů) ? Kde berete jistotu, že to bude kompatibilní ? Źe to do našich vozů půjde ? Kdyby to šlo, tak bych to spíš viděl jako výsledek příznivého postavení Venuše a MarsuNicco píše:To uz budu filtre poriesene. Eolys zapadne prachom. Nova fiesta Econetic ma novy filter. Detaily neviem, len pisu, ze je bezudrzbovy a vola sa C-DPF. Mozno je to uz Toyotacko-Renaultacka implementacia s piatym vstrekovacom nafty priamo do filtra.

Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
martasak samozrejme myslel som pre novych majitelov. Ford urcite nema zaujem predlzovat zivot starych aut. Chce a musi predavat nove.
Ako som pisal, neviem detaily, ale pravdepodobne ide o piaty vstrekovac za turbom (Autodiesel), teda bez eolysu.
Ako som pisal, neviem detaily, ale pravdepodobne ide o piaty vstrekovac za turbom (Autodiesel), teda bez eolysu.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Kedze sa tu casto objavuju otazky, ci mam alebo nemam DPF, tak posielam detekciu filtra pevnych castic a la Stiricek (dufam, ze sa nenahneva, ze som pouzil jeho foto):
bez DPF
http://stirecek.rajce.idnes.cz/Novy_For ... 022651.JPG
s DPF
http://stirecek.rajce.idnes.cz/Novy_For ... 022652.JPG
enjoy
bez DPF
http://stirecek.rajce.idnes.cz/Novy_For ... 022651.JPG
s DPF
http://stirecek.rajce.idnes.cz/Novy_For ... 022652.JPG
enjoy

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- KubaU
- Junior
- Příspěvky: 200
- Registrován: 19.10.2008 13:21
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tedy "detekce podle sazí"? Chvíli mi trvalo, než jsem to pochopil 

-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 23.07.2010 09:57
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
chtěl bych radu ohledně koupě Focuse, už dávno jsem měl vybraný motor 1,6 TDCi 80kW, ale co jsem pročetl toto téma tak mé nadšení opadlo a nevím co za motor vybrat. Má cenu koupit tento motor a nechat filtr "vykuchat"? A nebo radši koupit slabší verzi s 66kW. Chtěl bych, ale auto s větší výbavičkou a to 66kW moc není. Nevím jak se rozhodnout. Jaký na to má kdo názor. Díky
- dallasCZ
- Nováček
- Příspěvky: 80
- Registrován: 13.10.2009 10:34
- Bydliště: Mikulov
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Být tebou bral bych 1.6 16V benzin (74kW) nebo 1.8 16V (94kW). Nemaj turba, filtry pevných částic atd. takže min. od vě věci míň co se můžou posrat (a většinou se tak stane).Ale to je téma spíš do jiné diskuze...nejsem odborník...Zambrotta píše:chtěl bych radu ohledně koupě Focuse, už dávno jsem měl vybraný motor 1,6 TDCi 80kW, ale co jsem pročetl toto téma tak mé nadšení opadlo a nevím co za motor vybrat. Má cenu koupit tento motor a nechat filtr "vykuchat"? A nebo radši koupit slabší verzi s 66kW. Chtěl bych, ale auto s větší výbavičkou a to 66kW moc není. Nevím jak se rozhodnout. Jaký na to má kdo názor. Díky
p.s. ještě hodně záleží jestli budeš kupovat nové nebo ojeté, jestli nové, tak stejně než ti začně haprovat filtr pevných částic nebo turbo,tak ho prodáš, jestli ojeté, tak viz. co jsem psal výše.
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2759
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Klidne 80kW verzi kup, ale pamatuj na dulezitou hranici a to je cca 120tis. km. Tj. kup auto treba s par tisicovkama jako se to podarilo me a mas po problemech. Motor je to moc prijemnej. POkud auto prodas pred hranici 120tis. tj. ja to planuju az budu mit kolem 100tis. km tak je to v pohode.
Pokud chces diesel tak jdi bud do 66kW nebo do 1,8TDCi - ani jedna z techto verzi nema DPF.
Pokud chces diesel tak jdi bud do 66kW nebo do 1,8TDCi - ani jedna z techto verzi nema DPF.
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 23.07.2010 09:57
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Budu to auto určitě kupovat v Německu a nájezd bude kolem 150.000 km, protože tam jsou dva roky staré auta, které mají většinou všechny přes minimálně 100.000 km. To je ale zajeté auto. V Německu to je na těch dálnicích nalétané hned. Benzín bych bral, ale co se týče 1,6 74kW a nebo i 85kW to není žádná sláva. To jsou motory pro mě nezajímavé.
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2759
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ja to auto taky kupoval v Nemecku 1,5 roku stare a melo najeto 17500km od autorizovaneho prodejce a servisu FORD. Sice jsem hledal 3/4 roku, ale podarilo se
. Taky jsem musel byt uplne nejvic nejrychlejsi v prohlizeni mobile.de a pak v naslednem telefonu. Cena nebyla nejak extremne nizka - proste byla odpovidajici stavu, ale tenkrat diky vyhodnemu kurzu € bych takove auto v CR nekoupil.

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 0 hostů