Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
dallasCZ
Nováček
Nováček
Příspěvky: 80
Registrován: 13.10.2009 10:34
Bydliště: Mikulov

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od dallasCZ » 17.06.2010 11:36

Jsem objednaný na 13.8.2010 do FordCarRent Brno na bezplatnou prohlídku,tak jim řeknu ať na to kouknou taky.Díky za info.

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 17.06.2010 12:17

dallasCZ píše:Ahoj, prosímtě kdy byla ta svolávačka?jak poznám jestli mám v oleji naftu nebo jakej mám soft v RJ? mám auto od listopadu 2009 a je to 06/2006 dovoz z německa. Zatím nesleduji žádný problém,ale jsem úplný autoamatér.
Skus to tady,tady jsem tu svolávačku zjistil já.http://www.etis.ford.com/vehicleRegSele ... 4.dulv0676
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

tom594
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 25.11.2008 09:38
Bydliště: Slavičín

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od tom594 » 18.06.2010 07:32

Díky Komi za odpověď,
moje auto ředilo olej tak,že jsem z motoru po 7000 km odpustil asi 0,7l oleje a po 2000km to tam bylo zase.V Pentu Ve Zlíně mě dali písemný protokol o testování vstřiků a řekli mě že všechny části vstřikování jsou OK.Na svolávací akci jsem nebyl a asi to nemá význam ,pokud pojedu do FAPOFF.Navíc včera odpoledne se mě rozsvítila červená kontrolka s ozubeným kolečkem.Nemám palubní počítač a tak asi se ozývá PDF a bude chtít aktívní regeneraci.Moje žena šílí a chce se Focuse zbavit.Zatím se podívám na diagnostiku co vůbec zase auto chce.

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Komi » 18.06.2010 08:37

podla toho co pises by ti mohol pomoct fapoff a mohlo by sa ti jazdit dobre a za menej...
zvolavacku mi urobili este jednu - vymenu modulu riadenia ventilatora chladenia motora - menia to kvoli nedobremu tesneniu modulu, ktore moze prepustit vodu - v zime zasolenu a to moze sposobit v najhorsom pripade az poziar auta...ked ale doteraz nemas problem so spinanim ventilatora tak ti to asi dobre tesni....ti co sme to absolvovali (spolu aj s novsim softom) si stazujeme ze teraz si ventilator robi co chce a niekedy ide aj ked sa to zda nelogicke (v zime)
(Brandgefahr beim Ford Focus mit 1.6-TDCi-Motor. Korrosion kann zur Überhitzung des Steuermoduls des Kühlerlüfters führen und im Extremfall umliegende Bauteile entzünden.)
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
dallasCZ
Nováček
Nováček
Příspěvky: 80
Registrován: 13.10.2009 10:34
Bydliště: Mikulov

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od dallasCZ » 18.06.2010 09:28

pavel28 píše:
dallasCZ píše:Ahoj, prosímtě kdy byla ta svolávačka?jak poznám jestli mám v oleji naftu nebo jakej mám soft v RJ? mám auto od listopadu 2009 a je to 06/2006 dovoz z německa. Zatím nesleduji žádný problém,ale jsem úplný autoamatér.
Skus to tady,tady jsem tu svolávačku zjistil já.http://www.etis.ford.com/vehicleRegSele ... 4.dulv0676
Tak ETIS mi tvrdí že na žádnou svolávačku nemusím (je možný že tam byl bývalý majitel?),ale v servisu se jich an to zeptám. Uvidíme.

tom594
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 25.11.2008 09:38
Bydliště: Slavičín

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od tom594 » 18.06.2010 21:04

Ventilátor mě taky zapíná někdy jak se mu zachce.Ale myslel jsem si ,že to je kvůli vypalování DPF fitru a tak jsem to neřešil.Zítra jdu na diagnostiku a uvidím co si auto žádá.
Pro Vaši informaci přikládám výsledky testů servisů vstřikování.
sken.jpg
sken 001.jpg

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 19.06.2010 18:42

Dneska jsem se náhodně potkal u jednoho supermarketu s jedním chlapíkem a dali jsme se do řeči ohledně DPF.A ten mi řekl,že vyřešil tento problém tak,že rozřízl plech.obal filtru a do té vložky DPF vyvrtal dvě díry o průměru 8mm.nějakým spec.vrtákem a to před půl rokem a auto šlape jako hodinky.Jo měl 1.6 80kw. rv.2006 a na tacho. měl 148000km. a ze sow.nic nedělal.JA TO MOŽNÉ? Mě osobně se to moc nezdá.Že mu to poradil nějaký mechanyk co dělá v peugeotu. :nixw:
Pokud by toto bylo jedno z řešení,tak by to bylo super. :Dancer:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

tom594
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 25.11.2008 09:38
Bydliště: Slavičín

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od tom594 » 19.06.2010 20:57

Taky to někdo psal dříve v tomto vláknu ,ale tvrdil že se dělají tři díry o průměru 10mm.Zajímalo by mě kde by se ten obal měl rozříznout aby se nepoškodil katalyzátor.Je potřeba potom obal zavařit nerezovou elektrodou ?Jestli to nědo takhle řešil budu rád za radu.Díky.

Uživatelský avatar
tlaufer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 25.02.2009 16:11

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od tlaufer » 20.06.2010 19:18

zdarivm vsetkych co maju DPF filter
chcel by osm sa opytat co mate napisane v technicaku
v casti katalizator ??? ci riadeny alebo neriadeny??

Dakujem
Ford Focus 1,6 TDCi 80kW s DPF r.v.6/2006

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2759
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Raada » 20.06.2010 20:11

K tem diram - to si myslim, ze zaregistruji cidla na snimani vstupniho a vystupniho tlaku a bude to mozna mast ridici jednotku.

Uživatelský avatar
Dav
Nováček
Nováček
Příspěvky: 153
Registrován: 20.08.2009 07:23
Bydliště: Ostrava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Dav » 20.06.2010 20:35

S temi dirami to normalne funguje, cetl jsem to na foru o Peugeotech a nekdo to zkousel na novem Mondeu.
Vrta se tri az pet der prumer 10mm, to se pak filtr mene zanasi. Cidlo nic nepozna, protoze se tlaky stale meni pozvolnym zanasenim zbytkove plochy filtru. Regenerace probiha treba jednou za 1000km. Vse funguje jak ma, jen Eolys musis doplnovat stale a regenerace se nezbavis.
Jen si myslim, ze to nepujde na 1,6ce tak jednoduse, protoze DPF je ulozen svisle a vyfukove potrubi je dole ohnute do praveho uhlu. Musel by se rozriznout, vyvrtat a zavarit.
Nebo by to mohlo jit vyvrtat kolmo na to vyfukove potrubi, tedy do toho dna filtru a pak zavarit jen tech par der :)
Tam u tech Peugeotu a Mondeji je DPF filtr vodorovne pod podlahou, tak to staci vymontovat a pak vyvrtat rovnobezne s filtrem, nic nemusi varit.
Ford Focus III FL kombi, Titanium, 1,5TDCi 88KW r.v. 5/2016 Obrázek
Byl Ford Focus II kombi, 1,6 TDCi 80KW, r.v.12/2005, Obrázek

tom594
Nováček
Nováček
Příspěvky: 20
Registrován: 25.11.2008 09:38
Bydliště: Slavičín

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od tom594 » 21.06.2010 07:54

Uvažoval jsem nad tím ,že by se díry vyvrtaly přes obal výfuku(možná přímo na autě -bez demontáže), ale to je potřeba znát vnitřní náplň aby se neprovrtal i katalyzátor.Pokud ale čidlo tlaku nedostane informaci o ucpaném filtru,regenerace neproběhne?Diagnostika mě ukázala Chybu při regeneraci filtru DPF-moc času na úpravu už nemám.

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 21.06.2010 19:17

Tak zase nic na 100% ověřeného,2 díry, 3 díry průměr 8,nebo 10mm. :dih: :nixw: Nakonec to dopadne tak,že ty skur.. filtry většina z nás nechá vykuchat a bude pokoj.A na emisích se to prostě nějak udělá. :wallbash:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 21.06.2010 22:05

Vacsia sranda bude o par rokov, ked VSETKY diesle budu mat DPF a v bazaroch sa budu predavat s nabehom 80 - 85 tisic km (v realite raz tolko :nunu: ). To bude sklamanych ludi, ked budu musiet riesit DPF filtre :bebng:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Nicco » 22.06.2010 10:11

V12 píše:Vacsia sranda bude o par rokov, ked VSETKY diesle budu mat DPF a v bazaroch sa budu predavat s nabehom 80 - 85 tisic km (v realite raz tolko :nunu: ). To bude sklamanych ludi, ked budu musiet riesit DPF filtre :bebng:
To uz budu filtre poriesene. Eolys zapadne prachom. Nova fiesta Econetic ma novy filter. Detaily neviem, len pisu, ze je bezudrzbovy a vola sa C-DPF. Mozno je to uz Toyotacko-Renaultacka implementacia s piatym vstrekovacom nafty priamo do filtra. :?:
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host