EGR a turbo

Odpovědět
Dawyd
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 17.03.2010 17:03

EGR a turbo

Příspěvek od Dawyd » 10.06.2010 13:26

zdravim..dnes jsem zaslepil EGR ventil a okamzite prestalo tlacit turbo. po odebrani zaslepky zacne tlacit jako driv. mate nekdo zkusenost s timhle problemem?
Focus 1.8 TurboDi, 66kw, Ghia, sedan, 2000, EGR off, cat off.

Uživatelský avatar
Palec4
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2057
Registrován: 03.05.2008 23:20
Bydliště: Svk-Sereď
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR a turbo

Příspěvek od Palec4 » 10.06.2010 19:55

urcite si zaslepil EGR??
:lol:
Focus 1.8 TDdi 66KW Ghia Strieborna metaliza r.v. 2000/6 - _predane_
Obrázek
ObrázekObrázek

Dawyd
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 17.03.2010 17:03

Re: EGR a turbo

Příspěvek od Dawyd » 10.06.2010 21:10

samozrejme.
Focus 1.8 TurboDi, 66kw, Ghia, sedan, 2000, EGR off, cat off.

Uživatelský avatar
Palec4
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2057
Registrován: 03.05.2008 23:20
Bydliště: Svk-Sereď
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR a turbo

Příspěvek od Palec4 » 10.06.2010 21:50

Focus 1.8 TDdi 66KW Ghia Strieborna metaliza r.v. 2000/6 - _predane_
Obrázek
ObrázekObrázek

Dawyd
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 17.03.2010 17:03

Re: EGR a turbo

Příspěvek od Dawyd » 11.06.2010 12:48

tenhle link jsem taky zkousel..a nic..proste dam zaslepku netaha...vyndam zaslepku taha..... :wallbash: :wallbash: :wallbash:
Focus 1.8 TurboDi, 66kw, Ghia, sedan, 2000, EGR off, cat off.

Uživatelský avatar
Palec4
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2057
Registrován: 03.05.2008 23:20
Bydliště: Svk-Sereď
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR a turbo

Příspěvek od Palec4 » 11.06.2010 14:14

Tabi čau tak jsem to vyřešil.Co se dalo tak jsem vyčistil.Sání bylo strašně zanesený.Včera když jsem sundal hadici ze sání motor běžel normálně.Po vyčištění to hned chcíplo zahltilo se to vzduchem,tak soudím že byl problém vsání.Po vyčištění auto jede mnohem líp.Potom jsem zaslepil EGR ventil a funguje to auto líp jde za plynem a do otáček atd prostě mnohem lepší.Takže včerejší vypnutí turba při zaslepení EGR ventilu přisuzuju zacpanému sání.Přidávám fotku.Díky.Taky jsem přesvědčenej,že tu spotřebu 9litrů na 100km má nasvědomí taky zanesený sání,ale to ukáže a potvrdí nějakej ten kilometr
Focus 1.8 TDdi 66KW Ghia Strieborna metaliza r.v. 2000/6 - _predane_
Obrázek
ObrázekObrázek

Dawyd
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 17.03.2010 17:03

Re: EGR a turbo

Příspěvek od Dawyd » 11.06.2010 16:25

Tyhle linky o EGR, sani a turbu jsem si nasel, ale zadny mi nepomohl. Takze asi nikdo nic...
Focus 1.8 TurboDi, 66kw, Ghia, sedan, 2000, EGR off, cat off.

Uživatelský avatar
Palec4
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2057
Registrován: 03.05.2008 23:20
Bydliště: Svk-Sereď
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR a turbo

Příspěvek od Palec4 » 11.06.2010 18:44

Ked myslis,uzivatel erny focus mal take iste priznaky ako ty, vycistil to zaslepil to a vsetko vporiadku co natom nechapes? :nixw:
Focus 1.8 TDdi 66KW Ghia Strieborna metaliza r.v. 2000/6 - _predane_
Obrázek
ObrázekObrázek

Dawyd
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 17.03.2010 17:03

Re: EGR a turbo

Příspěvek od Dawyd » 13.06.2010 10:45

vycistil jsem sani, zaslepil EGR a turbo netahne. vyndam zaslepku a tahne. vratim zaslepku a netahne. nevim, co bych mel chapat nebo nechapat. linky na tohle tema jsem tu projel vsechny a kdyby mi nektery z nich pomohl, nezakladal bych tohle tema. asi nikdo nic, ale i tak dik.
Focus 1.8 TurboDi, 66kw, Ghia, sedan, 2000, EGR off, cat off.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 1 host