1. kapitola
Auto přestalo jet 200 km od domova - rozvícená kontrolka MIL, ENGINE SYSTEMS FAULT,přechod do servisního režimu (omezen výkon)

Po telefonické konzultaci s Ford assistance jsem dojel zpět domů

Po rychlé diagnostice zjištěn únik Eolysu do oleje (nemám tušení jak ale olej byl fakt dost nad maximem) a neprůchodný filtr DPF
Vyřešeno výměnou oleje a statickou regenerací.

2. kapitola
Po 2 dnech provozu (60 km) opět stejná situace.

Diagnostika ucpaný filtr DPF (najeto 115 000 km).
Řešení dle autorizovaného servisu výměna za 30.000 Kč (dle návodu Ford Etis standard při 120.000 km)

Tak jsem si auto odvezl domů a hledal na netu.
3. kapitola
Demontáž filtru DPF. Cena 5000 Kč, spotřeba spadla o 1,4 litru/100 km (poslední rok rostla jak se filtr ucpával), úspora za doplnění Eolysu.

Auto je živější a emise zaručeny.
Díky kluci z Bystřice n/P.
