Porucha motoru

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 19.11.2006 13:14

prdola píše:... Cívku mi nechtěli vyreklamovat (jsou to šmejdí) a tak jsem musel koupit jinou. ... :D
Nema civka vyrobni cislo? Pak by melo byt na dodacim liste a podleha normalnimu reklamacnimu radu. Vzdyt to neni nejaka levna soucastka.:wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
prdola
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od prdola » 19.11.2006 13:38

Stála rovné 2000.Už jsem nechtěl čekát tak jsem koupil jinou.Už tam nikdy nepůjdu.

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 19.11.2006 14:45

prdola píše:Stála rovné 2000.Už jsem nechtěl čekát tak jsem koupil jinou.Už tam nikdy nepůjdu.
Reklamaci muzes uplatnit, i kdyz sis koupil dalsi civku, prece jim nenechas 2000Kc. Oni prece tu vadnou civku nevyrobili, budou tvou reklamaci uplatnovat u vyrobce. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
jenda
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 940
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: JC

Příspěvek od jenda » 19.11.2006 16:06

To je taky můj názor, vždyť existuje přece reklamační řád a těď je v televizi plno reklam na reklamace atd, kde existuje právní linka s nějakou odbornou radou. Sakra dva litry jsou dva litry. :evil: :evil: :evil: :twisted:
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
TDCi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 143
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od TDCi » 28.01.2007 19:32

Dnes sa my vyskytol podobný problém.Po naštartovaní motora my nezhasla kontrolka motora a doteraz nezhasla. Auto ide v pohode, akurát DTC prístrojovej dosky ukazuje chybu 9318 (nízke napätie batérie) a napätie 000,0 V. Voltmeter pri tom ukazuje normálne napätie, kontrolka dobíjania nesvieti. Auto bolo pred 2 týždňami na 2.garančnej prehliadke a všetko bolo OK. Na ceste zo servisu kontrolka nesvietila, auto som odstavil do garáže a nejazdil s ním až do dnes. Čo to može byť poraďte, mám ísť na diagnostiku alebo je to nejaká prkotina. :evil:
Ford Focus Comfort Plus kombi 11/04 1,8 TDCi 100 PS colorado red
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 28.01.2007 20:23

Jake normalni napeti ukazuje voltmetr?
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
TDCi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 143
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od TDCi » 28.01.2007 21:14

Ukazuje 13,9 V pri stredných otáčkach. Ešte jedna maličkosť, asi pred mesiacom mi po naštartovaní nezhasla kontrolka dobíjania ani po zvýšení otáčok.Po znovu naštartovaní všetko OK. Na to som upozornil aj pri garančke, po premeraní povedali že je to OK.
Ford Focus Comfort Plus kombi 11/04 1,8 TDCi 100 PS colorado red
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 28.01.2007 21:30

Co jsou stredni otacky? Pokud je to bez zatizeni, tak 13,9V na volnobeh je malo.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
TDCi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 143
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od TDCi » 28.01.2007 21:41

3000 ot/min, zapnuté svetlá. Výchádzal som z knihy Jak na to kde sa píše, že pri 3 000 ot./min by sa malo napätie stabilizovať medzi 13,5 - 14,5 V.
Ford Focus Comfort Plus kombi 11/04 1,8 TDCi 100 PS colorado red
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 28.01.2007 22:01

Ahmed píše:Co jsou stredni otacky? Pokud je to bez zatizeni, tak 13,9V na volnobeh je malo.
O napetich se tu uz psalo. Nabijeci soustava u focusu je nastavena pro baterie s calciem - ty musi mit vyssi napeti jak obycejne olovene akumulatory. Napeti by se melo pohybovat okolo 14,5V i se zapnutymi svetly. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Stenly
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 608
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Tábor

Příspěvek od Stenly » 28.01.2007 22:39

pelen píše:
Ahmed píše:Co jsou stredni otacky? Pokud je to bez zatizeni, tak 13,9V na volnobeh je malo.
O napetich se tu uz psalo. Nabijeci soustava u focusu je nastavena pro baterie s calciem - ty musi mit vyssi napeti jak obycejne olovene akumulatory. Napeti by se melo pohybovat okolo 14,5V i se zapnutymi svetly. :wink:
Mě dobíjí při 1200ot (volnoběh se sytičem po nastartování) 14,7 V, bez světel. Měřil jsem to, neb mi při startování s 1 měsíc starou baterkou zase problikla kontrolka ABS - baterka měla jen 12,25V :!: To jsou holt manželčiny pojížďy do obchoďáků a výhoda vyhřívalého čelního skla :cry:
Focus 1,6 74kW, kombi black 2010 a od 4/2018 Superb II combi 2,0tdi

Uživatelský avatar
TDCi
Nováček
Nováček
Příspěvky: 143
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od TDCi » 29.01.2007 07:09

Skúsim to ešte raz poriadne premerať, ale prečo potom nesvieti kontrolka dobíjania (funkčná je) a DTC ukazuje napätie 000.0V
Ford Focus Comfort Plus kombi 11/04 1,8 TDCi 100 PS colorado red
ObrázekObrázek

EL
Junior
Junior
Příspěvky: 266
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostravsko

Příspěvek od EL » 29.01.2007 08:02

Já mám napětí na akumulátoru při volnoběhu bez zátěže 14,83 V.
Akumulátor VARTA calcium-silver.
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 29.01.2007 17:00

Mozna budes mit opotrebeny altik. Ja mam po nastartovani 14,8V, zapnu svetla, ventilator na 4, vyhrivani celniho skla a je z toho 12,8 - 13,0V, kdyz zvednu otacky nad 1200ot., tak je tam kolem 14,4 - 14,6V.Kdybych si mel predstavit, ze diesela musim tocit na 3000ot, aby mi poradne dobijel, tak bych asi porad mrznul.
Pokud zapnes svetla, ventilator a vyhrivani zadniho okna, tak by se to urcite melo drzet kolem 13,8 - 14V.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Únik oleje.

Příspěvek od David 1 » 29.01.2007 18:04

Na horním ventilovém víku jsou pripevněny 2 trubky od INTERCOOLERU do turba.Ty trubky jsou připavněny každá na jedné gumě.Jednu stranu mám urvanou a přes druhou gumu mi teče olej.Můj dotaz je,jestli se dají vyměnit jenom ty gumy,nebo se to dá řešit nějak jinak. :?:
Naposledy upravil(a) David 1 dne 29.01.2007 18:45, celkem upraveno 1 x.
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti