výběr mondea - motorizace
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: výběr mondea - motorizace
Jak se dívám , tak nějak to nesedí. Já vidím na 1800 ot je krouťák na 350 Nm a drží do 2500 ot, pak to jde pomalu dolů a končí na 285Nm při 4200 ot. Ta druhá křivka , která má max. na 2500 ot
stoupá nárůst Nm jak u benzínu , a výkonovou křivku 180KW na 4200 ot.
což asi naftová kokta nebude.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: výběr mondea - motorizace
Ja ale psal o pruznym zrychleni a to znamena plyn na podlahu. Pokud takto jezdis na 6ku pri 50km/h, tak si pis, ze motoru to fakt dobre nedelam.a.x.i.m.u.s píše:No, nevím... Já jezdím s ST220 na 50km/hod na šestku a auto se jako podtočené nechová... Horší to je třeba u táty v C5 2,2 HDI kde z 5-ti rychlostí je 4 na 50km/hod podtočená a 3 je zase zbytečně moc. Této 5-ti stupňové převodovce by vyhovoala 60km/hod na 4Ma.rt píše:Ja s vami samozrejme souhlasim, i kdyz kutilovi budu trosku oponovatja vim, ze na petku je diesel pri 50 podtoceny, ale to benzin na ctyrku taky
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: výběr mondea - motorizace
dtto vysekutil píše:Ma.rt: Benzíny nemají problém pod 2000ot, ale u TDCI varují kvůli dvouhmoťáku.
ja taky jezdim na 1700ot. v pohode, ale ne kdyz potreuju zrychlovat
ale uz tu kdosi psal, ze snad i nektere benziny maji dvouhmotak... doufam, ze ja to stesti nemam
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Boban
- Test driver

- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: výběr mondea - motorizace
ty jo já ho mám
myslím tu dvouhmotu 
Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
- kutil
- Junior

- Příspěvky: 268
- Registrován: 11.01.2009 14:31
- Bydliště: Praha
Re: výběr mondea - motorizace
ballu: Obě křivky jsou diesel. Ta druhá je s úpravou ŘJ.
Kamarád to má v Golfu a fakt paráda, jak benzín. Vadne to kolem 4500ot.
Mondeo 2.2TDCI 114kW/390Nm r.v.2006
https://moje.auto.cz/superkutil/tank.html
Fiesta 1.25 55kW r.v.2001 https://moje.auto.cz/superkutil/divoch.html
https://moje.auto.cz/superkutil/tank.htmlFiesta 1.25 55kW r.v.2001 https://moje.auto.cz/superkutil/divoch.html
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: výběr mondea - motorizace
No jo, ale to tam musíš napsat, když předtím popisuješ oktávku. Mně to pak docvaklo, že to bude nějaké porovnání s čipem, protože krouťák 250Nm na 1500 ot. určitě mít benál nebude. 
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- kutil
- Junior

- Příspěvky: 268
- Registrován: 11.01.2009 14:31
- Bydliště: Praha
Re: výběr mondea - motorizace
ballu: Ale ten graf je z Oktávky II 2.0TDI PD 125kW. 
Ten motor je ale taky v Golfu. A věř, že to jede.
Ten motor je ale taky v Golfu. A věř, že to jede.
Mondeo 2.2TDCI 114kW/390Nm r.v.2006
https://moje.auto.cz/superkutil/tank.html
Fiesta 1.25 55kW r.v.2001 https://moje.auto.cz/superkutil/divoch.html
https://moje.auto.cz/superkutil/tank.htmlFiesta 1.25 55kW r.v.2001 https://moje.auto.cz/superkutil/divoch.html
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: výběr mondea - motorizace
To věřím, že to musí jet, ale mě zarazil ten výkon 180 KWv grafu když píšeš o 125KW 
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
m.a.x.i.m.u.s
- Zkušený

- Příspěvky: 1764
- Registrován: 05.02.2009 12:30
Re: výběr mondea - motorizace
To co píšeš je úplná blbost. Před Mondeem jsem měl Omegu taky 3,0 a měla automat. Automat si po městě sám dávkoval otáčky lehce nad 1100 tak ten tvůj výplod trošku nesedí.Ma.rt píše:Ja ale psal o pruznym zrychleni a to znamena plyn na podlahu. Pokud takto jezdis na 6ku pri 50km/h, tak si pis, ze motoru to fakt dobre nedelam.a.x.i.m.u.s píše:No, nevím... Já jezdím s ST220 na 50km/hod na šestku a auto se jako podtočené nechová... Horší to je třeba u táty v C5 2,2 HDI kde z 5-ti rychlostí je 4 na 50km/hod podtočená a 3 je zase zbytečně moc. Této 5-ti stupňové převodovce by vyhovoala 60km/hod na 4Ma.rt píše:Ja s vami samozrejme souhlasim, i kdyz kutilovi budu trosku oponovatja vim, ze na petku je diesel pri 50 podtoceny, ale to benzin na ctyrku taky
Možná to bude tvá zkušenost s 1,8 ale velké motory s tím nemají problém.
A můj graf jízdy na šestku
Ex ST220 model 2004
- kutil
- Junior

- Příspěvky: 268
- Registrován: 11.01.2009 14:31
- Bydliště: Praha
Re: výběr mondea - motorizace
m.a.x.i.m.u.s: A nebyla ta tvoje Omega 3.0 náhodou 6ti válec? Protože to podtáčení je jen u 4 válců. 6ti a více válce běhají již od volnoběhu. Problém u 4 válce je v tom, že při otáčkách pod cca 1800ot už klikovka dostává velké rázy a ty tlumí dvouhmoťák. No a když motor jede v tahu pod 1800ot. tak se dvouhmoťák rychle vytluče. U 6ti válce takové rázy nejsou. A navíc jsi u Omegy asi měl hydrodynamický měnič momentu a nemá dvouhmoťák.
Mondeo 2.2TDCI 114kW/390Nm r.v.2006
https://moje.auto.cz/superkutil/tank.html
Fiesta 1.25 55kW r.v.2001 https://moje.auto.cz/superkutil/divoch.html
https://moje.auto.cz/superkutil/tank.htmlFiesta 1.25 55kW r.v.2001 https://moje.auto.cz/superkutil/divoch.html
-
m.a.x.i.m.u.s
- Zkušený

- Příspěvky: 1764
- Registrován: 05.02.2009 12:30
Re: výběr mondea - motorizace
jj, šesti válec měla jak Omega tak teď ST, ale oba se chovají naprosto stejně tak si jsem jistý, že to těmto autům vůbec neškodí. A je i vidět na tom průbehu otáček a rychlosti, že to na sešlápnutí plynu reaguje okamžitě a krásně se to zvedá... Nezrychluje to jako třeba na trojku, ale problémy to vůbec nemá.
Já měl 1,6 Civica před cca 10 lety a od té doby už jen šesti válce v Omeze 2,5 pak 3,0 a teď ST220 a u nich jízda na nízké otáčky nevadila tak jsem dolů napsal poznámku, že možná bude vycházet ze své 1,8
Já měl 1,6 Civica před cca 10 lety a od té doby už jen šesti válce v Omeze 2,5 pak 3,0 a teď ST220 a u nich jízda na nízké otáčky nevadila tak jsem dolů napsal poznámku, že možná bude vycházet ze své 1,8
Ex ST220 model 2004
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: výběr mondea - motorizace
maximus: Ja ti nevnucuji svuj nazor, ale blbost to neni. Zadnemu motoru nedela dobre plny plyn pri hodne nizkych otackach, i kdyz se ti zda, ze tahne. Mne tak 1.8ka taky zrychluje, ale spalovani neni optimalni, mechanicke namahani je nadprumerne.A u 6-valce to plati taky, i kdyz oproti 4-valci je chod vyrovnanejsi. On ford jen tak nepise do navodu k pouzivani min. a max. rychlosti na jednotlive stupne, ktere odpovidaji od 1500ot/min, ale to jde tak po rovine. Navic pri 50km/h na sestku tam podle me ani 1500 ot nemas, auto se sice "nechova jako podtocene",ale motor podtoceny je
No a hlavne jsem to psal ve vztahu k pruznemu zrychleni 50-100, ktere se udava v prospektech. A tady je optimum u snad kazdeho benzinu trojka
No a hlavne jsem to psal ve vztahu k pruznemu zrychleni 50-100, ktere se udava v prospektech. A tady je optimum u snad kazdeho benzinu trojka
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
m.a.x.i.m.u.s
- Zkušený

- Příspěvky: 1764
- Registrován: 05.02.2009 12:30
Re: výběr mondea - motorizace
V pohodě. Jezděme si každý podle svého a je to vyřešené 
Ex ST220 model 2004
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: výběr mondea - motorizace
no jasne, ja to nemyslim spatne, rad si vymenim nazor, i kdyz vim, ze moje 1.8ka by to Tvymu prditku natrela na plny care
ne vazne, delam si srandu a je fajn, ze si tu muzeme pokecat
ne vazne, delam si srandu a je fajn, ze si tu muzeme pokecat
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: výběr mondea - motorizace
Všechny kubatury budou zastoupeny 18-20.6. na letišti v Částkovicích u Pelhřimova. Tak jsem zvědav na sprinty. 
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

