Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 11.05.2010 21:33

Komi píše:to je stara znama vec bavili sme sa tu o tom cca pred 2 rokmi s konstatovanim ze PSA sa stara, ale Ford na nas ser.. uz konstrukcne je u PSA na tom istom motore filter iny - rozoberatelny....dodnes sa nic nezmenilo pre nas k lepsiemu zo strany fabriky...na SK uz ale ponukaju cistenie so zarukou za 300€, v Aglicku novy DPF za este menej...ale Ford si svoju vysoku cenu (tj zrejme s poriadnou marzou statocne drzi ) :palec_dolu:
Komi,už jsi nechal DPF vykuchat?Nebo zatím ještě vyčkáváš.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Komi » 12.05.2010 07:04

este som nevykuchal, prave mi dosiel diagnosticky kablik, tak som zvedavy ci sa podari ziskat info o regeneracii - o stave filtra... ale v pripade problemov ide filter von
viac mas v SZ
Komi
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od foki » 12.05.2010 08:01

stará se , aktualni cena DPF je 25500kc . :huraa: :cooler:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Komi » 12.05.2010 09:16

nemec pisal na svojom fore ze po 165000km zasiel s upchatym filtrom do svojho servisu, tam mu z Anglie objednali takuto skaredu vec
http://www.bmcatalysts.co.uk/details.php?id=1459
vraj za 206 libier - menej ako 240€ a za stary filter este dostal 80€ naspat... asi je nas viac, ktori by takuto moznost brali.... ale fordich skoro 1000€ to je podla mna dobry biznis , bohuzial len pre jednu stranu...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Nicco » 13.05.2010 01:38

Tak asi musim odvolat, predosle tvrdenie, ze na nicom nepracuju:
http://news.auto.cz/nove-modely/ford-ev ... -2013.html
:hhura:
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 14.05.2010 15:36

Ešte aj taký Renault - nad ktorým kde kto ohrnuje nosom :irre: rieši DPF tak, že majú na začiatku telesa DPF namontovaný "piaty" vstrekovač a ním vstrekujú naftu do DPF.
Rozdiely? Nasledovné:
- Vedia regeneráciu urobiť aj počas kratších jázd - aj skôr ako je všetko rozhorúčené na maximálnu teplotu.
- Vedia regeneráciu urobiť s podstatne vyššou účinnosťou a za POLOVIČNÝ čas - oproti "nášmu" typu DPF.
- Nedochádza k narieďovaniu oleja naftou - lebo tá neprechádza motorom.
- Nedochádza ani k "flambovaniu" ventilov a ich sediel i turba - šľahajúcimi plameňmi - keď náš motor vstrekuje štvrtý vstrek nafty v jednom cykle - do otvorených výfukových ventilov.
Teda ak niekto s našim typom DPF - jazdí iba mesto - tak trebárs celú zimu/teoreticky v tom najhoršom prípade - ak by naozaj nikam mimo mesto a blízke okolie nešiel/ neurobí ani raz regeneráciu DPF a skončí na diagnostike s núdzovým režimom, alebo zničeným DPF...
V tom lepšom prípade si teda zaplatí diagnostiku a mechanik ho pošle na diaľnicu nech ide aspoň 40-80km a "vypáli pavučiny".
DPF s "piatou tryskou" si zvládne urobiť regeneráciu i v meste - pri 5-10kilometrovom jazdení...
/Toto je napísané v najnovšom čísle časopisu AutoDiesel č.17./
PS: Od 01.01.2011 už žiadne nové dieselové auto nebude môcť byť bez DPF! - teda to hovorím o SR, ale iste vstupuje EURO 6 do platnosti celoeurópsky - teda i v ČR. :nnou:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 14.05.2010 19:24

Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
ErikCartmen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 14.02.2009 17:48
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od ErikCartmen » 14.05.2010 20:10

pavel28 píše:Zde DPF kuchají taky. :Phttp://www.chiptuning.cz/clanek-odstraneni-fil ... castic.php
tuhle firmu můžu doporučit, mám od nich také odstraněný filtr.
http://www.chiptuning.cz/galerie-chipov ... hp?id=4632 :hhura:

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od foki » 14.05.2010 20:24

a reknete mi co budete delat az neprojdete emisema ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od tomason » 14.05.2010 20:27

V Světě motorů o DPF tvrdí,že autu zůstane euro i po odstranění DPF mě se to nezdá teda :dih:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
ErikCartmen
Nováček
Nováček
Příspěvky: 54
Registrován: 14.02.2009 17:48
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od ErikCartmen » 14.05.2010 21:31

tomason píše:V Světě motorů o DPF tvrdí,že autu zůstane euro i po odstranění DPF mě se to nezdá teda :dih:
taky jsem to slyšel, prý má auto dostatečnou rezervu. BTW TK se nebojím, pořád je dost ochotných servismanů z "klokaní kapsou" :cooler:

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Nicco » 14.05.2010 22:00

foki píše:a reknete mi co budete delat az neprojdete emisema ?
Ked sa pozriem sem:

http://www.chiptuning.cz/galerie-chipov ... hp?id=4634

tak si viem zivo prestavit podnikatela (taketo auta si u nas nekupuju rodinne typy), co najazdi 100t km rocne a do 4och rokov = pred prvou emisnou sa aut pravidelne zbavuje.

Potom lutujem toho cloveka, co si to kupi a neprejde emisnou.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Nicco » 14.05.2010 22:11

Toto by ma zaujimalo, ci mu vymenili turbo alebo iba preprogramovali RJ :nunu:

http://www.chiptuning.cz/galerie-chipov ... hp?id=3724
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Sobull » 15.05.2010 08:44

Už jsem to psal, ty auta mají opravdu rezervu. Současnou emisní prohlídkou projdou i bez toho filtru. problém nastane až se budou měřit pevný částice... ale kdy to bude je ve hvězdách.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 15.05.2010 09:53

Dokáže DPF odstranit někdo i v okolí Zlínzkého kraje?
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host