Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
- Rendy
- Nováček

- Příspěvky: 169
- Registrován: 09.12.2009 18:52
- Bydliště: střed moravy
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Miláno,ty nevíš co píšeš,vždyt jsi napsal,že známymu zamrzla verva při-17-ti a najednou se toho chytáš u nás nic lepšího než je verva neseženeš a ještě jsem neslyšel že by někomu verva zamrzla
výrobce garantuje provozuschopnost do-26C 
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Benzina přece patří do skupiny Unipetrolu což je i Česká rafinérská.
K zamrzání nafty je to individuální a aditivace je zanedbávaná ze strany rafinerie šetří se kde může.
Jinak zamrzne komu a jak kde ,někdo má vyhřívaný filtr někdo ne,někdo má zasraný filtr někdo ne.
Mému známému zamrzla nafta z Tesca.Benzina mi nikdy nezamrzla.
Lukoil nafta +vif nikdy nebude lepší než Verva to je holý nesmysl.
Lukoil bere i z Čepra bude záležet i na poloze ČP.
Má osobní zkušenost s Tescem je katastrofální nejhorší nafta v mé nádrži.Nikdy více.
Verva obsahuje specialni složku WASA ta zabraňuje shlukování parafínu v naftě startovatelnost až do -26c.
K zamrzání nafty je to individuální a aditivace je zanedbávaná ze strany rafinerie šetří se kde může.
Jinak zamrzne komu a jak kde ,někdo má vyhřívaný filtr někdo ne,někdo má zasraný filtr někdo ne.
Mému známému zamrzla nafta z Tesca.Benzina mi nikdy nezamrzla.
Lukoil nafta +vif nikdy nebude lepší než Verva to je holý nesmysl.
Lukoil bere i z Čepra bude záležet i na poloze ČP.
Má osobní zkušenost s Tescem je katastrofální nejhorší nafta v mé nádrži.Nikdy více.
Verva obsahuje specialni složku WASA ta zabraňuje shlukování parafínu v naftě startovatelnost až do -26c.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Milano
- Nováček

- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
to Rendy:
vím co píšu, ale ty asi moc nečteš...psal jsem, že i mě zamrzl top Q diesel tuto zimu 2x a tomu známýmu při -17 C i Verva, což je docela síla, po tom, co deklarujou. A on jezdí taky hodně, nic v nádrži neskladuje. A taky jsem psal - pro Tomasona, že asi není Verva jako Verva a proto za ni nehodlám platit o 2 kč víc než za naftu třeba z Globusu do který si dám radši Vif, který mě stojí 30 hal na litr a vím, že tam ty aditiva jsou a jezdí to slušně.
Počítali jste někdy ty 2 kč rozdílu na litru?? Kolik to dělá na ujetých 100t. km atd.? Můj motor teda rozdíl ve spotřebě na Vervu či normal. naftu nepozná, žere furt stejně, tak pak se mi ta Verva nemůže nikdy vyplatit! Proto jsem psal, že dám radši Luk oil či jinou naftu z český rafinerský + Vif a není co řešit, max. když má někdo peníze a chce ještě nějaký cetany na víc, který teda moje auto nepozná, si teda může koupit Vervu, ale i tak dle mýho názoru, to pokaždý ta deklarovaná Verva není....
vím co píšu, ale ty asi moc nečteš...psal jsem, že i mě zamrzl top Q diesel tuto zimu 2x a tomu známýmu při -17 C i Verva, což je docela síla, po tom, co deklarujou. A on jezdí taky hodně, nic v nádrži neskladuje. A taky jsem psal - pro Tomasona, že asi není Verva jako Verva a proto za ni nehodlám platit o 2 kč víc než za naftu třeba z Globusu do který si dám radši Vif, který mě stojí 30 hal na litr a vím, že tam ty aditiva jsou a jezdí to slušně.
Počítali jste někdy ty 2 kč rozdílu na litru?? Kolik to dělá na ujetých 100t. km atd.? Můj motor teda rozdíl ve spotřebě na Vervu či normal. naftu nepozná, žere furt stejně, tak pak se mi ta Verva nemůže nikdy vyplatit! Proto jsem psal, že dám radši Luk oil či jinou naftu z český rafinerský + Vif a není co řešit, max. když má někdo peníze a chce ještě nějaký cetany na víc, který teda moje auto nepozná, si teda může koupit Vervu, ale i tak dle mýho názoru, to pokaždý ta deklarovaná Verva není....
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
O jaké pumpě je řeč tedy Benzina kde???Můžeš SZklidně.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
Eidž
- Test driver

- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
2 Milano: prosím, přečti si jen tuto jednu stránku, kde mimo jiné je i test aditiv s informací, jak se dělá 60 cetanová nafta:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=675
Dále se tam píše, že např. u Globusu koupíš velice kvalitní Ultradiesel od Unipetrolu, který je již aditivovaný, tj. další aditiva jsou spíš o víře, než o významu (takže si už jen prodražíš provoz o 0,30 Kč na km, což při 100 tis. km jsou slušný prachy)
A že z český rafinerie teče už aditivovaná nafta - no, ano, přísada pro snížení pěnivosti je aditivum. Ale fakt tam jsou protikorozní inhibitory? Pak je jich tam asi málo
A jestli píšeš, že bio složky zlepšují mazací schopnosti, tak se nezlob, ale tohle je první informace, kterou jsem přečetl, která je pozitivní na bio složky. Spíš se řeší problém zanášení(ucpávání) trysek, právě bio složkou a řeší se, že právě třeba Verva ke svému složení, eliminuje vliv bio složky.... http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 14&t=20591
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=675
Dále se tam píše, že např. u Globusu koupíš velice kvalitní Ultradiesel od Unipetrolu, který je již aditivovaný, tj. další aditiva jsou spíš o víře, než o významu (takže si už jen prodražíš provoz o 0,30 Kč na km, což při 100 tis. km jsou slušný prachy)
A že z český rafinerie teče už aditivovaná nafta - no, ano, přísada pro snížení pěnivosti je aditivum. Ale fakt tam jsou protikorozní inhibitory? Pak je jich tam asi málo
A jestli píšeš, že bio složky zlepšují mazací schopnosti, tak se nezlob, ale tohle je první informace, kterou jsem přečetl, která je pozitivní na bio složky. Spíš se řeší problém zanášení(ucpávání) trysek, právě bio složkou a řeší se, že právě třeba Verva ke svému složení, eliminuje vliv bio složky.... http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 14&t=20591
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- Milano
- Nováček

- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Tak do třetice a pak už na to kašlu!
Psal jsem jasně, že si radši budu aditivovat běžnou naftu-tankuju jen na pumpách s pečetí kvality, než věřit nějakejm zlodějům, že jejich prémiové palivo je nej a že každičký jejich litr paliva na jakékoliv jejich benzince má přeně ty deklarovaný vlastnosti. Prostě na pohádky jsem starej.
Proč se mi teda po tankování na Shell a poté potažmo u Benziny stalo to, že až jsem si tam nalil já svý aditivum, tak pak mi teprv pustily všechny ty usazeniny v nádrži, až mi to ucpalo filtr. To mi tady žádnej chytrák ještě nevysvětlil, tak čekám!! Kdyby ta nafta byla řádně aditivovaná, musí to snad pustit po pár natankování, ne?!!
Prostě dle mě tam nějaký to množství aditiv je, ale jen zlomek toho, co si tam leju sám, proto to tak hodlám dělat dál a ještě ušetřím. A pro eidže, když jedeš tankovat ke Gobusu, tak tam máš na výběr ze 2. druhů nafty, jestli sis taky všiml. Takže já tankuju tu lacinější + svý aditivum. Ty si jako myslíš, že oni v tom Ultradieslu mají něco zázračnějšího než je třeba VIF?? Je to furt normal.nafta + aditiva, ale nikdo ti nezaručí množství těch aditiv při konkrétním tankování, nikdy nemůžeš vyloučit lidskej faktor. A s tou řepkou, proto furt ten Vif, víš?? Pak nemůžeš mít problém.
A víc čti, pak bys věděl, že i nafta v rafinerii je dneska dostatečně aditivovaná, aby vyhovovala normě.
Tomason ti určitě rád něco o tom napíše.
A o té Vervě, jasně jsem psal, že zamrzla při -17 C a taky to, že asi není Verva jako Verva. Tím jsem myslel to, že Verva jako taková ty vlastnosti má, ale natankuju ji vždy 100% na jakékoliv pumpě?? Kdo mi to zaručí?? A stejně se mi zdá drahá, to když koupím klasickou naftu, která podle testů i u Pap Oilu ma cetanový číslo 53, dám VIF, mám hned cetan. číslo 56 a hlavně řádnou porci aditiv, tedy hooodně dobré prémiové palivo, sice ne na cetany bohaté jako Verva (která je stejně pokaždý nemá), ale furt o 2 kč lacinější, tak mám prostě jasno.
A tímto končím tuto debatu, kdo má stejnej motor jak já a jezdí na Vervu, tak si pak můžem ve finále říct, při jakejch km dělal kdo vstřiky a to pak bude to nejobjektivnější. Zatím mám 225t. a jsou jak nový, aspoň dle přepadů a to je taky všude na netu spousta článků o tom, že Delphi nevydrží ani 150t. a ony přitom daj i 300t., samozřejmě ne tomu, kde jezdí jen loudačky do práce a z práce.
Takže se mějte, zdarec
Psal jsem jasně, že si radši budu aditivovat běžnou naftu-tankuju jen na pumpách s pečetí kvality, než věřit nějakejm zlodějům, že jejich prémiové palivo je nej a že každičký jejich litr paliva na jakékoliv jejich benzince má přeně ty deklarovaný vlastnosti. Prostě na pohádky jsem starej.
Proč se mi teda po tankování na Shell a poté potažmo u Benziny stalo to, že až jsem si tam nalil já svý aditivum, tak pak mi teprv pustily všechny ty usazeniny v nádrži, až mi to ucpalo filtr. To mi tady žádnej chytrák ještě nevysvětlil, tak čekám!! Kdyby ta nafta byla řádně aditivovaná, musí to snad pustit po pár natankování, ne?!!
Prostě dle mě tam nějaký to množství aditiv je, ale jen zlomek toho, co si tam leju sám, proto to tak hodlám dělat dál a ještě ušetřím. A pro eidže, když jedeš tankovat ke Gobusu, tak tam máš na výběr ze 2. druhů nafty, jestli sis taky všiml. Takže já tankuju tu lacinější + svý aditivum. Ty si jako myslíš, že oni v tom Ultradieslu mají něco zázračnějšího než je třeba VIF?? Je to furt normal.nafta + aditiva, ale nikdo ti nezaručí množství těch aditiv při konkrétním tankování, nikdy nemůžeš vyloučit lidskej faktor. A s tou řepkou, proto furt ten Vif, víš?? Pak nemůžeš mít problém.
A víc čti, pak bys věděl, že i nafta v rafinerii je dneska dostatečně aditivovaná, aby vyhovovala normě.
Tomason ti určitě rád něco o tom napíše.
A o té Vervě, jasně jsem psal, že zamrzla při -17 C a taky to, že asi není Verva jako Verva. Tím jsem myslel to, že Verva jako taková ty vlastnosti má, ale natankuju ji vždy 100% na jakékoliv pumpě?? Kdo mi to zaručí?? A stejně se mi zdá drahá, to když koupím klasickou naftu, která podle testů i u Pap Oilu ma cetanový číslo 53, dám VIF, mám hned cetan. číslo 56 a hlavně řádnou porci aditiv, tedy hooodně dobré prémiové palivo, sice ne na cetany bohaté jako Verva (která je stejně pokaždý nemá), ale furt o 2 kč lacinější, tak mám prostě jasno.
A tímto končím tuto debatu, kdo má stejnej motor jak já a jezdí na Vervu, tak si pak můžem ve finále říct, při jakejch km dělal kdo vstřiky a to pak bude to nejobjektivnější. Zatím mám 225t. a jsou jak nový, aspoň dle přepadů a to je taky všude na netu spousta článků o tom, že Delphi nevydrží ani 150t. a ony přitom daj i 300t., samozřejmě ne tomu, kde jezdí jen loudačky do práce a z práce.
Takže se mějte, zdarec
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
-
Eidž
- Test driver

- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
OK, your truth.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- mickielli15
- Pokročilý

- Příspěvky: 787
- Registrován: 27.01.2009 03:54
- Bydliště: Adamov/Blansko, Brno, někdy České Budějovice
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
já bych to řekl asi takto: někdo pozná rozdíl ve vervě, někdo pozná rozdíl ve VIFu.
Ale jistotu, že je VIF tak dobrej, nemáš, stejně jako jistotu, že verva je špičková, taky nemáš... ad absurdum samozřejmě.
Prostě, pokud nevěříš vervě, nemůžeš věřit ani VIFu. Z prostého principu. Ale oba produkty jsou
s největší pravděpodobností
špička na našem trhu ve svém oboru.
Někdo má výbornou zkušenost s tím, někdo s něčím jiným.
Verva i VIF dopadly v testech výborně, něco na tom bude. Zkušenosti uživatelů jsou v obou případech stejné - tedy v drtivé většině případů pozitivní.
Z toho plyne - ani v jednom případě neuděláš s největší pravděpodobností chybu, ale já budu dál kupovat Vervu, jednoduše proto, že z mých informací by měla být kvalitativně na špici, co u nás můžeš do nádrže dostat. Ale říkat, že jen proto, že Ti VIF něco rozpustil a Verva ne, tak Verva má kolísavou kvalitu, to bych Ti doporučil znovu pročíst poctivě všech devět stran tohoto tématu a zhruba dalších pár desítek stran z témat příbuzných. Protože se taky dočteš, že Benzina má poměrně dost přísnou kontrolu distribuce paliv. Protože o zkušenostech jak s Vervou, tak s VIFem tu psalo spousta lidí. Myslím, že dojdeš k tomu, že obojí je pro motor s největší pravděpodobností docela přínos. Určitě ale ne jenom VIF.
Hlavně toto neber jako nějakej direktivní tón, píšu to jen jako pokojnou obhajobu Vervy.
To že Ti nerozpustila bordel v motoru, neznamená, že je špatná...
můžeš to podložit nějakým důkazem?
Víš kam mířím? Jenom prostě tam, že jistej si dneska nemůžeš být vůbec ničím. Takže bych to shrnul:
-Ty věříš VIFu a máš mírnou pochybu o Vervě a jejích schopnostech vyčistit motor od nečistot
-já věřím Vervě a tuším, že je podle všeho ještě lepší než kombinace VIF plus obyč. nafta. I když dražší.
Tak čus.
Ale jistotu, že je VIF tak dobrej, nemáš, stejně jako jistotu, že verva je špičková, taky nemáš... ad absurdum samozřejmě.
Prostě, pokud nevěříš vervě, nemůžeš věřit ani VIFu. Z prostého principu. Ale oba produkty jsou
Někdo má výbornou zkušenost s tím, někdo s něčím jiným.
Verva i VIF dopadly v testech výborně, něco na tom bude. Zkušenosti uživatelů jsou v obou případech stejné - tedy v drtivé většině případů pozitivní.
Z toho plyne - ani v jednom případě neuděláš s největší pravděpodobností chybu, ale já budu dál kupovat Vervu, jednoduše proto, že z mých informací by měla být kvalitativně na špici, co u nás můžeš do nádrže dostat. Ale říkat, že jen proto, že Ti VIF něco rozpustil a Verva ne, tak Verva má kolísavou kvalitu, to bych Ti doporučil znovu pročíst poctivě všech devět stran tohoto tématu a zhruba dalších pár desítek stran z témat příbuzných. Protože se taky dočteš, že Benzina má poměrně dost přísnou kontrolu distribuce paliv. Protože o zkušenostech jak s Vervou, tak s VIFem tu psalo spousta lidí. Myslím, že dojdeš k tomu, že obojí je pro motor s největší pravděpodobností docela přínos. Určitě ale ne jenom VIF.
Hlavně toto neber jako nějakej direktivní tón, píšu to jen jako pokojnou obhajobu Vervy.
... a kdo Ti zaručí, že VIF má pokaždé přesně to samé složení???ale natankuju ji vždy 100% na jakékoliv pumpě?? Kdo mi to zaručí??
Kód: Vybrat vše
na cetany bohaté jako Verva (která je stejně pokaždý nemá)Víš kam mířím? Jenom prostě tam, že jistej si dneska nemůžeš být vůbec ničím. Takže bych to shrnul:
-Ty věříš VIFu a máš mírnou pochybu o Vervě a jejích schopnostech vyčistit motor od nečistot
-já věřím Vervě a tuším, že je podle všeho ještě lepší než kombinace VIF plus obyč. nafta. I když dražší.
Tak čus.
Focus C-max 2004 2.0 TDCi 100kw DPF, stříbrná met., GHIA, vyhř. př.sklo, aut. klima, tempomat, ESP, dešť. senzor, zatím plecháče, ale mazel edition 


-
Eidž
- Test driver

- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Líp bych to nenapsal.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- Milano
- Nováček

- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
mickielli, pěkně napsáno:)
Jak jsem psal o pár článků výše, mě po natankování Vervy potřeba neklesne a ten rozdíl v ceně 2 kč je pro mě tak velký, že ji prostě tankovat nebudu. Věřím, že to není špatné palivo, když je tam vše jak má být. Ale kdyby tomu bylo tak vždycky, nemohla by tomu známému zamrzat při -17C, to je prostě fakt.
Asi ta Benzina to pokaždý nedokáže tak ohlídat nebo prostě nevím, ale stalo se.
A mě top Q diesel zamrzl tuto zimu 2x, filtr byl měněnej před zimou, jednou byl mráz fakt velkej, asi - 23C, tak to bych i pochopil, ale podruhý bylo jen okolo -13C a to jsem k tomu dával i VIF a to celkem dost, takže ta nafta nebyla uprostřed zimy ani zimní. Jak to, že si to Benzina s tou její systémovou kontrolou nedokázala pohlídat?? Tomasonovi jsem ty pumpy nahlásil...
Proto mám po těchto zkušenostech jasno a připlácet si nehodlám, radši dám klasiku a Vif. Vif je koncentrát a kdyby tam nějakou odchylku ve složení měli, nikdy to nebude na plnou nádrž tak znatelný jak když někdo ošidí Vervu.
Nedávno jsem mluvil v servise s mechošem, co zná týpka, co jezdí z cisternou a aditiva mu zůstavaj za nechtama, má z toho svůj kšeft. Ale u který společnosti mi říct nechtěl, tím neříkám, že to byla Benzina, ale prostě že se dějou i takovýto věci.
A druhej případ je můj kolega z práce, co má známýho, který zaváží Shell a ten mu prodává za pusu aditiva do benzínu. Tak logicky asi ty aditiva pak někde chybí, ne??
A když tuto zimu zamrzala nafta i Benzině, tak mi nikdo nevyvrátí, že nemaj mezery v kontrole kvality. Prostě dám na holý fakta ze života, ne na jejich řeči.
A ještě jsem viděl 2 ruzný testy naft, v jednom má Aral Ultimate v Německu cet. číslo téměř 63, to mám pocit bylo z Drážd'an a ve druhém měl pouze okolo 59 (je to dlouho a už si to přesně nepamatuju), to bylo někde z bývalýho západ. Německa, takže i jim to tam docela skáče.
Takže závěrem bych napsal už jen to, že kdo má nějakou dobrou zkušenost s Vervou, pozná, že mu chodí motor líp a hlavně mu klesne i spotřeba, tak at' Vervu tankuje, můj Fík asi schroustá všechno tak nějak stejně, takže já mu ji za ty peníze dopřávat nebudu, zkoušel jsem ji na 3 pumpách a nikdy žádnej rozdíl, takže pro mě hrajou ty 2 kč na víc docela roli a budu dávat VIF, at' jsem v klidu, že je o čerpadlo a vstřiky vždy postaráno:)
Tak se mějte
Jak jsem psal o pár článků výše, mě po natankování Vervy potřeba neklesne a ten rozdíl v ceně 2 kč je pro mě tak velký, že ji prostě tankovat nebudu. Věřím, že to není špatné palivo, když je tam vše jak má být. Ale kdyby tomu bylo tak vždycky, nemohla by tomu známému zamrzat při -17C, to je prostě fakt.
Asi ta Benzina to pokaždý nedokáže tak ohlídat nebo prostě nevím, ale stalo se.
A mě top Q diesel zamrzl tuto zimu 2x, filtr byl měněnej před zimou, jednou byl mráz fakt velkej, asi - 23C, tak to bych i pochopil, ale podruhý bylo jen okolo -13C a to jsem k tomu dával i VIF a to celkem dost, takže ta nafta nebyla uprostřed zimy ani zimní. Jak to, že si to Benzina s tou její systémovou kontrolou nedokázala pohlídat?? Tomasonovi jsem ty pumpy nahlásil...
Proto mám po těchto zkušenostech jasno a připlácet si nehodlám, radši dám klasiku a Vif. Vif je koncentrát a kdyby tam nějakou odchylku ve složení měli, nikdy to nebude na plnou nádrž tak znatelný jak když někdo ošidí Vervu.
Nedávno jsem mluvil v servise s mechošem, co zná týpka, co jezdí z cisternou a aditiva mu zůstavaj za nechtama, má z toho svůj kšeft. Ale u který společnosti mi říct nechtěl, tím neříkám, že to byla Benzina, ale prostě že se dějou i takovýto věci.
A druhej případ je můj kolega z práce, co má známýho, který zaváží Shell a ten mu prodává za pusu aditiva do benzínu. Tak logicky asi ty aditiva pak někde chybí, ne??
A když tuto zimu zamrzala nafta i Benzině, tak mi nikdo nevyvrátí, že nemaj mezery v kontrole kvality. Prostě dám na holý fakta ze života, ne na jejich řeči.
A ještě jsem viděl 2 ruzný testy naft, v jednom má Aral Ultimate v Německu cet. číslo téměř 63, to mám pocit bylo z Drážd'an a ve druhém měl pouze okolo 59 (je to dlouho a už si to přesně nepamatuju), to bylo někde z bývalýho západ. Německa, takže i jim to tam docela skáče.
Takže závěrem bych napsal už jen to, že kdo má nějakou dobrou zkušenost s Vervou, pozná, že mu chodí motor líp a hlavně mu klesne i spotřeba, tak at' Vervu tankuje, můj Fík asi schroustá všechno tak nějak stejně, takže já mu ji za ty peníze dopřávat nebudu, zkoušel jsem ji na 3 pumpách a nikdy žádnej rozdíl, takže pro mě hrajou ty 2 kč na víc docela roli a budu dávat VIF, at' jsem v klidu, že je o čerpadlo a vstřiky vždy postaráno:)
Tak se mějte
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
- mickielli15
- Pokročilý

- Příspěvky: 787
- Registrován: 27.01.2009 03:54
- Bydliště: Adamov/Blansko, Brno, někdy České Budějovice
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
jasný
. No a s tím zamrznutím je to teda smůla, já škrtnul vždycky napoprvé, někdy startér několikrát protočil, ale dá se říci absolutně bezproblémové startování i v mínus 17 stupních. Vždy tam byla Verva...
Víš co? Kdybych neměl ten common-rail s DPF a jánevímsčímještě, tak bych taky tak striktně nebral pouze Vervu. Protože ale konstruktéři vymysleli tyto zázraky, tak se prostě bojím brát cokoliv jiného. Prostě Maxe rozmazluju, no. On si s těma choulostivýma vnitřnostma ani nic jiného nezaslouží...

Víš co? Kdybych neměl ten common-rail s DPF a jánevímsčímještě, tak bych taky tak striktně nebral pouze Vervu. Protože ale konstruktéři vymysleli tyto zázraky, tak se prostě bojím brát cokoliv jiného. Prostě Maxe rozmazluju, no. On si s těma choulostivýma vnitřnostma ani nic jiného nezaslouží...
Focus C-max 2004 2.0 TDCi 100kw DPF, stříbrná met., GHIA, vyhř. př.sklo, aut. klima, tempomat, ESP, dešť. senzor, zatím plecháče, ale mazel edition 


- mickielli15
- Pokročilý

- Příspěvky: 787
- Registrován: 27.01.2009 03:54
- Bydliště: Adamov/Blansko, Brno, někdy České Budějovice
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Nová stanice s Vervou v Brně - u OBI. A je zatím z těch třech v Brně nejlevnější. Inu, Benzina chce mít Vervu do konce roku na 50-ti procentech všech svých pump 
Focus C-max 2004 2.0 TDCi 100kw DPF, stříbrná met., GHIA, vyhř. př.sklo, aut. klima, tempomat, ESP, dešť. senzor, zatím plecháče, ale mazel edition 


- t.dudis
- Junior

- Příspěvky: 320
- Registrován: 20.11.2008 20:59
- Bydliště: Starý Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
Vervu nedávno dali i sem k nám do Pelhřimova. Konečně si nemusím plánovat, kde vezmu po cestě naftu 
Ford Mondeo kombi 2.0i Titanium, 107 KW/145 K, 11/2009, metla Thunder Galerka: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 56&t=38288
Byl:Ford Focus 1.8 TDCi 85 KW/115 K, 4/2006, Hatchback/5, Trend X
Byl:Ford Focus 1.8 TDCi 85 KW/115 K, 4/2006, Hatchback/5, Trend X
- mickielli15
- Pokročilý

- Příspěvky: 787
- Registrován: 27.01.2009 03:54
- Bydliště: Adamov/Blansko, Brno, někdy České Budějovice
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
jo a další Verva je v Brně i na té Kaštanové, co už byla, ale naproti ní je další Benzina a na té už je Verva taky. Inu, bude Verva všude...
. Ale levná je jen někde, že...
Focus C-max 2004 2.0 TDCi 100kw DPF, stříbrná met., GHIA, vyhř. př.sklo, aut. klima, tempomat, ESP, dešť. senzor, zatím plecháče, ale mazel edition 


-
Eidž
- Test driver

- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Prémiová nafta Verva a vliv na spotřebu a běh motoru
V případě nouze hledejte Globus, mají UltraDiesel a sice to není Verva
, ale opět dobrý koktejl aditiv tam je 
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

