inac 3-liter bol nahradeny v novom mondeu MK4 motorom 2.5T z volva s rovnakym vykonom, lepsou dynamikou a nizsou spotrebou (klasicky downsizing s preplnanim)
výběr mondea - motorizace
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: výběr mondea - motorizace
sak tam je hore volba
inac 3-liter bol nahradeny v novom mondeu MK4 motorom 2.5T z volva s rovnakym vykonom, lepsou dynamikou a nizsou spotrebou (klasicky downsizing s preplnanim)
inac 3-liter bol nahradeny v novom mondeu MK4 motorom 2.5T z volva s rovnakym vykonom, lepsou dynamikou a nizsou spotrebou (klasicky downsizing s preplnanim)
- Kóťa
- Test driver

- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: výběr mondea - motorizace
Věřím,že je to pecka...Ale já s větším nájezdem bych to asi pocítil na peněžence.Pokud by někdy byla možnost se v tom svézt jako spolujezdec,tak budu rád.Fakt by mi zajímalo jak to jede 
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: výběr mondea - motorizace
kota, ty tiez nemas slaby motor, sak si to vyskusaj sam ako to chodi
presne ako tvoje + 50 kW
a potom nam napis aku si mal spotrebu
presne ako tvoje + 50 kW
a potom nam napis aku si mal spotrebu
- Kóťa
- Test driver

- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: výběr mondea - motorizace
Právě,že mě přijde,že mám letadlo
Proto si nedokážu představit ještě o tolik větší výkon...

-
m.a.x.i.m.u.s
- Zkušený

- Příspěvky: 1764
- Registrován: 05.02.2009 12:30
Re: výběr mondea - motorizace
ST220 opravdu není špatné. Dá se spoustu času jezdit na šestku a pohoda, ale na tu šestku to má hodně slabou dynamiku takže pro pohodovou jízdu ano, protože snese úplně v pohodě i rychlost 45km/hod ale pro předjíždění je nutnost podřazení. A kopec nekopec to sice jde, ale záleží na kopci a rychlosti
Ještě by mohlo mít více výkonu, protože toho není nikdy dost
ALE s autem jsem opravdu spokojen, protože po mých autech začínajících na Honda Civic 1,6 z 1993 přes Omegu 2,5 z 1996 a Omegu 3,0 po faceliftu z 2000 až po toto faceliftované ST220 z 2003 je opravdu mé nejlepší auto se kterým si užiju nejlepší jízdy pro zábavu
Ještě by mohlo mít více výkonu, protože toho není nikdy dost
ALE s autem jsem opravdu spokojen, protože po mých autech začínajících na Honda Civic 1,6 z 1993 přes Omegu 2,5 z 1996 a Omegu 3,0 po faceliftu z 2000 až po toto faceliftované ST220 z 2003 je opravdu mé nejlepší auto se kterým si užiju nejlepší jízdy pro zábavu
Ex ST220 model 2004
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: výběr mondea - motorizace
Musím a nemohu si nechat tuto informaci ze zdrojů souvisejících s mím zaměstnáním. Kdo se rozhoduje o koupi auta , ať zváží naftu nebo benzín, nebo jezdit čerpat za hranice. Dle schválených ekoteroristických opatření, začínají se projevovat přísady do nafty prosazené zelenýma. Dle dovozců, co nám doplňují naftou čerpačku a rozvozové cistereny, potvrdili enormě se zvyšující nekvalitu nafty. Pánové , žádné pančování ale to je výsledek ekologických přísad do nafty. Proto ČOI nezveřejňuje benzinky co údajně pančují, to by musel stát udat sám sebe, protože benzinky s tím nemají nic společného. Toto potvrzují i opravny čerpadel, kde dělají generálky, pár čerpadel jsme tam měli s potvrzením, že závadou nebyl náběh km a motohodin ale vydřené , vyžrané a zadřené z ekopřísad dávaných do nafty. Prohlásili, chudáci majitelé nafťáků ale pro nás v dnešní době kšefty každým měsícem stoupající. Tak nafťáci, upřímnou soustrast, ale to vám opravdu nepřeji, proto takový postoj státu. 
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
buceek07
- Test driver

- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: výběr mondea - motorizace
sem vážně rád že mám bemzim a že můžu jezdit za krásnou spotřebu 9 litrů....
..nezávidím nafťákům...zelení jezdí na kole tak chtěj rozmrdat všechny auta aby těch cyklistu bylo víc
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- kutil
- Junior

- Příspěvky: 268
- Registrován: 11.01.2009 14:31
- Bydliště: Praha
Re: výběr mondea - motorizace
buceek07: Dojde na všechny, vám zase do benzínu dají ethanol a taky nebudete jezdit. Těch 6,5% v naftě jim zřejmě neprojde, právě proto, že většina výrobců aut povoluje jen 5%.
Jinak mám 2.2TDCI 114kW a že by to bylo nějaké letadlo, to říct nemohu. Hezky to jede, ale je to spíš takový průměr. Ale než mít 2.2TDCI 129kW se spotřebou 7,5 litru, to raději 114kW se spotřebou 6,5 litru. Jinak ta spotřeba u TDCI je více závislá na velikosti auta než na objemu motoru. I s mou 2.2TDCI se dá jezdit za 5 litrů. Nejvíc to žere při stání ve městě a na dálnici nad 110km/h.
Benzin už bych nechtěl, leda by měl turbo.
Jinak mám 2.2TDCI 114kW a že by to bylo nějaké letadlo, to říct nemohu. Hezky to jede, ale je to spíš takový průměr. Ale než mít 2.2TDCI 129kW se spotřebou 7,5 litru, to raději 114kW se spotřebou 6,5 litru. Jinak ta spotřeba u TDCI je více závislá na velikosti auta než na objemu motoru. I s mou 2.2TDCI se dá jezdit za 5 litrů. Nejvíc to žere při stání ve městě a na dálnici nad 110km/h.
Benzin už bych nechtěl, leda by měl turbo.
Mondeo 2.2TDCI 114kW/390Nm r.v.2006
https://moje.auto.cz/superkutil/tank.html
Fiesta 1.25 55kW r.v.2001 https://moje.auto.cz/superkutil/divoch.html
https://moje.auto.cz/superkutil/tank.htmlFiesta 1.25 55kW r.v.2001 https://moje.auto.cz/superkutil/divoch.html
-
buceek07
- Test driver

- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: výběr mondea - motorizace
zmrdi
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: výběr mondea - motorizace
To musis mit neco s motorem, jinak to neni mozny... prumerny vykon mi prijde, ze ma moje auto, kdyz to srovnam s obvyklym vozovym parkem na nasich silnicich. Jinak minuly tyden jsem jel v Passatu 2.0 TD, myslim, ze to ma 103kW a to jede hodne slusne a ty mas o nejake kone navic.kutil píše:Jinak mám 2.2TDCI 114kW a že by to bylo nějaké letadlo, to říct nemohu. Hezky to jede, ale je to spíš takový průměr.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- psmolly
- Pokročilý

- Příspěvky: 734
- Registrován: 03.08.2009 13:51
- Bydliště: Cheb, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: výběr mondea - motorizace
No on je trochu rozdíl v kW a v Nm. To zrychlení, o kterém se zřejmě bavíme, je hlavně práce točivého momentu(ovšem ten je v případě 2.2 víc než dobrej). Výkon neni zas tak důležitej. Ale jinak jsem v 2.2TDCi jel a je to raketa jako prase. Ale musí se rychle řadit. Rozsah otáček, kdy to jede je abych tak řekl ....no....dieselovej
Jinak dost mě překvapují výsledky ankety. Celkem dost procent má 2.0 TDCi 96kW, ač je to podle mých načtených zkušeností nejnáchylnější motor na opravu vstřiků atd. 85kW tak poruchový není. No a 3.0 V6 166kW taky ne
Nejlepší to má junior. 1.8i .... šplh šplh
Jinak dost mě překvapují výsledky ankety. Celkem dost procent má 2.0 TDCi 96kW, ač je to podle mých načtených zkušeností nejnáchylnější motor na opravu vstřiků atd. 85kW tak poruchový není. No a 3.0 V6 166kW taky ne
Nejlepší to má junior. 1.8i .... šplh šplh
Teď: Mondeo MK3, TDCi 85kW
Dřív: Mondeo MK2 combi, 1.6i
Dřív: Mondeo ST220,
Dřív: Mondeo MK2 combi, 1.6i
Dřív: Mondeo ST220,
- kutil
- Junior

- Příspěvky: 268
- Registrován: 11.01.2009 14:31
- Bydliště: Praha
Re: výběr mondea - motorizace
Opravdu je to o průběhu momentu. Sice mám v 2.2TDCI 114kW a maximum 390Nm, ale třeba kamarádův Golf 2.0TDI mi připadá živější. Moje auto výborně zabere v rozsahu 1700-2600ot, ale nad 3000ot je to už slabé a je lepší přeřadit.
Mondeo by si zasloužilo silnější motor, podvozek na to má. Takový 3 litr se 160kW a s momentem kolem 500Nm.
Měl jsem možnost se projet se Forester 2.0D 108kW a ten motor s rostoucíma otáčkama neztrácí dech. Nemá problém točit 4500ot. Pocitově bylo auto stejně živé jako moje Mondeo.
Jinak jsem samozřejmě rád, že mám 2.2TDCI. Jízda s ním je úžasná, pro dlouhé cestování je parfektní, při 130km/h točí jen 2200ot. Ale ve vyšších rychlostech se dá jet už jen na 5-6ku a nemá moc cenu podřazovat.
Mondeo by si zasloužilo silnější motor, podvozek na to má. Takový 3 litr se 160kW a s momentem kolem 500Nm.
Měl jsem možnost se projet se Forester 2.0D 108kW a ten motor s rostoucíma otáčkama neztrácí dech. Nemá problém točit 4500ot. Pocitově bylo auto stejně živé jako moje Mondeo.
Jinak jsem samozřejmě rád, že mám 2.2TDCI. Jízda s ním je úžasná, pro dlouhé cestování je parfektní, při 130km/h točí jen 2200ot. Ale ve vyšších rychlostech se dá jet už jen na 5-6ku a nemá moc cenu podřazovat.
Mondeo 2.2TDCI 114kW/390Nm r.v.2006
https://moje.auto.cz/superkutil/tank.html
Fiesta 1.25 55kW r.v.2001 https://moje.auto.cz/superkutil/divoch.html
https://moje.auto.cz/superkutil/tank.htmlFiesta 1.25 55kW r.v.2001 https://moje.auto.cz/superkutil/divoch.html
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: výběr mondea - motorizace
jojo, presne tak, prubeh tociveho momentu a jeho velikost je to,co hybe autem... jenze...
obcas tu nekdo napise, nezalezi na vykonu, ale na tocivem momentu... jsou to propojene nadoby, ale prave, ze zalezi na vykonu, nebot v sobe zohlednuje Nm a otacky. To ze ma nekdo vysoky tocak na motoru, jeste neznamena, ze ho ma na kolech.... vid, ballu? Nejak bys mel pripomenout sve vypocty
obcas tu nekdo napise, nezalezi na vykonu, ale na tocivem momentu... jsou to propojene nadoby, ale prave, ze zalezi na vykonu, nebot v sobe zohlednuje Nm a otacky. To ze ma nekdo vysoky tocak na motoru, jeste neznamena, ze ho ma na kolech.... vid, ballu? Nejak bys mel pripomenout sve vypocty
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: výběr mondea - motorizace
Stačí to připomenout jednou za rok, tak je ještě čas. 
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: výběr mondea - motorizace
no...jak myslíš 
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host




