LPG - montáže a zkušenosti sem...
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 26.03.2009 11:50
Re: LPG - výrobce AC
Zdravim vospolok
Taktiez rozmyslam ze prejdem na LPG. Mam Focusa 1.4 16V 12/2003 nabehane okolo 70 000Km. Viete mi niekto odporucit nejaku schopnu firmu v SR. Najlepsie v okoli Bratislavy
Vdaka za info
Taktiez rozmyslam ze prejdem na LPG. Mam Focusa 1.4 16V 12/2003 nabehane okolo 70 000Km. Viete mi niekto odporucit nejaku schopnu firmu v SR. Najlepsie v okoli Bratislavy
Vdaka za info
- NorMack
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 27.05.2009 23:33
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - výrobce AC
Ja nevim, ale ptal jsem se plynare u ktereho jsem byl na serizeni vozu a ten rikal ze systemy AC ted montuje nejcasteji, protoze jsou z jeho hlediska nejpovedenejsi, je s nimi nejmin problemu a hlavne se daji perfektne seridit, maji disgnostiku atd...jinek píše:Dnes uz dobře vím co je AC jedna se o polsky copiraid a pozbirání levnych věcí po celem světě vuli ceně. V polsku uplně to samémontujou za 13 000 kč .Nechal jsem si namontovat v Prostějově za
28 000 kč Ze začatku cca10 000 km vše v pořadku a pak to začalo vstřikovač,filtr,program
a pořad něco cele to vyvrcholilo po najeti 35 000 km motor jel na tři válce.Když jsem chtěl uplatnit reklamaci u teto firmy vysmáli se mi a vyhodili mne že má problem ford a ne LPG
teď uz vím dobře co je to za firmu a značku AC ! A Dal jsem se radějí na Ropu.
Ford Focus Combi 1.8 85kW+LPG Black pearl ->
Ford Mondeo Combi 2.0TDCi 96kW 2004, Gold spirit ->
Ford Mondeo Combi 2.2TDCi 114kW 2005, Black Panther
Ford Mondeo Combi 2.0TDCi 96kW 2004, Gold spirit ->
Ford Mondeo Combi 2.2TDCi 114kW 2005, Black Panther
- Scorpion46
- Nováček
- Příspěvky: 56
- Registrován: 30.03.2009 15:43
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - výrobce AC
jojo souhlasim s NorMack , mam naprosto stejne informace o AC, mám ho a zatím jsem naprosto spokojeny. Myslim ze se neni ceho bát.
- Emtee_CZ
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 29.03.2010 02:10
LPG od AGW Brno
Ode dneška budu také snad spokojeným majitelem LPG systému TARTARINI na svém Focusu II (2006 - 1,6 Duratec, koupen po poctivých 136 000 km).
Montáž jsem svěřil opět společnosti http://www.AGW.cz , která mi cca před 5 lety přestavěla Felicii Combi,
a dodnes jezdí úsporně a k plné spokojenosti...
Jen pokrok v technologii je o pět let vychytanější:
- LPG se automaticky přepíná v zimním období podle okolní teploty
- žádné dodatečné aditivum za 500,- / 1000 km
- automatické přepínání na plyn, je-li motor zahřátý po předchozí jízdě (opětovný start motoru
ve chvíli přepne opět na LPG - při studeném motoru máte na výběr LPG/Benzín )
- indikace nutnosti servisní prohlídky (pípnutí jednotky přepínače) po ujetí počtu "motohodin" odpovídajících
ujetí cca 15 000 km
- emulace provozu na benzín pro zbylou část elektroniky - auto si "myslí" že jede na benzín
- kontrola optimálního tlaku z nádrže ... dochází-li LPG "nedocukáte" se k nutnosti přepnout na benzín ;
jednotka přepne na benzín sama
- z důvodu nedemontované "nákladní přepážky" jsem opět pořídil toroidní nádrž místo rezervy (cca 40 l , 80 % plnění)
- sekvenční vstřikování nezpůsobuje zášlehy do sání
- přechod z benzínu na LPG není ani "v tahu" znatelný ; u Felicie jsem zvýšením otáček přepínal na LPG ovšem na volnoběh
- pořizovací cena 26500 ,- , seřízení po 2000 km zdarma ; profesionální přístup a provedení
Teď už zbývá jen si přát , nezničit sedla a nebourat
Když Fordík vydrží s LPG to co Felda, nebudu této investice litovat...
Montáž jsem svěřil opět společnosti http://www.AGW.cz , která mi cca před 5 lety přestavěla Felicii Combi,
a dodnes jezdí úsporně a k plné spokojenosti...
Jen pokrok v technologii je o pět let vychytanější:
- LPG se automaticky přepíná v zimním období podle okolní teploty
- žádné dodatečné aditivum za 500,- / 1000 km

- automatické přepínání na plyn, je-li motor zahřátý po předchozí jízdě (opětovný start motoru
ve chvíli přepne opět na LPG - při studeném motoru máte na výběr LPG/Benzín )
- indikace nutnosti servisní prohlídky (pípnutí jednotky přepínače) po ujetí počtu "motohodin" odpovídajících
ujetí cca 15 000 km
- emulace provozu na benzín pro zbylou část elektroniky - auto si "myslí" že jede na benzín

- kontrola optimálního tlaku z nádrže ... dochází-li LPG "nedocukáte" se k nutnosti přepnout na benzín ;
jednotka přepne na benzín sama
- z důvodu nedemontované "nákladní přepážky" jsem opět pořídil toroidní nádrž místo rezervy (cca 40 l , 80 % plnění)
- sekvenční vstřikování nezpůsobuje zášlehy do sání
- přechod z benzínu na LPG není ani "v tahu" znatelný ; u Felicie jsem zvýšením otáček přepínal na LPG ovšem na volnoběh
- pořizovací cena 26500 ,- , seřízení po 2000 km zdarma ; profesionální přístup a provedení
Teď už zbývá jen si přát , nezničit sedla a nebourat

Když Fordík vydrží s LPG to co Felda, nebudu této investice litovat...
Naposledy upravil(a) Emtee_CZ dne 08.04.2010 22:19, celkem upraveno 1 x.
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: LPG - výrobce AC
Emtee_CZ: Vyzera to super, aj cena je dobra.
Toto sa tu riesilo, ze PP ukazoval zlu spotrebu, ale vidim, ze uz to dokazu vyriesit:
"emulace provozu na benzín pro zbylou část elektroniky - auto si "myslí" že jede na benzín"
Co znamena toto?:
"žádné dodatečné aditivum za 500,- / 1000 km"
Mas tam Flashlube?
Presne ako pises, neburat a nech sedla vydrzia.
Toto sa tu riesilo, ze PP ukazoval zlu spotrebu, ale vidim, ze uz to dokazu vyriesit:
"emulace provozu na benzín pro zbylou část elektroniky - auto si "myslí" že jede na benzín"
Co znamena toto?:
"žádné dodatečné aditivum za 500,- / 1000 km"
Mas tam Flashlube?
Presne ako pises, neburat a nech sedla vydrzia.

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Emtee_CZ
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 29.03.2010 02:10
LPG versus Flashlube
... samozřejmě, po*rat se může na autě kdykoli, cokoli. Než odjezdím minimálně dvě STK, nemůžu tvrdit s přesvědčením,
jak dobře jsem udělal, když jsem se pro přestavbu rozhodl.
Ovšem na téma Flashlube mi technici řekli, že nemám věřit pohádkám - že statistika poruch LPG u FOFO
je v podstatě jen obecnou záležitostí dlouho jetých svíček, filtrů od "špinavého" plynu,a to u všech značek vozidel, patřících příliš spořivým provozovatelům.
Zároveň mě ale nikdo nepřesvědčoval o zbytečnosti Flashlube - jen mi prostě toto prodražení instalace provádět prý oni nebudou...
A jak se tu psalo dříve - jiná poruchovost bude u přestavby vozidla po 100 000 km a jiná po 250 000 km.
Já prostě pánům z AGW nemám zatím důvod nedůvěřovat ...
Mám se v průběhu prvních 2000 km pouze připravit na možné potíže před garančním "doseřízením" , než se systém zajede.
A poznámka na konec ...LPG vás připraví asi o 5 kW výkonu, při plném naložení vozidla.Proto jsem si ale pořídil 1,6 , abych z toho tu 1,3 s klimou i na LPG do kol dostal
jak dobře jsem udělal, když jsem se pro přestavbu rozhodl.
Ovšem na téma Flashlube mi technici řekli, že nemám věřit pohádkám - že statistika poruch LPG u FOFO
je v podstatě jen obecnou záležitostí dlouho jetých svíček, filtrů od "špinavého" plynu,a to u všech značek vozidel, patřících příliš spořivým provozovatelům.
Zároveň mě ale nikdo nepřesvědčoval o zbytečnosti Flashlube - jen mi prostě toto prodražení instalace provádět prý oni nebudou...
A jak se tu psalo dříve - jiná poruchovost bude u přestavby vozidla po 100 000 km a jiná po 250 000 km.
Já prostě pánům z AGW nemám zatím důvod nedůvěřovat ...
Mám se v průběhu prvních 2000 km pouze připravit na možné potíže před garančním "doseřízením" , než se systém zajede.
A poznámka na konec ...LPG vás připraví asi o 5 kW výkonu, při plném naložení vozidla.Proto jsem si ale pořídil 1,6 , abych z toho tu 1,3 s klimou i na LPG do kol dostal

Re: LPG od AGW Brno
Tak všechno co jsi napsal ,dělá jakýkoliv sekvenční LPG systémEmtee_CZ píše: Jen pokrok v technologii je o pět let vychytanější:
- LPG se automaticky přepíná v zimním období podle okolní teploty
- žádné dodatečné aditivum za 500,- / 1000 km
- automatické přepínání na plyn, je-li motor zahřátý po předchozí jízdě (opětovný start motoru
ve chvíli přepne opět na LPG - při studeném motoru máte na výběr LPG/Benzín )
- indikace nutnosti servisní prohlídky (pípnutí jednotky přepínače) po ujetí počtu "motohodin" odpovídajících
ujetí cca 15 000 km
- emulace provozu na benzín pro zbylou část elektroniky - auto si "myslí" že jede na benzín![]()
- kontrola optimálního tlaku z nádrže ... dochází-li LPG "nedocukáte" se k nutnosti přepnout na benzín ;
jednotka přepne na benzín sama
- z důvodu nedemontované "nákladní přepážky" jsem opět pořídil toroidní nádrž místo rezervy (cca 40 l , 80 % plnění)
- sekvenční vstřikování nezpůsobuje zášlehy do sání
- přechod z benzínu na LPG není ani "v tahu" znatelný ; u Felicie jsem zvýšením otáček přepínal na LPG ovšem na volnoběh
- pořizovací cena 26500 ,- , seřízení po 2000 km zdarma ; profesionální přístup a provedení



- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: LPG versus Flashlube
Niekto tu pisal, ze nemal primazavanie a rozbilo mu to sedla myslim po 100.000kmEmtee_CZ píše: Ovšem na téma Flashlube mi technici řekli, že nemám věřit pohádkám - že statistika poruch LPG u FOFO
je v podstatě jen obecnou záležitostí dlouho jetých svíček, filtrů od "špinavého" plynu,a to u všech značek vozidel, patřících příliš spořivým provozovatelům.
Zároveň mě ale nikdo nepřesvědčoval o zbytečnosti Flashlube - jen mi prostě toto prodražení instalace provádět prý oni nebudou...
A jak se tu psalo dříve - jiná poruchovost bude u přestavby vozidla po 100 000 km a jiná po 250 000 km.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
-
- Nováček
- Příspěvky: 22
- Registrován: 21.06.2009 15:01
Re: LPG - výrobce AC
Ty jo to mi nerikejte, kolik stoji oprava tech sedel? Ja na plyn s FL najezdil 15000km FL me vysel na 600kc a to jsem ho kupoval po 0,5l. Pokud bych koupil 5L za 1600 tak mi to vydrzi na 75000km, nevim, proste tohle riskovat bez FL mi prijde zbytecny... ale je to asi vec kazdeho zda si to tam da nebo ne...
Me zas rekli uplne neco jineho, teorii s mekkym materialem hlavy mi u FF potvrdili a pri vytaceni motoru nad 4000 otacek dlouhodobeji mi rovnou rekli, at si plyn do meho FF nedavam... ja zas nemam duvod neveris svemu LPG servisu...
Me zas rekli uplne neco jineho, teorii s mekkym materialem hlavy mi u FF potvrdili a pri vytaceni motoru nad 4000 otacek dlouhodobeji mi rovnou rekli, at si plyn do meho FF nedavam... ja zas nemam duvod neveris svemu LPG servisu...
- mireks77
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 03.04.2010 07:52
- Bydliště: Praha...
Re: LPG -
Zdravím všechny!
tak v pátek 16.4.2010 se i já stanu staronovým plynařem
mám FoFo II. 1.8 16V 92kw r.v. 2008 najeto 30300km a LPG mi bude montovat v Brně firma AutoPLYN Jaroslav Čadek (http://www.autolpg.cz).
Tak bych se Vás chtěl zeptat zda má někdo zkušenosti s touto firmou? Já bydlím v Praze (ale jinak jsem ze Šumperka) a našel jsem tuhle firmu na netu a pročetl jsem si celé forum na jejich stránkách a zdá se být solidní (doufám, že víc než Harfa...)
Děkuju za případné reakce
tak v pátek 16.4.2010 se i já stanu staronovým plynařem

Tak bych se Vás chtěl zeptat zda má někdo zkušenosti s touto firmou? Já bydlím v Praze (ale jinak jsem ze Šumperka) a našel jsem tuhle firmu na netu a pročetl jsem si celé forum na jejich stránkách a zdá se být solidní (doufám, že víc než Harfa...)
Děkuju za případné reakce

- Jazz
- Nováček
- Příspěvky: 43
- Registrován: 26.11.2009 19:37
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG - výrobce AC
Zdravim . Mate niekto skusenosti so systemom Vialle LPI ??? Jedna sa o vstrekovanie Plynu v kvapalnom stave. Dik za info
Ford Focus II combi Style1.6 16V+Vialle LPI, 2008
Ford Focus I combi 1.8 16v 85Kw , 2000
Ford Focus I combi 1.8 16v 85Kw , 2000
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: LPG - výrobce AC
Nevim tenhle Holandský systém většinou někdo měl jen,když to dovez ze zahraničé není tady rozšířen tolik 

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: LPG - výrobce AC
Nerobi Vialle seriovy LPG pre Subaru?
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: LPG - výrobce AC
Do Subaru je montuje Coubal co vím.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: LPG - výrobce AC
Svet motoru 24/2008 Strana21. Subaru Forester 2.0X Active LPG.
Pisu tam, ze je to od Vialle. Zhodou okolnosti som to nedavno cital. Takze Vialle bude uz ina kategoria. Nevyhoda je, ze to vedia servisovat snad iba v Subaru servise.
Pisu tam, ze je to od Vialle. Zhodou okolnosti som to nedavno cital. Takze Vialle bude uz ina kategoria. Nevyhoda je, ze to vedia servisovat snad iba v Subaru servise.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 0 hostů