Závada čerpadla - špatná nafta
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 03.01.2010 21:20
Závada čerpadla - špatná nafta
Nafta Nemecko, v CR s aditivem, pak Verva, kontrolka blikala - Ford Volyne - diagnostika nic neukazovala, rekli nam prvni nebo druhy vstrik. Pak servis Sobeslav - Bosch. Kontrola vstriku 99% stav. Zavada na cerpadle, pak cisteni a rozbor nadrze. Spatna Verva, zalezi kde se nafta tankuje, u nas ji lidi berou malo a lezi v nadrzich dele. Cca oprava 19000 kc se slevou.
Naposledy upravil(a) Kneiflpe dne 04.01.2010 15:39, celkem upraveno 1 x.
-
- Junior
- Příspěvky: 413
- Registrován: 17.10.2008 22:29
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: blik. žhaveni
Se špatnou naftou nemají problém jenom Fordy. Tak například tady: http://forum.skodahome.cz/index.php?sho ... 53593&st=0
Holt s tímto nic nenaděláme, Já dávám jenom Vervu*aditivum a zatím drží, klep, klep.
Holt s tímto nic nenaděláme, Já dávám jenom Vervu*aditivum a zatím drží, klep, klep.
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: blik. žhaveni
O jaký motor de?Jezdíš pouze na Vervu? Nic jiného?a kolik má auto najeto?
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 03.01.2010 21:20
Re: blik. žhaveni
TDCI 96 KW rok 02, Vervu uz ne, davam naftu od Cepra plus VIF kde vim jak casto ji dolnuji (firemni cerpaci stanice). Najeto to melo 140 v nemecku, tady 20 tis do zavady
Pava: Bacha na to, vsude mi rekli ze aditiva moc skodi, Verva se vyrabi tak ze pri tankovani do cisterny se primícha take aditivum
Pava: Bacha na to, vsude mi rekli ze aditiva moc skodi, Verva se vyrabi tak ze pri tankovani do cisterny se primícha take aditivum
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: blik. žhaveni
Moc těm odborníkům nevěřím Delphi je všeobecně citlivé na mazivost nafty.Problém je ten,že jak se nafta odsiřuje dnes už je vlastně bezsirná i v Německu, Rakousku norma je stejná.Klesá její mazivost tu zas má zvedat Meřo ,ale je nutné naftu doaditivovat.To čerpadlo mohlo být už dávno načaté.Myslím že ty máš ještě starý motor před inovací
http://www.tipcars.com/applications/mag ... s&emailem=
Nevím,jak přišli na to,že je to Vervou to by mě zajímalo.
http://www.tipcars.com/applications/mag ... s&emailem=
Nevím,jak přišli na to,že je to Vervou to by mě zajímalo.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 03.01.2010 21:20
Re: blik. žhaveni
udelali rozbor nafty, i barva se mu moc nezdala, jsme mesto 11 tis. obyvatel, verva je jen na jednom miste a moc lidi ji netankuje, jeden taxikar mi rikal ze jim do nardze obcas natece voda kdyz hodne prsi
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: blik. žhaveni
Tak to by tam musela být dost dlouho a reklamoval si to palivo?
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 03.01.2010 21:20
Re: blik. žhaveni
ani to nemelo cenu reklamovat, netankoval jsem tam dlouho vervu, pravidelne posledni cca tri nadrze jinak jen top q, sem tam globus vyjimecne ale vzdy aditivum. Ale to cerpadlo uz bylo opotrebovane jiz drive, ted to jen se projevilo a auto zhaslo za jizdy.
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: blik. žhaveni
Kneiflpe:
Poupravil jsem název...
Poupravil jsem název...
-
- Junior
- Příspěvky: 413
- Registrován: 17.10.2008 22:29
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: blik. žhaveni
Jezdím na tuto kombinací už skoro dva roky a no problém, nemyslím si, že by to mohlo vadit. Jako aditivum přidávám "Stanadyne", doporučili mi ho v dieselservisu. Jedná se o jediné aditivum, které vyrábí výrobce vstřikování a má schválení Delphi. V testu nedopadlo nejlépe, ale hlavní předností by měla být dlouhodobá čistící schopnost, kterou v testu otestovat ani nemohli.Kneiflpe píše: Pava: Bacha na to, vsude mi rekli ze aditiva moc skodi, Verva se vyrabi tak ze pri tankovani do cisterny se primícha take aditivum
Ještě k té závadě, 160 tkm s původními vstřiky je docela dost, průměrná životnost vstřikovacích trysek je cca 140tkm, potom už to může přijít ze dne na den.
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: blik. žhaveni
I já se ptal v diesel servisu jestli aditiva ano.A prý ne,že jim to taky neprospívá...Přijde mi,že to říkal proto,aby byl kšeft...
- rominoo53
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 25.12.2009 17:24
Re: Závada čerpadla - špatná nafta
čáute všetci naftári
,,mám Mondíka kombi 2005 96kW, (vytuneného na SK pri asi 137 900 na 160 PS-koní,) naj.205 384KM kupeného v Nemecku so stavom 101 692km,1,5r som s ním jazdil každý mes.za prácou do nem. do vtedy som nemal žiadny problém s motorom,,až ked som zostal dlhie(1mes. doma) tak ked som naštartoval pri plus vonkajšej teplote mi motor najskôr bežal na cca.400-500ot. a až potom sa chytil na normál volnobeh,,zašiel som do Fordu v BN-Koiš a skalibrovalimi vstreky a bolo všetko OK
lenže min rok prišla hos.kríza a zostal som doma a teda jazdil som na SK naftu 8mes
ako začala zima začal motor klepááááť no hrozný zvuk(už som myslel že mu odzvonili
)poňural som na nete a nasadil som mu "LIEK",,jednoznačne VIF aditivum+olej STHIL(do dvojtakt motorov napr.mot.píl),,po najazdení cca 500-800km motor začal tíchnuť,,až ztíchol že ked prudko pridám nepočuť ten hrozný klepot,,naftu som striedal bud V-Power Diesel alebo normál SHELL diesel,občas OMV ale nikdy NIE Slovnaft
to su moje skusenosti,,,neovplyvňujem nikoho a prajem vela najazdený km na najlepšom aute akom je MONDEO--FUUUJ PASSAT











Mondeo Kombi Titanium 2,2 TDci 29Kw r.v.2010 facelift
WF0GXXGBBGAA10891
WF0GXXGBBGAA10891
- iggyrock
- Junior
- Příspěvky: 255
- Registrován: 13.05.2009 19:19
- Bydliště: Šumava
Re: Závada čerpadla - špatná nafta
VIF není v žádném případě lék ale prevence! To, že 2T olej udělá měkkčí zvuk dieselu je jasný. Při 205 tis.km ale je celkem normální (životnost podle Delphi je kolem 200 tis. km), že jsou injektory unavené a chce to opravu nebo výměnu. Iggyrock
Mondeo VIVA X 2.0TDCi 96kW 2005 Combi
Proton 416GLXi 70kW 1999 Hatchback
Proton 416GLXi 70kW 1999 Hatchback
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závada čerpadla - špatná nafta
Vubec sem nepochopil autora tematu, pise ze je to vervou, ze nechali udelat rozbor paliva v nadrzi (myslim ze celkem nakladna zalezitost, ale budiz), dale kdyz bylo napsano, zdali palivo reklamoval - kor kdyz ma vyrok zkusebny, tak rekl ze ne, ze uz tam dlouho netankoval a ze tankval jen 3 nadrze, predtim top Q a globus a podobne, cili v nadrzi byla smeska vseho moznyho hnusu.... tak kde ta jistota ze je ot vervou?
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů