Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
hora
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 27.02.2010 18:22
Bydliště: Česká lípa

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od hora » 16.03.2010 18:25

Najeto mám 139 000 km
Naposledy upravil(a) hora dne 16.03.2010 18:33, celkem upraveno 3 x.
Ford Focus kombi 1.6 TDCi 80kw 06/2006

Uživatelský avatar
hora
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 27.02.2010 18:22
Bydliště: Česká lípa

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od hora » 16.03.2010 18:27

Raada píše:kolik jsi mel najeto km?
Nalítáno mám 139 000 km
Dovoz z D jak jinak, druhý majitel. Koupeno 133 000 km před koncem roku 2009. To už tak bývá.
A prý mam načatý chladič od turba, ale to musim pořešit na jinim vláknu :?
Ford Focus kombi 1.6 TDCi 80kw 06/2006

Uživatelský avatar
hora
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 27.02.2010 18:22
Bydliště: Česká lípa

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od hora » 16.03.2010 18:39

BobTDCi píše:Jasné rozhoduje sa každý sám za seba, ale 5000.-Kč oproti tomu u Reckziegela v Bystřici nad Pernštejnem ako má teraz http://www.fapoff.cz nové ceny je i tak dosť nepomer... :roll: 8) :idea:
A čo sa týka potenciálnych problémov - tými môžeš "disponovať" i na celkom novučičkom aute...
Aspoň malý exponenciálny otázniček visí vždy nad všetkým.
Preto som sa rozhodoval podľa referencií reálnych ľudí - ktorí už mali s ním skúsenosti. :roll:
Já o autech vim prd. O to víc si cením teď každý rady. Jsou to zkušenosti pozdě, ale přece. A až to vychytám, tak to bude fajn: I tak na Forda nedám dopustit. T o je srdcovka :roll:
Ford Focus kombi 1.6 TDCi 80kw 06/2006

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2759
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Raada » 16.03.2010 18:45

No jestli ti vydrzel DPF az skoro do 140tis. tak to je slusny - ma se menit ramcove ve 120tis.km.

Uživatelský avatar
hora
Nováček
Nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 27.02.2010 18:22
Bydliště: Česká lípa

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od hora » 17.03.2010 10:16

Raada píše:No jestli ti vydrzel DPF az skoro do 140tis. tak to je slusny - ma se menit ramcove ve 120tis.km.
jj to je :mrgreen:
Ford Focus kombi 1.6 TDCi 80kw 06/2006

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 17.03.2010 18:30

Už jsem to tu někde psal,že ve Fordu mě řekli,že vydrží 150000km a i mnohem déle,pokud se s nim zachází jak má.A že zbytečně moc čtu o DPF na různých forech.Doufám,že se tomu dá věřit. 8O
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Nicco » 17.03.2010 20:43

pavel28 píše:Už jsem to tu někde psal,že ve Fordu mě řekli,že vydrží 150000km a i mnohem déle,pokud se s nim zachází jak má.A že zbytečně moc čtu o DPF na různých forech.Doufám,že se tomu dá věřit. 8O
V origo servisoch, toho nataraju. Napriklad tvrdia, ze olej v prevodovke je bezudrzbovy, alebo ze mozeme predlzit interval vymany motoroveho oleja na 30tkm. V dobe fleetovych managerov, ktory prepocitavaju servisne naklady na 100tkm je potrebne natiahut vsetky intervaly.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 17.03.2010 21:02

Nicco píše:
pavel28 píše:Už jsem to tu někde psal,že ve Fordu mě řekli,že vydrží 150000km a i mnohem déle,pokud se s nim zachází jak má.A že zbytečně moc čtu o DPF na různých forech.Doufám,že se tomu dá věřit. 8O
V origo servisoch, toho nataraju. Napriklad tvrdia, ze olej v prevodovke je bezudrzbovy, alebo ze mozeme predlzit interval vymany motoroveho oleja na 30tkm. V dobe fleetovych managerov, ktory prepocitavaju servisne naklady na 100tkm je potrebne natiahut vsetky intervaly.
Přece nemůžou v autor.serv.kecat nějaké blbosti 8O 8O :!:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

gambler
Příspěvky: 1
Registrován: 10.07.2009 16:04

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od gambler » 17.03.2010 21:31

pavel28 píše:Je tu někdo,kdo pracuje,nebo pracoval v autor.servise Ford?Vždyt by nám mohl poradit,kolik vydrží opravdu DPF.Vždyt tam musí jezdit hromada lidí,co DPF už mají více jak čtyři roky a najeto více jak 120000km.Mě ve Fordu řekli,že vydrží více jak 150000km.Může mě to ještě někdo potvrdit?
Filtr muže vydržet i 150000km. Podílý se na tom různe věci, Jak kvalita paliva a způsob ježdění. Nikdo ti přesně neřekne že ve 120000 km je po něm. nekdo má po něm ve 116t nekdo ve 128t. Každé auto je jiné a jiný je i spůsob jeho používání. Jasné je jedno. Jak jsem už četl na více forech,. po překročení 100000km se z auta stává časovaná bomba :roll: Děkujme za ekologii. Je radost podívat se kolik to stojí elektroniky a různých nesmyslů a stará stoosmačtyřicítka z tý se to valý. jedna radost. :lol:

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 17.03.2010 22:04

gambler píše:
pavel28 píše:Je tu někdo,kdo pracuje,nebo pracoval v autor.servise Ford?Vždyt by nám mohl poradit,kolik vydrží opravdu DPF.Vždyt tam musí jezdit hromada lidí,co DPF už mají více jak čtyři roky a najeto více jak 120000km.Mě ve Fordu řekli,že vydrží více jak 150000km.Může mě to ještě někdo potvrdit?
Filtr muže vydržet i 150000km. Podílý se na tom různe věci, Jak kvalita paliva a způsob ježdění. Nikdo ti přesně neřekne že ve 120000 km je po něm. nekdo má po něm ve 116t nekdo ve 128t. Každé auto je jiné a jiný je i spůsob jeho používání. Jasné je jedno. Jak jsem už četl na více forech,. po překročení 100000km se z auta stává časovaná bomba :roll: Děkujme za ekologii. Je radost podívat se kolik to stojí elektroniky a různých nesmyslů a stará stoosmačtyřicítka z tý se to valý. jedna radost. :lol:
Tak a mám zase po náladě!!!! :x :x :x :evil: :evil:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od V12 » 17.03.2010 23:22

Necital som cele toto vlakno, je prilis dlhe, takze neviem, ci niekoho neopakujem. Dvojlitrove motory s DPF maju vyfukovy system nasledovny :

Obrázek

bez DPF zasa takyto :

Obrázek

Dufam, ze to niekomu pomoze. Inak vozy, ktore ho maju su v Microcat-e oznacene ako Emisny stupen IV + DPF.

Admin, ak je to dupla, zmaz to.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 18.03.2010 11:14

pavel28 píše:
Nicco píše:
pavel28 píše:Už jsem to tu někde psal,že ve Fordu mě řekli,že vydrží 150000km a i mnohem déle,pokud se s nim zachází jak má.A že zbytečně moc čtu o DPF na různých forech.Doufám,že se tomu dá věřit. 8O
V origo servisoch, toho nataraju. Napriklad tvrdia, ze olej v prevodovke je bezudrzbovy, alebo ze mozeme predlzit interval vymany motoroveho oleja na 30tkm. V dobe fleetovych managerov, ktory prepocitavaju servisne naklady na 100tkm je potrebne natiahut vsetky intervaly.
Přece nemůžou v autor.serv.kecat nějaké blbosti 8O 8O :!:
Ale môžu!!! Žiaľ...
Aj tu nájdeš chlápka, čo mu robili regeneráciu DPF cez WDS vo Forde a nemenili po nej olej.
Keď sme mu to vraveli, že je to potrebné - tak nesúhlasil, že veď to bol značkový servis a že čo sa robíme múdri...
No a o asi dva tri týždne mal nové turbo...
A takých vecí sa v servisoch napočúvaš...
:oops: :cry: 8O :x
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od wilder01 » 18.03.2010 11:18

Suhlasim s Bobom. Servis je o ludoch a ak mas stastie na "odbornika" tak sa dockas aj "odbornej" rady. Aj pre toto je fajn citat forum a vediet skontrolovat servis, ci robi vsetko co robit ma. Pretoze zverit auto servisu a slepo verit ze autorizovany servis predsa nemoze pochybyt je velmi naivne a mylne.
Naposledy upravil(a) wilder01 dne 18.03.2010 11:38, celkem upraveno 1 x.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 18.03.2010 11:29

No čo wilder - včera som si na teba spomenul - ako stojíš s tvojou "píšťalkou"? Stále robíš "rozhodcu" na cestách?
8) :mrgreen: :roll:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od wilder01 » 18.03.2010 11:37

uz nie, s teplymi dnami piskanie zmizlo. Zrejme sa roztiahli gumove hadice a vzduch uz ide kade ma a nepiska. Takze momentalne turbo neriesim...
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 0 hostů