
JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
- štíreček
- Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.01.2010 21:46
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
sid, Raada
dpf se dá vykuchat, cena jde dolů, emisní norma zůstává, ale jak píšete, je to takové dočasné řešení, ty saze tam prostě jsou a letí ven. Na druhou stranu, když se zase vypálí ve funkčím filtru, vzniká jiný jedovatý plyn, jen to není vidět. Takže všichni jsou spokojení, že např. autobus u zastávky nečoudí, ale ...... Pokud žijeme v zemi, kde nás ekologická vláda nijak nezvýhodňuje, tak mě to nějak netrápí, horší to může být na emisích, až budou lépe vybavení. 7tis za filtr můžu mít s bouračky, jinak repas se dá pořídit za polovinu ceny nového...nevím, neznám nesleduju to, zatím to pro mě není aktuální, ale cena s masovým rozšířením půjde dolů, stejně jako to bylo dřív s katalyzátory. Dnes už se montují catalytické filtry, bezúdržbové a bez aditiv s nájezdem kolem 240tis km.

- štíreček
- Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.01.2010 21:46
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Tož taky gratulacetomason píše:Mam takovej blbej pocit,že je mi to už všechno naprosto uprdele.Dneskase mi narodila dcera Karolínka má tři kila a 48CM bohužel císařem,ale celou dobu sem tam byl a sem grogy,ale šťastnej

- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
štíreček píše: Cena DPF 25tis platí pro nový filtr, repas se dá pořídit za míň než polovinu anebo poslední verze pokud někdo máte kontakty, dá se pořídit z havárky. Auto jsem si koupil i se servisem a vím, že nějaké filtry mají, samozřejmě jen pro stávající zákazníky, takže ostatní nepotěším. Tohle právě byla moje první otázka při nákupu auta a ač se majitel, kterého osobně znám, divil, protože jak správně píšete, spousta lidí o DPF vůbec neví. Dnes už jsou na to firmy, kteří ho úplně vyberou, udělají změnu software, emise se zachovají, auto má mírné navýšení výkonu a nižší spotřebu. Taková úprava stojí dnes okolo pěti tis. Ale někdo v tom vidí velký neřešitelný problém![]()
![]()
Ale sám přiznávám, že filtr je jen další starost navíc, poněvadž u nás v takovém bordelu prostě ekologické auta nejsou zvýhodněné!!! :
nechtelo by to spis fakta nez jen kecy ? jak vypada repasovany filtr ? kde se dá sehnat ? z bouracky ? kolik je bouraných ( nejlepe na zadek ) a kolik je potencionálních zajemců ? a tim ze ho odstranís to vyresis docasne ale co bude dál za par let muze byt jine mereni a ten kdo to necha vykuchat pak muze mit problemy a bude ho muset stejne koupit, ted je to treba 1/8 ceny auta a za par let to bude treba 1/3 a to pak bude bolet vic nez ted . a ze v tom nekdo vidi neresitelny problem ? kdo tomu nerozumi tak to chce mit podle predpisů a samozrejme vidina 25000kc za filtr je desiva .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2773
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
To Tomason: Velka gratulace a at jsou obe zdrave. My chceme taky Karolinku pokud by to byla holka.
To Stirecek: Ja taky zatim DPF nemusim resit - mam najeto zatim 44tis. km a hodlam auto prodat kolem 100tis. km. Samozrejme nesouhlasim s tim, ze se tam DPF davaji. Nicmene nez tady zacnes psat, ze DPF je prkotina a ze stoji jen 7tis. tak si prosim aspon procti tema tykajici se DPF. To, ze ted to nejak pres EK projde neni pro me argument. Neni absolutne zadna zaruka, ze to projde po zprisneni mereni. Samozrejme, ze bych se DPFka nejradeji zbavil, jsem presvedceny, ze to urcite neprospiva turbu, oleji ani spotrebe. Ale nic s tim nenadelam ani s tim nic delat nehodlam.
To Stirecek: Ja taky zatim DPF nemusim resit - mam najeto zatim 44tis. km a hodlam auto prodat kolem 100tis. km. Samozrejme nesouhlasim s tim, ze se tam DPF davaji. Nicmene nez tady zacnes psat, ze DPF je prkotina a ze stoji jen 7tis. tak si prosim aspon procti tema tykajici se DPF. To, ze ted to nejak pres EK projde neni pro me argument. Neni absolutne zadna zaruka, ze to projde po zprisneni mereni. Samozrejme, ze bych se DPFka nejradeji zbavil, jsem presvedceny, ze to urcite neprospiva turbu, oleji ani spotrebe. Ale nic s tim nenadelam ani s tim nic delat nehodlam.
- sid
- Zkušený
- Příspěvky: 1097
- Registrován: 15.05.2009 00:06
- Bydliště: Brno
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
tak to taky gratulujitomason píše:Mam takovej blbej pocit,že je mi to už všechno naprosto uprdele.Dneskase mi narodila dcera Karolínka má tři kila a 48CM bohužel císařem,ale celou dobu sem tam byl a sem grogy,ale šťastnej

Ford focus II 1,8 HB 2007


- t.dudis
- Junior
- Příspěvky: 320
- Registrován: 20.11.2008 20:59
- Bydliště: Starý Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Tomason veliká, ale opravdu veliká gratulace




Ford Mondeo kombi 2.0i Titanium, 107 KW/145 K, 11/2009, metla Thunder Galerka: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 56&t=38288
Byl:Ford Focus 1.8 TDCi 85 KW/115 K, 4/2006, Hatchback/5, Trend X
Byl:Ford Focus 1.8 TDCi 85 KW/115 K, 4/2006, Hatchback/5, Trend X
- sibari
- Nováček
- Příspěvky: 107
- Registrován: 25.02.2009 18:43
- Bydliště: okr.PK Slovakia
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Gratulujééém k dcerke
V "ranných správach" odznelo:A hašterivý Tomason po narodení dcerky Karolínky trochu skludnil . . .




V "ranných správach" odznelo:A hašterivý Tomason po narodení dcerky Karolínky trochu skludnil . . .



FOFO II ,Trend Clipper Combi ( 12/2005)
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
1,6TDCi 80kW,modrá ink (met),bez DPF,dovoz Belgicko
- Quickie
- Moderátor
- Příspěvky: 7239
- Registrován: 10.03.2008 21:18
- Bydliště: Revúca, Trnava
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
štíreček napsal:Vstřikování je samozřejmě od Bosche a vstřikovače jsou aktuátorové, ale stejně rychlé jako pizo. Za negativ to nepovažuju, poněvadž se dají koupit levně, případně opravit. Siemens nebo continental je s cenou bohužel jinde, ale je to taky otázka času.
Jejda jejda máme z toho guláš myslím,že aktuátor je něco jiného než solenoid od Bosche nicméně ho vidím u Benexu v eshopu za 8000kč a druhý za 9600 zřejmě podle verze motoru.Jenže TAD Praha nabízí vstřik na LYNX za 5000kč bez Dph=6000kč jen pro pořádek,tyhle polopravdy zvrácené opravdu nemám rád a každý ať si udělá obrázek sám Pa forďáci.
Jejda jejda máme z toho guláš myslím,že aktuátor je něco jiného než solenoid od Bosche nicméně ho vidím u Benexu v eshopu za 8000kč a druhý za 9600 zřejmě podle verze motoru.Jenže TAD Praha nabízí vstřik na LYNX za 5000kč bez Dph=6000kč jen pro pořádek,tyhle polopravdy zvrácené opravdu nemám rád a každý ať si udělá obrázek sám Pa forďáci.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
"DĚTI" ---- nakonec těch vašich aktuálkam o DPF-1.8-1.6.14,tddddd. ATD. došlo k tomu,že je tady nový človíček KAROLÍNKA. At se ji moc daří!!! A už žádné hádání, vždyt jsme na tom světě jen na chvilku. Mějte radost z každé vteřiny,co jsme tu. ( Já-5 dětí-7-vnoučat.--56let! vím o čem mluvím!!)
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT


byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Dalsi odbornik (z Oktavky TDI ma asi vacsiu proviziu):
"Pokud se dnes například naftové auto dobře servisuje, vydrží bez problémů půl milionu kilometrů, u benzinových aut je to trochu méně, ale čtyři sta tisíc to být může," říká Radek Donner, šéf prodeje u dealera škodovek NH Car.
Neviem si to inak vysvetlit alebo porovnava nakladne auto so supersportom.
"Pokud se dnes například naftové auto dobře servisuje, vydrží bez problémů půl milionu kilometrů, u benzinových aut je to trochu méně, ale čtyři sta tisíc to být může," říká Radek Donner, šéf prodeje u dealera škodovek NH Car.
Neviem si to inak vysvetlit alebo porovnava nakladne auto so supersportom.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host