
JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
- maxo111
- Zkušený
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Nic proti 1.4 ale v FFII. je to trapenie - koli hmotnosti 

Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
- Písař
- Junior
- Příspěvky: 406
- Registrován: 09.02.2008 20:18
- Bydliště: Západní čechy-Cheznovice
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Jasný.Já mám Fofo I,ten je určo lehčí 

- štíreček
- Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.01.2010 21:46
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
1,8TDCI není špatný motor, ale kazí ho převodovka, odspodu nejede, je víc žravý a těžký. Papírově slabší 1,6 66kw je čipernější odspodu, úspornější a dostačující. Myslím, pokud se svezeš s 1,6tdci 80kw budeš mít jasno.vluke píše:Dobrý den rád bych si nechal poradit jaky motor si mám vybrat u Fordu focus combi II roky vyroby 2006.Rozhoduji se mezi motory TDCI 1.8 85 kw,1.6 66kw.Dekuji za odpoved.
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Cože je čipernější a 66 VS 85 snad nebudeme srovnávat to že je čipernější na 1 a 2 sorry,ale ty používám jen na rozjezd
,ale co následuje za 3,4,5 mu 1,8 napráská ve všech směrech, zrychlení z 50-100 má 1,6 66kw za 12,9 A 1.8 85 kw to zvádne za 9,7
u kombi.A to že 1,6 TDCI s DPF ojetá je plečka nemusím zmiňovat a ještě dovoz odbůchvíkoho takže tvoje rady sou opravdu kvalitní 



byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- maxo111
- Zkušený
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Pod 10s to dava 2liter
Pre uplnost:
FFII. kombi 1.6 TDCi 66kw: 0-100 km/h 12.6s
FFII. kombi 1.6 TDCi 80kw: 0-100 km/h 11.1s
FFII. kombi 1.8 TDCi 85kw: 0-100 km/h 10.7s
FFII. kombi 2.0 TDCi 100kw: 0-100km/h 9.3s
Zdroj: http://www.autoevolution.com/ford/focus-wagon/
alebo:
Maximální výkon k (kW) Emise CO2 (g/km) - Město - Mimo město - Kombinace - Max. rychlost(km/h) - zrychleni 0-100 km/h (secs) - 50-100 km/h* (secs) - Celková přípustná hmotnost(kg) - Max. hmotnost přívěsu (kg)
1.6 Duratorq TDCi 90 (66) 118 5.6 3.8 4.5 177 12.9 12.9 1880 1200
1.6 Duratorq TDCi 109 (80) 119 5.8 3.8 4.5 188 11.1 11.1 1880 1300
1.8 Duratorq TDCi 115 (85) 139 6.8 4.4 5.3 190 10.9 9.7 1950 1500
2.0 Duratorq TDCi, 6st.automatická Powershift 110 (81) 156 - - 5.9 186 11.9 - - -
2.0 Duratorq TDCi, 6st.manuální 136 (100) 147 7.2 4.6 5.6 203 9.5 7.9 1950 1500
2.0 Duratorq TDCi, 6st.automatická Powershift 136 (100) 156 - - 5.9 197 9.9 - - -
Zdroj: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=13428

FFII. kombi 1.6 TDCi 66kw: 0-100 km/h 12.6s
FFII. kombi 1.6 TDCi 80kw: 0-100 km/h 11.1s
FFII. kombi 1.8 TDCi 85kw: 0-100 km/h 10.7s
FFII. kombi 2.0 TDCi 100kw: 0-100km/h 9.3s
Zdroj: http://www.autoevolution.com/ford/focus-wagon/
alebo:
Maximální výkon k (kW) Emise CO2 (g/km) - Město - Mimo město - Kombinace - Max. rychlost(km/h) - zrychleni 0-100 km/h (secs) - 50-100 km/h* (secs) - Celková přípustná hmotnost(kg) - Max. hmotnost přívěsu (kg)
1.6 Duratorq TDCi 90 (66) 118 5.6 3.8 4.5 177 12.9 12.9 1880 1200
1.6 Duratorq TDCi 109 (80) 119 5.8 3.8 4.5 188 11.1 11.1 1880 1300
1.8 Duratorq TDCi 115 (85) 139 6.8 4.4 5.3 190 10.9 9.7 1950 1500
2.0 Duratorq TDCi, 6st.automatická Powershift 110 (81) 156 - - 5.9 186 11.9 - - -
2.0 Duratorq TDCi, 6st.manuální 136 (100) 147 7.2 4.6 5.6 203 9.5 7.9 1950 1500
2.0 Duratorq TDCi, 6st.automatická Powershift 136 (100) 156 - - 5.9 197 9.9 - - -
Zdroj: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=13428
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2773
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Ja si taky myslim, ze mezi dynamikou mezi 80kw a 85kW neni az tak velky rozdil. Samozrejme je 1,8 lepsi, ale ne o tolik. Za sebe muzu potvrdit, ze 80kW verze je super motor, se kterym se velmi prijemne jezdi, je kultivovanej, linearni zatah, super spotreba. Na druhou stranu pocitej s tim, ze pokud bude mit auto najeto pres 100tis. km tak ocekavej problemy a nasledne vymenu DPF filtru. To je jedina slabina tohoto motoru. V CR bych si tento motor radsi nekupoval a ani od nejakyho dovozce. Vsichni staceji kilometry. Jedine dojet si do Nemecka sam a nakoupit treba od autorizovaneho dealera FORD.
Pokud chces koupit v CR tak radeji jdi do 66kW (na beznou jizdu v pohode staci i na kombi) nebo 1,8.
Pokud chces koupit v CR tak radeji jdi do 66kW (na beznou jizdu v pohode staci i na kombi) nebo 1,8.
- t.dudis
- Junior
- Příspěvky: 320
- Registrován: 20.11.2008 20:59
- Bydliště: Starý Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Tak je jasný, že nebude 1.8 lepší o tolik než 1.6 (80 KW), když je tam rozdíl 6 koní. Určitě ale nemá DPF, což je si myslím velký plus. A když dáváš 1.8 olej s filtrama podle potřeby motoru a lepší naftu, tak je to bez problémů...
Ford Mondeo kombi 2.0i Titanium, 107 KW/145 K, 11/2009, metla Thunder Galerka: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 56&t=38288
Byl:Ford Focus 1.8 TDCi 85 KW/115 K, 4/2006, Hatchback/5, Trend X
Byl:Ford Focus 1.8 TDCi 85 KW/115 K, 4/2006, Hatchback/5, Trend X
- štíreček
- Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.01.2010 21:46
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Tomason
já jsem psal, že 1,6 66kw je motor dostačující a Ty hned srovnáváš. Měl jsem 1,8tddi 66kw a chtěl jsem právě 1,8tdci, ale popravdě řečeno mě zklamala právě ta převodovka a velká nekonečná díra mezi 1 a 2, navíc pod 1800ot to je mrtvola, v té době bude 66kw nejmíň kilometr daleko
Ale teď vážně - 1,8tdci 85kw má sice mohutný zátah, ale ne plynulý a v malém rozsahu otáček. Max výkon má už při 3700ot a to taky není dobré, sice je motor pružný, ale má malý rozsah použitelných otáček - je třeba častější řadění a je problém se trefit do úzkého pásma při podřazování. Argument z nula na sto neberu, já nepálím gumy na každé křižovatce a 99% lidí taky ne, takže z tohoto je slabší verze dostačující a úspornější. Můj focus jezdil i přes 210, ale to taky člověk nepotřebuje každý den, v podstatě by se dalo říct, že jsem dal za pět a pak jako s automatem. Kdybych si měl dnes vybrat, tak jednoznačně beru 66kw kvůli parádní převodovce. Ono nezáleží ani na tom, kolik Nm má motor, ale kolik Nm máš na kolech.
Jinak srovnání 1,8tdci 85kw a 1,6tdci 80kw: - DPF z části zaplatí rozdíl ve spotřebě, i když se obávám, zda ještě auto budu mít při 120tis km, dnes mám najeto 24tis km.
- menší náplň oleje 3,8litru
-motor je lehký a nenapadá na předek oproti forďáckému motoru
-konstantní zátah v celém spektru otáček, v podstatě od volnoběhu klidně za pět tis....
Motor 1,8 není špatný, ale kazí ho převodovka. Byl jsem rozhodnutý, že si nechám svých 66kw...než jsem se svezl s motorem PSA


Ale teď vážně - 1,8tdci 85kw má sice mohutný zátah, ale ne plynulý a v malém rozsahu otáček. Max výkon má už při 3700ot a to taky není dobré, sice je motor pružný, ale má malý rozsah použitelných otáček - je třeba častější řadění a je problém se trefit do úzkého pásma při podřazování. Argument z nula na sto neberu, já nepálím gumy na každé křižovatce a 99% lidí taky ne, takže z tohoto je slabší verze dostačující a úspornější. Můj focus jezdil i přes 210, ale to taky člověk nepotřebuje každý den, v podstatě by se dalo říct, že jsem dal za pět a pak jako s automatem. Kdybych si měl dnes vybrat, tak jednoznačně beru 66kw kvůli parádní převodovce. Ono nezáleží ani na tom, kolik Nm má motor, ale kolik Nm máš na kolech.
Jinak srovnání 1,8tdci 85kw a 1,6tdci 80kw: - DPF z části zaplatí rozdíl ve spotřebě, i když se obávám, zda ještě auto budu mít při 120tis km, dnes mám najeto 24tis km.
- menší náplň oleje 3,8litru
-motor je lehký a nenapadá na předek oproti forďáckému motoru
-konstantní zátah v celém spektru otáček, v podstatě od volnoběhu klidně za pět tis....
Motor 1,8 není špatný, ale kazí ho převodovka. Byl jsem rozhodnutý, že si nechám svých 66kw...než jsem se svezl s motorem PSA
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Argument z nula na sto není stejný ,jako pružné zrychlení 50-100 přece 66kw bude tak pro dědu s čapkou já bych to nechtěl a svoje gumy mám rád,tak že je nepálím ani netřeba.A ta 66 bude po kilometru akorát tak čumět na mojí prdel,protože zas střílíš nesmyslné nepravdivé argumenty.To že 1,6 mimochodem je to převrtaná 1,4HDI je tak krásně plynulá,protože má malé turbo a to taky nemusí vydržet,protože to logicky je daleko víc namáhané než turbo v 1,8TDCI no a s tím olejem ty voe spočítej eolys pak regenerace DPF aspoň jednou v servisu.Výměna DPF to budu hodnej 20 táců
S tím předkem mě se moooc líbí,jak si vždycky někdo něco přečte a pořád to papouškuje a co 2,0 to není těžkej motor
Ten si nekleká
on rovnou klečí asi ...Pak velký rozdíl koupit nový auto s pár kilometry a 2006 s 80 stočenou ze 120 s filtrem před výměnou ano dej mi 1,6endoskopem mi projeď stavmotoru karbon a jinej šlem co ovlivňuje životnost turbay,vyhoď mi sítko u turba a přidej mi na DPF a pak to vyměním za 1,6 s DPF spotřeba o 0,5 litru je irelevantní a stím co ten motor dělá souvisí i egr.Prostě na krásu se nejezdí a 1,6 je na krásu ne na životnost motoru a komponentů.
Něco od sousedů z o 1,6HDI
Partner 1,6 HDi jsme koupili nový loni na Vánoce, první servisní výměna oleje po 20 000 km, druhá teď po (celkem) 40 000 km.
V Artcomu Olomouc nám sdělili, že výrobce nařídil změnu servisního intervalu výměny oleje na 15 000 km.
Mohli nám to sdělit telefonem dřív, zvlášť, když jsme jejich pravidelný zákazník (koupeno u nich asi 7 nových aut, v současné chvíli kupujeme další dvě), jde i o jejich peníze, a o životnost našich aut, abychom olej nepřejížděli. No, Artcom...Pokud chcete jezdit nekupujte 1,6 Hdi
a jinak olej po 10 a vyrazne prodlouzis zivotnost uz tak zkurveneho motoru a turba
1.6 HDI nemažou , umírají - amen
Tak jsem ted měnil prasklé turbo na kamarádově 407 1.6 HDI , stalo se to ve 101 000 km , oska turba prdla. Na to není nic divného , to se staává , říkám si , prostě smůla. Zajel jsem si do turbo tecu pro nové turbíčko , a borec mi k němu s úsměvem na tváři nacpal trojlist s instrukcema od psa , co všechno se musí s turbem vyměnit a co se musí předělat , jinak že to turbo zase pukne, že se to děje pořád a stále. Napřed jsem nevěřil vlastním očím a myslel jsem si , že si ze mě dělá srandu , po krátké debatě , kdy mi vysvětlil , kolik a jak často už těch turb prodali a co se s tím děje ,jsem se zhrozil . Všechno dávalo smysl - motor je konstrukčně špatný a má problém s talke oleje a je chudák ten , co zvolil tuto motoryzaci oproti dvoulitru. Takže materiál v peugeotu , co je v návodu popsaný stál další 4 tisíce , musel jsem i shodit vanu , prohlídnout a vyčistit sací koš oleje , vyčistit čerpadlo. Práce jak na kostele. když jsem to celé složil s klidným svědomím , že kvůli záruce na turbo jsem vše splnil a nopomenul, nastartoval jsem to a nechal 15 minut vrčet. Jel jsem auto vrátit a 10 km bylo vše v pořádku , potom když jsem nabral majitele , tak jsme to jeli zkusit na dálnici a ve 130 turbo puklo znovu !! Bravo !!! zítra se budu handrkovat v turbo tecu o záruku na turbíčko. Chci tímto poděkovat vývojářům tohoto motoru zAa výborně odvedenou práci !!!! motor po zahřátí i s vyčištěným a zkontrolovaným čerpadlem začíná strácet mazací tlak!!! super motor a všem majitelům přeji hodně štěstí , o kvalitě zpracování napovídá i první instrukce v návodu - pokud je měrka oleje žlutá plastová , je nutné ji okamžitě vyměnit za kompozitovou s oranžovým držátkem.
na 1,6 hdi treba raz za 60000 km zdemontovať olejovú vaňu a vyčistiť ju. Používať redšie oleje. Mne hovorili chalani, že je tam konštrukčná vada a vo vani zostáva bordel. Inak 1,6 hdi je dobré, pokiaľ sa nezačne kaziť ...
Dobrý vtip co
ale to není vtip 



Něco od sousedů z o 1,6HDI
Partner 1,6 HDi jsme koupili nový loni na Vánoce, první servisní výměna oleje po 20 000 km, druhá teď po (celkem) 40 000 km.
V Artcomu Olomouc nám sdělili, že výrobce nařídil změnu servisního intervalu výměny oleje na 15 000 km.
Mohli nám to sdělit telefonem dřív, zvlášť, když jsme jejich pravidelný zákazník (koupeno u nich asi 7 nových aut, v současné chvíli kupujeme další dvě), jde i o jejich peníze, a o životnost našich aut, abychom olej nepřejížděli. No, Artcom...Pokud chcete jezdit nekupujte 1,6 Hdi

1.6 HDI nemažou , umírají - amen
Tak jsem ted měnil prasklé turbo na kamarádově 407 1.6 HDI , stalo se to ve 101 000 km , oska turba prdla. Na to není nic divného , to se staává , říkám si , prostě smůla. Zajel jsem si do turbo tecu pro nové turbíčko , a borec mi k němu s úsměvem na tváři nacpal trojlist s instrukcema od psa , co všechno se musí s turbem vyměnit a co se musí předělat , jinak že to turbo zase pukne, že se to děje pořád a stále. Napřed jsem nevěřil vlastním očím a myslel jsem si , že si ze mě dělá srandu , po krátké debatě , kdy mi vysvětlil , kolik a jak často už těch turb prodali a co se s tím děje ,jsem se zhrozil . Všechno dávalo smysl - motor je konstrukčně špatný a má problém s talke oleje a je chudák ten , co zvolil tuto motoryzaci oproti dvoulitru. Takže materiál v peugeotu , co je v návodu popsaný stál další 4 tisíce , musel jsem i shodit vanu , prohlídnout a vyčistit sací koš oleje , vyčistit čerpadlo. Práce jak na kostele. když jsem to celé složil s klidným svědomím , že kvůli záruce na turbo jsem vše splnil a nopomenul, nastartoval jsem to a nechal 15 minut vrčet. Jel jsem auto vrátit a 10 km bylo vše v pořádku , potom když jsem nabral majitele , tak jsme to jeli zkusit na dálnici a ve 130 turbo puklo znovu !! Bravo !!! zítra se budu handrkovat v turbo tecu o záruku na turbíčko. Chci tímto poděkovat vývojářům tohoto motoru zAa výborně odvedenou práci !!!! motor po zahřátí i s vyčištěným a zkontrolovaným čerpadlem začíná strácet mazací tlak!!! super motor a všem majitelům přeji hodně štěstí , o kvalitě zpracování napovídá i první instrukce v návodu - pokud je měrka oleje žlutá plastová , je nutné ji okamžitě vyměnit za kompozitovou s oranžovým držátkem.
na 1,6 hdi treba raz za 60000 km zdemontovať olejovú vaňu a vyčistiť ju. Používať redšie oleje. Mne hovorili chalani, že je tam konštrukčná vada a vo vani zostáva bordel. Inak 1,6 hdi je dobré, pokiaľ sa nezačne kaziť ...
Dobrý vtip co


Naposledy upravil(a) tomason dne 04.03.2010 23:25, celkem upraveno 1 x.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Něco z našeho fóra
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 35&start=0
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=18214
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 49&start=0

http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 35&start=0
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=18214
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 49&start=0
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Presiel som tie vlakna a su to teda poriadne horory. Doteraz som myslel, ze tie HDi su celkom spolahlive. Svojho casu (mozno aj dnes) sa ludia besneli za 306kou s HDi. Si isli ruky-nohy dolamat, za to auto.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- maxo111
- Zkušený
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
- štíreček
- Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.01.2010 21:46
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Pružné zrychlení je krásná věc, ale k čemu ti je, když je motor pod 1800otáčkama nepoužitelný. Měl jsem 1,8tddi 66kw a ten tahal od volnoběhu na pětku díky lehkým převodům a 200Nm bylo srovnatelných s 280 s těžkým převodem a nemluvě o tom, že i těch 280Nm mělo s autem problém se rozhýbat a od 1500otáček to bylo v říši snů. Nezbývalo než kvedlat s řadičkou jako v benzínu. Těžký předek nebudu zmiňovat, nemá to cenu, alespoň do doby než se svezeš s něčím jiným a na limitu, pak teprve poznáš rozdíl. Staré tddi v litině dost trpělo na předek, v kdejaké malé díře a v zatáčkách, ať byl krásně čitelný, ukazoval, že má dost. Za limitem tahal ze zatáčky ven, ale pořád se dal nedotáčivý smyk krásně ovládat. Žádné tdci mně neujelo, ale problém mohl být v řidiči
S maxem stejnou zatáčku projedu ještě rychlej a problémy s nedotáčivostí jsem ještě nezaznamenal, esp pustí dál než byl limit u focuse, někdy mě srovná při špatně najeté stopě. Dál limit hledat nepotřebuju, stejně už by ses i tak díval, jak krásně mi svítí zadní diodové světla
Jinak přesně tohohle focuse jsem si jel koupit i s tím motorem:
http://magazin.auto.cz/testy/ford-focus ... firmy.html
jenže po svezení jsem uvážil, že mi prostě nesedí právě ta převodovka a neochota motoru pracovat odspodu. Nakonec máš to tam černé na bílém.
Jinak ty články co jsi sem nakopíroval taky neberu. Proč si myslíš, že lidi sem píšou o rady? Protože se jim to sere! Ti, kteří jezdí bez závad sem chodit nepotřebujou. Kolik já jsem se dočetl negativ na tddi nebo na 1,8D v escortu... to byly samé prasklé hlavy, pumpy, vstřiky, motory tddi značně nespolehlivé, přidírají se čerpadla apod. Výsledek byl takový, že escort šel z domu při 300tis, ale na motor jsem nešáhl a startoval i při mínus třiceti. Focus šel z domu při 120tis a ten byl naprosto spolehlivý a za celou dobu jsem měnil pouze čepy řízení plus spotřebák. Taky jsem se dočetl, že jeden dotyčný si nechal vyměnit turbo a nové mu odešlo cestou domů, poněvadž mu servis nevyčistil sítko, takže když se zanedbá údržba se to musí projevit. Vzpomínám na doby, kdy se začaly dodávat auta s katalizátorem a nikdo je nechtěl, dnes nikdo ani neví, že katalizátor má. Taktéž to bude s DPF, nové auta už mají catalický bezúdržbový DPF a vydrží ještě větší nájezd. Kolik takových aut dnes jezdí s filtrem ani o tom nevíš, ale na netu si přečteš dva články a jsi z toho vedle. Občas si přečti i články jak je dobrý motor 1,8TDCI (vím, že je dobrý) a jak si každý vychvaluje 1,6TDCI. Péče o důchodce je taky jiná, než péče o malé dítě



Jinak přesně tohohle focuse jsem si jel koupit i s tím motorem:
http://magazin.auto.cz/testy/ford-focus ... firmy.html
jenže po svezení jsem uvážil, že mi prostě nesedí právě ta převodovka a neochota motoru pracovat odspodu. Nakonec máš to tam černé na bílém.
Jinak ty články co jsi sem nakopíroval taky neberu. Proč si myslíš, že lidi sem píšou o rady? Protože se jim to sere! Ti, kteří jezdí bez závad sem chodit nepotřebujou. Kolik já jsem se dočetl negativ na tddi nebo na 1,8D v escortu... to byly samé prasklé hlavy, pumpy, vstřiky, motory tddi značně nespolehlivé, přidírají se čerpadla apod. Výsledek byl takový, že escort šel z domu při 300tis, ale na motor jsem nešáhl a startoval i při mínus třiceti. Focus šel z domu při 120tis a ten byl naprosto spolehlivý a za celou dobu jsem měnil pouze čepy řízení plus spotřebák. Taky jsem se dočetl, že jeden dotyčný si nechal vyměnit turbo a nové mu odešlo cestou domů, poněvadž mu servis nevyčistil sítko, takže když se zanedbá údržba se to musí projevit. Vzpomínám na doby, kdy se začaly dodávat auta s katalizátorem a nikdo je nechtěl, dnes nikdo ani neví, že katalizátor má. Taktéž to bude s DPF, nové auta už mají catalický bezúdržbový DPF a vydrží ještě větší nájezd. Kolik takových aut dnes jezdí s filtrem ani o tom nevíš, ale na netu si přečteš dva články a jsi z toho vedle. Občas si přečti i články jak je dobrý motor 1,8TDCI (vím, že je dobrý) a jak si každý vychvaluje 1,6TDCI. Péče o důchodce je taky jiná, než péče o malé dítě

- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Přijdemi úsměvné,jak někdo co s pomalu s novým autem najel 15000km poučuje o tom co ten motor dělá za dalších sto tisíc a více.Ty si BŮH
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=11003
Tohle se nedá ignorovat a přehlížet a žádné fráze o litině a převodech to nevyváží.Jinak si zas OT protože ten člověk evidentně neměl zájem o DPF,ale ty se nestydíš za svojí vlezlou pravdu.Ano chytrý uživatel TDCI/HDI beží před kolapsem DPF auto střelit a to je celá pravda.
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 96&t=11003
Tohle se nedá ignorovat a přehlížet a žádné fráze o litině a převodech to nevyváží.Jinak si zas OT protože ten člověk evidentně neměl zájem o DPF,ale ty se nestydíš za svojí vlezlou pravdu.Ano chytrý uživatel TDCI/HDI beží před kolapsem DPF auto střelit a to je celá pravda.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- štíreček
- Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.01.2010 21:46
- Bydliště: Hodonín
- Kontaktovat uživatele:
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Diskuze s Tebou je myslím u konce, alespoň do doby, než se naučíš slušně komunikovat. Navíc vidím, že i když si vykvedláš řadičkou díru do podlahy, novou technologii si nikdy nekoupíš, protože se jí bojíš jak čert kříže. A kdo se bojí, nesmí do lesa. Pro Tebe doporučuju změnit fórum, třeba jinde Ti bude lépe
O můj filtr se neboj, za dobu cca 100tis km si na něj uspořím na naftě a oleji. Nevím, kde jsi přišel na dvacet tis kč, dnes ho pořídím za sedm. Nemluvím o tom, kolik bude stát zcela běžná věc za pět let.
Tak běž strašit někde malé děti, a ne lidi, kteří mají nějaký milion km za sebou.

O můj filtr se neboj, za dobu cca 100tis km si na něj uspořím na naftě a oleji. Nevím, kde jsi přišel na dvacet tis kč, dnes ho pořídím za sedm. Nemluvím o tom, kolik bude stát zcela běžná věc za pět let.
Tak běž strašit někde malé děti, a ne lidi, kteří mají nějaký milion km za sebou.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti