Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět

Uživatelský avatar
Radegast
Junior
Junior
Příspěvky: 294
Registrován: 10.03.2008 22:37
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Radegast » 24.02.2010 11:22

Teď jsem si to u FORDA našel, že ta 1,8 TDCI v 85KW to splňuje i bez DPF.
Stydím se :oops:
Brácha ma 1,8 TDCI 74KW a ta to ještě nesplňovala ( jednou jsme si ty motory detailně porovnávali, takže jsem si to zapamatoval), proto jsem si myslel, že to všechny 1,8 TDCI nebudou splňovat.
:?
FoFo II Combi Ghia 1,6 TDCi 80kW Dark Grey 05/2005
Obrázek

Uživatelský avatar
peter S
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 07.02.2010 08:06
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od peter S » 24.02.2010 15:07

Nazdar všetci.Mám FF1.6TDCi s týmto filtrom. Ako náhle spravím prvú emisnú(r.v.2007),filter letí von.Odborník tvrdí,že auto splní EURO4 aj bez neho.Ak aj nie,dá sa znížiť výkon,tým pádom emisie. A čo bude o dva roky??? Vždy ho tam môžem dodatočne vrátiť. Poľsko,Rakúsko,neporovnateľné ceny. Tak načo sa stresovať? :D

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od foki » 24.02.2010 17:21

peter S píše: A čo bude o dva roky??? :D
prisnejsi mereni emisí
peter S píše: Vždy ho tam môžem dodatočne vrátiť.
to jo ale az to bude treba 6let stare auto a budes muset investovat treba 1/4 ceny auta za filtr ... ted to je treba jeste 1/6 . :mrgreen:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od spanel » 24.02.2010 17:38

Potvrzuji, mám 1.8 TDCi 85kW a v papírech Euro IV. :P
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

Uživatelský avatar
peter S
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 07.02.2010 08:06
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od peter S » 24.02.2010 19:40

Možno sa mýlim,ale o dva roky budú tie filtre lacnejšie. No a limity EURO4,tak tie budú určite rovnaké. Ten filter je skrátka omyl,nech sa každý rozhodne sám.

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od martasak » 24.02.2010 21:02

peter S píše:Možno sa mýlim,ale o dva roky budú tie filtre lacnejšie. No a limity EURO4,tak tie budú určite rovnaké. Ten filter je skrátka omyl,nech sa každý rozhodne sám.
Nevím, nevím jestli ty naše budou levnější, některé (nebo všechny ?) nové focusy mají mít údajně jiný, bezúdržbový filtr.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od martasak » 24.02.2010 21:41

Nicco píše: V podstate ten 1.6i pyta asi o 2l viac ako 1.6d, teda o 60Kc viac na kazdych 100km. Mesto: 8, mimo: 5.8 a 130kmh: 7.5l/100km, ale dokazem mesto aj za 6 a mimo za 5.2 a 110kmh za 6/100km. ... ale zamozrejme je to len 74kw takze 160 po dialnici by znamenalo spotrebu mozno 8,5-9. Neskusal som.
Měl jsem půl roku FF II 1.6 74 kW a soudím podle něj, i když nejen podle něj. Na uvedenou spotřebu 1.6ky (kombi) nevěřím, i kdybys mi to napsal 100x. 6.3 na dálku (ne dle BC, ten dost kecal, ale na plnou nádrž) jsem z toho vymátil jednou, když jsem jel na spotřebu a ta jízde mne totálně nebavila, jel jsem 85-90 tacho a nebyla tam po cestě skoro žádná města. Na spritmonitor i tady skoro všichni mají kombi spotřebu spíš 8 a více, já měl 8,5. Teď mám 5,7 a jezdím dynamičtěji. Při 160 ? 13-14/100
Dynamika šla, pokud jsem notně podřazoval, ale to se mi nechtělo platit. A ve městě - v Praze za >11l/100.
Tady mám 12l/100 při 180-190. Třeba jsem měl trochu horší kus, ale nezdá se mi, že by tam mohl být od ostatních takový rozdíl. Jo kdyby bylo TI-VCT, to bych si dal líbit, ještě by mohl mít 6ku, nebo aspoň delší převody.
Prostě žádné proměnné časování ventilů, žádný downsizing, problematická možnost přestavby na LPG, horší dynamika než u FFI, prostě low-end nic moc motor,žádná technologie šetřící palivo, tedy IMHO. Od 2011 má Ford dávat totálně nový benzínový motory, tak uvidíme.
Chápu spotřeba není vše, toho jsem si vědom, ale i tak je to podle mne žrout a VW koncern a další mají IMHO podstatně lepší benzínové agregáty.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Nicco » 25.02.2010 10:00

martasak píše:
Nicco píše: V podstate ten 1.6i pyta asi o 2l viac ako 1.6d, teda o 60Kc viac na kazdych 100km. Mesto: 8, mimo: 5.8 a 130kmh: 7.5l/100km, ale dokazem mesto aj za 6 a mimo za 5.2 a 110kmh za 6/100km. ... ale zamozrejme je to len 74kw takze 160 po dialnici by znamenalo spotrebu mozno 8,5-9. Neskusal som.
Měl jsem půl roku FF II 1.6 74 kW a soudím podle něj, i když nejen podle něj. Na uvedenou spotřebu 1.6ky (kombi) nevěřím, i kdybys mi to napsal 100x. 6.3 na dálku (ne dle BC, ten dost kecal, ale na plnou nádrž) jsem z toho vymátil jednou, když jsem jel na spotřebu a ta jízde mne totálně nebavila, jel jsem 85-90 tacho a nebyla tam po cestě skoro žádná města. Na spritmonitor i tady skoro všichni mají kombi spotřebu spíš 8 a více, já měl 8,5. Teď mám 5,7 a jezdím dynamičtěji. Při 160 ? 13-14/100
Dynamika šla, pokud jsem notně podřazoval, ale to se mi nechtělo platit. A ve městě - v Praze za >11l/100.
Tady mám 12l/100 při 180-190. Třeba jsem měl trochu horší kus, ale nezdá se mi, že by tam mohl být od ostatních takový rozdíl. Jo kdyby bylo TI-VCT, to bych si dal líbit, ještě by mohl mít 6ku, nebo aspoň delší převody.
Prostě žádné proměnné časování ventilů, žádný downsizing, problematická možnost přestavby na LPG, horší dynamika než u FFI, prostě low-end nic moc motor,žádná technologie šetřící palivo, tedy IMHO. Od 2011 má Ford dávat totálně nový benzínový motory, tak uvidíme.
Chápu spotřeba není vše, toho jsem si vědom, ale i tak je to podle mne žrout a VW koncern a další mají IMHO podstatně lepší benzínové agregáty.
Kamos ma kombi 1.6 a tiez ma podobnu spotrebu ako ty. Zalezi, kto ma aku nohu. Povodne chcel 2.0d, tak si dokazes predstavit, ze 130 pre neho nie je ziaden limit.
Nepochybne je 1.6d lepsi motor a keby nemal DPF, tak ho mam aj ja, ale kedze v meste urobim 6000km rocne, tak sme si neboli sudeny. Uvazoval som nad 66kw, ale bola o 30t drahsia nez i.6i a mala dvojnasob kilometrov (+ tempomat a sony) a pri mojom jazdeni by sa mi vratila investicia o 3,5 roka. Nevylucujem, ze dalsie auto bude diesel, ale kedze uz bude mat vsetko DPF, tak budem musiet pozriet po takom rieseni, ktore je bezporuchove - Toyota, Renault - 5ty vstrekovac vo vyfuku. Samozrejme to dvyha trochu spotrebu, co je paradox eko technologii.
Diesel ma zaujimavu vlastnost, ze ked sa mu dupe na krk, tak radikalne uz nezvysuje spotrebu (asi to bude malym spektrom vyuzitelnych otacok) a to maju dialnicni kowboji radi.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od martasak » 25.02.2010 11:20

Uvidíme, co přinese toto
V každém případě současná 1.6 ka nezapadá do druhé dekády 21. století, kdy
-vlády se budou snažit krýt vysoké schodky zvyšováním daní a palivo bude první na řadě
-Čína žene pomalu ale jistě cenu ropy nahoru
-nová naleziště ropy jsou, ale těžba není tak snadná jako v současnosti Saudské arábii
-debatuje se o peak oil, neví se jestli je, nebo není, každopádně to zdvihá cenu ropy.
-bohužel je spotřební daň u nás na benzín vyšší než na naftu a asi se to brzy nezmění.

Takže suma sumárum něco, co žere skoro 10l nechci. Ale dostali jsme se hodně OT.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Nicco » 25.02.2010 14:39

Lenze mame tu nieco, co zerie 5.6, ale je poruchove a potom nieco, co liter stoji 15Kc, ale nemozem s tym do podzemnych garazi a potom nieco, co za za noc nabije za 100Kc, ale stoji to 1,5mega. Vsetko ma pre a proti a jednoznacne riesenie zatial nie je.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Sobull » 25.02.2010 19:43

Když se vrátím k filtrům... Mohl by ty limity na ME sem hodit někdo kdo má z výroby bez FAP?

Jinak mě napadlo, že když už nás výrobci trestají těmahle filtrama, mohli tam dát aspoň nějakou kontrolku,která oznámí že se zrovna regeneruje. člověk by si mohl vybrat, jestli zastaví nebo se třeba ještě projede aby to nechal proběhnout. Myslím, že u auta poznám, že regeneruje,ale člověk si to pokaždý neuvědomí a dneska sem si ji asi přerušil vypnutím motoru.
A vůbec nejlepší by bylo kdybych si to mohl pustit sám, když bych věděl, že pojedu delší trasu...
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 25.02.2010 20:55

Sobull píše:Když se vrátím k filtrům... Mohl by ty limity na ME sem hodit někdo kdo má z výroby bez FAP?

Jinak mě napadlo, že když už nás výrobci trestají těmahle filtrama, mohli tam dát aspoň nějakou kontrolku,která oznámí že se zrovna regeneruje. člověk by si mohl vybrat, jestli zastaví nebo se třeba ještě projede aby to nechal proběhnout. Myslím, že u auta poznám, že regeneruje,ale člověk si to pokaždý neuvědomí a dneska sem si ji asi přerušil vypnutím motoru.
A vůbec nejlepší by bylo kdybych si to mohl pustit sám, když bych věděl, že pojedu delší trasu...
Prosím tě,jak poznáš že ti auto regeneruje,ja si myslím,že je to právě tedy,když se zapne ventilátor chlazení.Nebo se pletu? 8O
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973


Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 25.02.2010 21:46

Je tu někdo,kdo pracuje,nebo pracoval v autor.servise Ford?Vždyt by nám mohl poradit,kolik vydrží opravdu DPF.Vždyt tam musí jezdit hromada lidí,co DPF už mají více jak čtyři roky a najeto více jak 120000km.Mě ve Fordu řekli,že vydrží více jak 150000km.Může mě to ještě někdo potvrdit?
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: dusanlulka a 0 hostů