Filtr pev.částic tdci+emise od str162
-
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 10.01.2010 16:30
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
pokial som to ja dobre pochjopil na emisnej sa meria dymivost..a to splna aj bez DPF..
Ford Focus C-max 1,6 TDCI 80 kw, GHIA 2006
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
mixsiak píše:pokial som to ja dobre pochjopil na emisnej sa meria dymivost..a to splna aj bez DPF..
mno , pokud je limit 0,5 tak to asi nesplni kdyz ti to ukazuje 0,63
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Asi 8tkm...žiadne problémy - veď prečo aj...načo by som to potom bol absolvoval?pavel28 píše:Pro BobTDCi tak jak ti to jezdí bez toho DPF,co spotřeba a kolik jsi už najel km.A kdy se chystáš na emise.Přemýšlim,o tom že v létě ta krávovina DPF pude taky ven.i když mě řekli ve Fordu že DPF vydrží 150000km. a více,ale jednou to přijít musí.

Spotreba asi to isté častejšie teraz jazdím v meste a menej dlhšie trasy - trochu pomenená skladba jázd voči vlaňajšku - takže uvidíme v lete...
Emisie i STK som riešil deň "pred"...takže času dosť...



Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 10.01.2010 16:30
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
foki píše:mixsiak píše:pokial som to ja dobre pochjopil na emisnej sa meria dymivost..a to splna aj bez DPF..
mno , pokud je limit 0,5 tak to asi nesplni kdyz ti to ukazuje 0,63
kto ti povedal ze mi to ukazuje 0,63
Ford Focus C-max 1,6 TDCI 80 kw, GHIA 2006
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
mam dojem ze na EK zatial nemeraju castice, ale len korig.sucin.absorbcie...a poziadavka je aby splnoval hranicu z technicaku zvysenu o 0,5 - to som sa docital na webe, mozete si to najst kto ma zaujem....takze pri mojom Fofe s DPF Euro4 mam v technicaku kor.s.a. 0,600 a po priratani 0,5 mam limit 1,1 co skutocne aj mam na protokole EK- hranica 1,1 a namerane 0,03...na Octavke TDI Euro3 mam kor.s.a. 0,900 po pricitani 0,500 to dava 1,4 a to mam aj v protokole EK ako limit, pricom namerane mam 0,37 na starej oct po vyse 100t km ktora uz slusne dymi...
nerozumiem tomu comu asi ani Foki, ako moze mat niekto limit 1,77 - podla mna jedine tak ze sa nejedna o motor 1,6TDCI....a tie udaje na vypise su tiez zaujimave-prve meranie cez limit cez 1,8-uf uf...a dalsie 3 merania zrazu v limite okolo 0,63 - skutocne to nevyzera ani nahodou doveryhodne takyto papier...ale aj to je skoro 2x taka dymivost ako na mojej starej Octavke, ktora na rozdiel od mojho Fofa po 119t km evidentne dymi
pozrite sa prosim, kto mate po ruke protokol z EK, aku mate limitnu hodnotu a napiste - kto ma 1,1 a kto 1,77 pripadne inu hodnotu , mozno budeme mudrejsi ked budeme mat viac udajov, co vlastne na tej EK pozaduju...zaujimalo by ma aj model bez DPF kolko ma limi...dakujem za vase udaje, snad nam to trochu pomoze vyjasnit meranie EK
nerozumiem tomu comu asi ani Foki, ako moze mat niekto limit 1,77 - podla mna jedine tak ze sa nejedna o motor 1,6TDCI....a tie udaje na vypise su tiez zaujimave-prve meranie cez limit cez 1,8-uf uf...a dalsie 3 merania zrazu v limite okolo 0,63 - skutocne to nevyzera ani nahodou doveryhodne takyto papier...ale aj to je skoro 2x taka dymivost ako na mojej starej Octavke, ktora na rozdiel od mojho Fofa po 119t km evidentne dymi
pozrite sa prosim, kto mate po ruke protokol z EK, aku mate limitnu hodnotu a napiste - kto ma 1,1 a kto 1,77 pripadne inu hodnotu , mozno budeme mudrejsi ked budeme mat viac udajov, co vlastne na tej EK pozaduju...zaujimalo by ma aj model bez DPF kolko ma limi...dakujem za vase udaje, snad nam to trochu pomoze vyjasnit meranie EK
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
mixsiak píše:foki píše:mixsiak píše:pokial som to ja dobre pochjopil na emisnej sa meria dymivost..a to splna aj bez DPF..
mno , pokud je limit 0,5 tak to asi nesplni kdyz ti to ukazuje 0,63
kto ti povedal ze mi to ukazuje 0,63
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
chlapi prosim o tie vase udaje limitu dymivosti (pripadne aj nameranu hodnotu) z EK aj na ine typy teda 1,8 a 2,0TDCI - vopred dakujem !
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
-
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 10.01.2010 16:30
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
No ale rozptyl mas max 0.5 a ta hodnota namerana je mensia
Ford Focus C-max 1,6 TDCI 80 kw, GHIA 2006
- Radegast
- Junior
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10.03.2008 22:37
- Bydliště: Frýdek-Místek
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
No já mám na Emisích tohle:
FoFo II Combi Ghia 1,6 TDCi 80kW Dark Grey 05/2005


- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Chlapi, ten filter je tam na to, aby ste nevypustali karcinogenne ciastocky, tak ho nekuchajte ano
Teraz vazne. DPF je sice problem, ale Euro6 nam vsetkym prinesie SCR, co nie je nic ine, ako katalyticke vstrekovanie mocoviny do vyfukovych plynov. Takze si rezervujte dalsiu nadrzku zhruba na 23L a 20tkm. Pozor, dost to smrdi na svetle a teple - kamionisti by vedeli rozpravat, zase je to lacne 100korun za liter.
Uz to ma Mazda CX7 a nove Audi Q7 3.0TDI. Odporucam clanok o Qcku v poslednom Autodieselovi.
Ma to aj pozitiva, po rade eko zlepsovakoch to je prvy, ktory realne prinasa znizenie spotreby.
Komplikuje sa to tym, ze zime zamrza a tak potrebuje vyhrievat nadrzku i vstrekovac = dalsie point of failures a celkovo asi 50kg naviac.
Ked dojde AdBlue, rozsvieti to napis, ze treba doliat a kym sa tak nestane, po vypnuti zapolovania uz nenastartujete.
Zaujimavosti z clanku: Problemom je dusik, ktory sa rad viaze s kyslikom a vytvara NOx. Riesi sa to rozpalovanim zmesi vacsou davkou plaiva, ako by bola nutna iba normalne, tak ze sa kyslik viaze s uhlikom z paliva namiesto dusika a o dymivost sa postara DPF = nevyhoda vyssia spotreba.
Tak niekto vymyslel SCR, aby sa postaral o dusik a tym nie je potreba rozpalovat zmes viac ako je nutne.
Dalej sa tam docitate o vyzname cetanoveho cisla - schopnost nafty vznietit sa kompresnym teplom motora to ma vplyv na casovanie vstrekovania,.... = male cetanove cislo = vysoka dymivost, hlucnost, spotreba.... Kedze Qcko predavaju aj v USA a tam maju problem s kvalitou nafty, vacsi ako u nas, pridali mu senzory expanzneho tlaku, ktore nepriamo zistuju cetanove cislo a casuju vstrek... atd
Je to stale viac a viac nomplikovanejsie.... Chce to elektromotoooor
bez DPF, bez katu, bez SCR, bez oleja, bez vody a este to asi nikto nespocital, ale tipujem ustrim aspon 150 suciastok.

Teraz vazne. DPF je sice problem, ale Euro6 nam vsetkym prinesie SCR, co nie je nic ine, ako katalyticke vstrekovanie mocoviny do vyfukovych plynov. Takze si rezervujte dalsiu nadrzku zhruba na 23L a 20tkm. Pozor, dost to smrdi na svetle a teple - kamionisti by vedeli rozpravat, zase je to lacne 100korun za liter.
Uz to ma Mazda CX7 a nove Audi Q7 3.0TDI. Odporucam clanok o Qcku v poslednom Autodieselovi.
Ma to aj pozitiva, po rade eko zlepsovakoch to je prvy, ktory realne prinasa znizenie spotreby.
Komplikuje sa to tym, ze zime zamrza a tak potrebuje vyhrievat nadrzku i vstrekovac = dalsie point of failures a celkovo asi 50kg naviac.
Ked dojde AdBlue, rozsvieti to napis, ze treba doliat a kym sa tak nestane, po vypnuti zapolovania uz nenastartujete.
Zaujimavosti z clanku: Problemom je dusik, ktory sa rad viaze s kyslikom a vytvara NOx. Riesi sa to rozpalovanim zmesi vacsou davkou plaiva, ako by bola nutna iba normalne, tak ze sa kyslik viaze s uhlikom z paliva namiesto dusika a o dymivost sa postara DPF = nevyhoda vyssia spotreba.
Tak niekto vymyslel SCR, aby sa postaral o dusik a tym nie je potreba rozpalovat zmes viac ako je nutne.
Dalej sa tam docitate o vyzname cetanoveho cisla - schopnost nafty vznietit sa kompresnym teplom motora to ma vplyv na casovanie vstrekovania,.... = male cetanove cislo = vysoka dymivost, hlucnost, spotreba.... Kedze Qcko predavaju aj v USA a tam maju problem s kvalitou nafty, vacsi ako u nas, pridali mu senzory expanzneho tlaku, ktore nepriamo zistuju cetanove cislo a casuju vstrek... atd
Je to stale viac a viac nomplikovanejsie.... Chce to elektromotoooor

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Radegaste - diky
mas tam presne to co aj ja - udaje z TP 0,600, limit pre EK zvyseny o 0,5 cize 1,1, namerane 0,0...fajn....akurat stale netusim ako vzniklo 1,77 na protokole mixsaka - podla mna je to z uplne ineho motoru alebo je cely ten protokol vyrobeny ... ak toto mal byt dokaz ze vykuchany DPF splni EK, tak aspon pre mna to nie je, vyzera uplne nedoveryhodne...aj ked si myslim ze vykuchany motor v normalnom stave nemoze mat na EK problemy pri tom co tam teraz meraju... ale dokedy ? dovtedy kym nezacnu merat castice, potom nema sancu...
chlapi posielajte svoje limity z EK - snad sa to viac vyjasni, dakujem vsetkym ochotnym
mas tam presne to co aj ja - udaje z TP 0,600, limit pre EK zvyseny o 0,5 cize 1,1, namerane 0,0...fajn....akurat stale netusim ako vzniklo 1,77 na protokole mixsaka - podla mna je to z uplne ineho motoru alebo je cely ten protokol vyrobeny ... ak toto mal byt dokaz ze vykuchany DPF splni EK, tak aspon pre mna to nie je, vyzera uplne nedoveryhodne...aj ked si myslim ze vykuchany motor v normalnom stave nemoze mat na EK problemy pri tom co tam teraz meraju... ale dokedy ? dovtedy kym nezacnu merat castice, potom nema sancu...
chlapi posielajte svoje limity z EK - snad sa to viac vyjasni, dakujem vsetkym ochotnym
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- Radegast
- Junior
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10.03.2008 22:37
- Bydliště: Frýdek-Místek
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Taky mi ten jeho papír z Emisí přijde jako z jiného motoru. Hlavně když tam není psaný ani typ toho motoru
. A emisní systém tam má NKAT ( nevím přesně jak se to značí u vás na Slovensku), ale já bych to bral jako neřízený katalyzátor, což by pak náš motor určitě nebyl.
Ale to je můj dohad. Tak mě opravte jestli je můj dohad špatný.

Ale to je můj dohad. Tak mě opravte jestli je můj dohad špatný.
FoFo II Combi Ghia 1,6 TDCi 80kW Dark Grey 05/2005


- marosnet55
- Nováček
- Příspěvky: 106
- Registrován: 30.01.2010 22:19
Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
V krajinách ,ako je napr Nemecko s kade mám ja auto
,to majú vyriešené nasledovne:
Čím menej emisií ti z výfuku ide tým nenšie dane platíš.
Je to u nich rapidny rozdiel v cene dane za auto.
U nás ti to je takpovediac zatiaľ jedno. Či púšťaš alebo nepúštaš emisná má rovnakú cenu.
Preto si ten filter dávajú v týchto krajinách namontovať už vo výrobe. Je to za príplatok.
Chalani opravte ma ak táram, ale to je moj názor.

Čím menej emisií ti z výfuku ide tým nenšie dane platíš.
Je to u nich rapidny rozdiel v cene dane za auto.
U nás ti to je takpovediac zatiaľ jedno. Či púšťaš alebo nepúštaš emisná má rovnakú cenu.
Preto si ten filter dávajú v týchto krajinách namontovať už vo výrobe. Je to za príplatok.
Chalani opravte ma ak táram, ale to je moj názor.
Naposledy upravil(a) marosnet55 dne 17.02.2010 17:59, celkem upraveno 1 x.
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Mas pravdu, za 99gCO2 (napr Focus EcoNetic) neplatis cestnu dan v D alebo mas lacnejsi vjazd do Londyna alebo dostanes statnu dotaciu,.... U nas dostanes lopatou po hlave, pretoze uz 20 rokov volime tych istych zmrdov.marosnet55 píše:Pretože v krajinách ,ako je napr Nemecko s kade mám ja auto,to majú vyriešené:
čím menej emisií ti z výfuku ide tým nenčie dane platíš.
Je to u nich rapidny rozdiel v cene dane za auto.
U nás ti to je povediac zatiaľ jedno. či púšťaš alebo nepúštaš emistná má rovnakú cenu.
Preto si ten filter dávajú v týchto krajinách namontovať už vo výrobe. Je to za príplatok.
Chalani opravte ma ak táram, ale to je moj názor.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tak to by se mělo tesatNicco píše: Mas pravdu, za 99gCO2 (napr Focus EcoNetic) neplatis cestnu dan v D alebo mas lacnejsi vjazd do Londyna alebo dostanes statnu dotaciu,.... U nas dostanes lopatou po hlave, pretoze uz 20 rokov volime tych istych zmrdov.

Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host