Motory Ford Mondeo MKIII
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
http://www.fce.vutbr.cz/PKO/0M2/VykMom/ ... hlSila.xls
Pánové, zde můžete kouzlit, výkon na kolech při výměně rozměru gum, porovnat sílu nafty a benzínu krouťáku na kolech.
Pánové, zde můžete kouzlit, výkon na kolech při výměně rozměru gum, porovnat sílu nafty a benzínu krouťáku na kolech.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
je to hezky, akorat nepocitas se ztratami, ze?
to mas jen na tdci?
to mas jen na tdci?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
To je na naftu i benál, musí se jen dosadit hodnoty otáček , výkonu a převodů .Dosadil jsem do jedné tabulky 2,0 benál a do druhé 2,0 naftu. Krom jedničky a dvojky na naftě má na ostatních zbývajících kvaltech benzín na kolech větší sílu , jak nafta. A toto je již neokecatelná fyzika




BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
to je jasny, 107 a 96 kw je rozdil. ona i moje 1.8 benzin bude mit kroutak na kolech skoro jako 2.0 tdci 96kw, jenze kde musim mit otacky....
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- iggyrock
- Junior
- Příspěvky: 255
- Registrován: 13.05.2009 19:19
- Bydliště: Šumava
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
Jak může mít 1.8 nebo 2.0 atmos. benzín větší krouťák než 2.0TDCi??? To si děláte srandu, né? Maximální moment 1.8i je 170Nm(4500ot/min) a u 2.0TDCi 96kW je to 330Nm(1800ot/min). Je úplně jedno jestli to měříš na kolech nebo na klikovce - tohle je neokecatelná fyzika!!! Jen stačí si uvědomit co je to 1 Newtonmetr
. Iggyrock

Mondeo VIVA X 2.0TDCi 96kW 2005 Combi
Proton 416GLXi 70kW 1999 Hatchback
Proton 416GLXi 70kW 1999 Hatchback
- Boban
- Test driver
- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
taky mě to připadlo divný
co bych za ten krouťák u atmosféry dal




Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
Jen si to tam zadejte, nikde nepíši o stejném kvaltu. I při těch 330Nm na naftě mně to vezme dvojka , což nafta tam musí mít za tři a to mám krouťák na kolech větší.A o točené trojce a čtverce nemusím psát. Jen si porovnejte při rychlosti 50, 90 a 130 km/hod . Na jaký kvalt může jet nafta a na jaký benzin. U benzínu mám na výběr jaký kvalt, což nafta si moc vybírat nemůže rozsahem otáček. Samozřejmě nepíši o spotřebě. 

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
ja to nestudoval podrobne ty vypocty, ale principielne dieselu zmensi kroutak na kolech tezsi prevody. ale 330 nm je fakt hodne...
ballu, napis pri jake rychlosti a otackach
ballu, napis pri jake rychlosti a otackach
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
tak nechci dieselakum brat usmev ze rtu, ale ballu ma pravdu, pokud pouzil spravny data. coz si nejsem uplne jist,protoze uvadi 300Nm pri 2000ot. a vy rikate 330.
ale kdyby 300 byla pravda, mate je pri 2000 a 2.0 benzin ma nejvice Nm pri 4500, muze si tedy dovolit 4500/2000 krat lehci prevod. takze diesel by musel mit 427Nm, aby se benzinu vyrovnal, dokonce 300Nm nestaci papirove na moji linou lemru se 170Nm pri 4500 ot.
... vypada to hruzostrasne, ale porovnavam jedny otacky, ve skutecnosti diesel ma plossi Nm krivku, takze v praxi je na tom lip nez tady na papire.
a pak benzin ze 4500 ot uz moc nezrychli, cca o 30% a tam uz je to s Nm na stiru, kdezto diesel ze 2000ot. raketove zrychluje na dvojnas, rychlost nekam ke 4000, kdy benzin uz ma davno prerazeno na dalsi kvalt a tedy tezsi prevod a tedy s nizsimi Nm na kolech
ale rozhodne ballu spravne naznacil, ze tocak neni sam o sobe tak dulezity, jako kdy nastava a na jak dlouho
ale kdyby 300 byla pravda, mate je pri 2000 a 2.0 benzin ma nejvice Nm pri 4500, muze si tedy dovolit 4500/2000 krat lehci prevod. takze diesel by musel mit 427Nm, aby se benzinu vyrovnal, dokonce 300Nm nestaci papirove na moji linou lemru se 170Nm pri 4500 ot.

a pak benzin ze 4500 ot uz moc nezrychli, cca o 30% a tam uz je to s Nm na stiru, kdezto diesel ze 2000ot. raketove zrychluje na dvojnas, rychlost nekam ke 4000, kdy benzin uz ma davno prerazeno na dalsi kvalt a tedy tezsi prevod a tedy s nizsimi Nm na kolech
ale rozhodne ballu spravne naznacil, ze tocak neni sam o sobe tak dulezity, jako kdy nastava a na jak dlouho
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- canndale
- Zkušený
- Příspěvky: 1573
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
ma.rt.. neviem, ale mne to od 4500 taha a zrychluje velmi pekne az do 6500 rpm resp. az po obmedzovac
zatial co diesel ked sa preradi neskoro, zacne vyrazne stracat dych pri 4000-4500
samozrejme sa nebavime teraz o tom vire v nadrzi ked tomu dupnem

zatial co diesel ked sa preradi neskoro, zacne vyrazne stracat dych pri 4000-4500
samozrejme sa nebavime teraz o tom vire v nadrzi ked tomu dupnem

Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
musis to brat relativne... tak dejme tedy, ze benzin tahne do 6500, ale furt je to narust rychlosti o 6500/4500, tj. o pouhych 44% z mista nejvyssiho toc. momentu
kdezto diesel jede od 2000 do 4000 a to je narust rychlosti o 100%.
nechci rikat, ze to nebo ono je lepsi, chci jen rict, ze 330nm v dieselu netahne 2x vic nez 165nm v benzinu. proste diesel je ma v nizkych otackach a musi byt prevodovka do rychla a tim se to castecne zabije.
jinak ja za sebe muzu rici,ze s nicim jinym jsem si tak paradne nezajezdil jako s TD. ale domu se mi TD jaksi nehodi.
kdezto diesel jede od 2000 do 4000 a to je narust rychlosti o 100%.
nechci rikat, ze to nebo ono je lepsi, chci jen rict, ze 330nm v dieselu netahne 2x vic nez 165nm v benzinu. proste diesel je ma v nizkych otackach a musi byt prevodovka do rychla a tim se to castecne zabije.
jinak ja za sebe muzu rici,ze s nicim jinym jsem si tak paradne nezajezdil jako s TD. ale domu se mi TD jaksi nehodi.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
Benzin 2,0L , 190 Nm Nafta 2,0L, 330 Nm
50km/hod
1kvalt - 2365 Nm 2kvalt - 2133 Nm
2 - 1571 Nm 3 - 1799 Nm
3 - 1015 Nm 4 - 1374 Nm
4 - 660 Nm 5 - 730 Nm
90 km/hod
2 - 1400 Nm 3 - 1170 Nm
3 - 1024 Nm 4 - 1060 Nm
4 - 736 Nm 5 - 1000 Nm
5 - 575 Nm 6 - 700 Nm
130 km/hod
3 - 960Nm 4 - 850 Nm
4 - 736 Nm 5 - 790 Nm
5 - 590 Nm 6 - 680 Nm
160 km/hod
4 - 735 Nm 5 - 680 Nm
5 - 628 Nm 6 - 606 Nm
Na krouťáku benzin 4500 ot = 628 NM, rychlost na 5 kvalt 162 km/hod
nafta 2000 ot = 748 Nm , rychlost na 6 kvalt 106 km/hod
50km/hod
1kvalt - 2365 Nm 2kvalt - 2133 Nm
2 - 1571 Nm 3 - 1799 Nm
3 - 1015 Nm 4 - 1374 Nm
4 - 660 Nm 5 - 730 Nm
90 km/hod
2 - 1400 Nm 3 - 1170 Nm
3 - 1024 Nm 4 - 1060 Nm
4 - 736 Nm 5 - 1000 Nm
5 - 575 Nm 6 - 700 Nm
130 km/hod
3 - 960Nm 4 - 850 Nm
4 - 736 Nm 5 - 790 Nm
5 - 590 Nm 6 - 680 Nm
160 km/hod
4 - 735 Nm 5 - 680 Nm
5 - 628 Nm 6 - 606 Nm
Na krouťáku benzin 4500 ot = 628 NM, rychlost na 5 kvalt 162 km/hod
nafta 2000 ot = 748 Nm , rychlost na 6 kvalt 106 km/hod
Naposledy upravil(a) ballu dne 30.01.2010 06:39, celkem upraveno 3 x.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- ghostx5844
- Pokročilý
- Příspěvky: 867
- Registrován: 30.10.2008 22:34
- Bydliště: Trenčianske Teplice, okr.TN
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
Ked sa nad tym zamyslim, tak mate pravdu 

Ford Mondeo, 2.0TDCi 85kW, M6, 2004, Liftback, Magnum Grey, Titanium S Limited Edition 1/1
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
Přesně tak , benzín začíná řádit od 4500ot výše, přitom od 2500 ot do 4500ot má taky slušný zátah.canndale píše:ma.rt.. neviem, ale mne to od 4500 taha a zrychluje velmi pekne az do 6500 rpm resp. az po obmedzovac![]()
zatial co diesel ked sa preradi neskoro, zacne vyrazne stracat dych pri 4000-4500
samozrejme sa nebavime teraz o tom vire v nadrzi ked tomu dupnem

A nafta , která má v těch 1800 ot 330 Nm, tak v těch 3800 ot /max výkon/ ma jen 241 Nm, což benzin klesne maximálně ze 190 Nm na 170 Nm což je sakra znát v rozmezí 4000 ot.



BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Motory Ford Mondeo MKIII
ballu, nektera cisla se mi nezdaji, nerikej, ze na petku mas pri 130 km/h mensi kroutak nez pri 90km/h
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů