Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
mixsiak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 10.01.2010 16:30

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od mixsiak » 19.01.2010 21:57

foki píše:[quote="mixsiak
moje auto pojde na emisnu az v septembri prvy krat..takze do vtedy vam moc nepomozem..snad neikto pojde skor..
tak to muzes udelat driv , kdyz ti to projde tak se nemas ceho bat ne ?[/quote]


ja sa nebojim ze to neprejde...len naco to robit skor..zbytocne peniaze..auto nema ani 4 roky tak emisna az po 4 rokoch spolu s STK
Ford Focus C-max 1,6 TDCI 80 kw, GHIA 2006

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od foki » 19.01.2010 22:47

to jsou hodnoty na auto s filtrem pevných castic ?

tady jsem nasel taky neco

Předpis Rok vstupu v platnost Oxid uhelnatý (CO) Uhlovodíky (HC) Oxidy dusíku (NOx) Pevné částice (PM) Kouřivost
EURO 1 1992 4,5 1,1 8,0 0,612 (0,36)
EURO 2 1995 4,0 1,1 7,0 0,25 (0,15)
EURO 3 2000 2,1 0,66 5,0 0,10 (0,13) 0,8
EURO 4 2005 1,5 0,46 3,5 0,03 0,5
EURO 5 2008 1,5 0,46 3,5 0,03 0,5
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od foki » 19.01.2010 22:58

a hodnoty z nemecka

Stufe PM0
Für Diesel-Pkw mit Euro-1-Abgasnorm sowie für schwere Diesel-Pkw (> 2,5 t zul. Gesamtge­wicht) der Gruppe II und III nach Abgasstufe Euro-2. Durch Nachrüstung eines Partikelfilters müssen die Fahrzeuge den für Euro-2-Diesel-Pkw geltende Partikelmasse-Grenzwert von 0,100 g/km einhal­ten.
Stufe PM1
Für Diesel-Pkw mit Euro-1- und Euro-2-Abgasnorm sowie für schwere Diesel-Pkw (> 2,5 t zul. Ge­samtgewicht) der Gruppe II und III gemäß Richtlinie 98/69/EG Zeile A (Euro 3/II, Euro 3/III). Durch Nachrüstung eines Partikelfilters müssen die Fahrzeuge den für Euro-3-Diesel-Pkw gel­tende Parti­kelmasse-Grenzwert von 0,05 g/km einhalten.
Stufe PM2
Für Diesel-Pkw mit Euro-3-Abgasnorm sowie für schwere Diesel-Pkw (> 2,5 t zul. Gesamtge­wicht) der Gruppe II und III gemäß Richtlinie 98/69/EG Zeile B (Euro 4/II, Euro 4/III). Durch Nachrüstung eines Partikelfilters müssen die Fahrzeuge den für Euro-4-Diesel-Pkw geltende Partikelmasse-Grenzwert von 0,025 g/km einhalten.
Stufe PM3
Für Diesel-Pkw mit Euro-4-Abgasnorm. Durch Nach­rüstung eines Partikelfilters müssen die Fahr­zeuge den halbierten Euro-4-Partikelmasse-Grenzwert für Diesel-Pkw von 0,0125 g/km einhalten.
Stufe PM4
Für Diesel-Pkw mit Euro-4-Abgasnorm einschließlich der Gruppe II und III, die bereits ab Werk entsprechend vorgerüstet sind, aber wegen fehlender Produktionskapa­zitäten nicht mit so ge­nann­ten „geschlos­senen Partikelfiltern“ ausgerüstet werden konnten, die eine Minderungsrate von mehr als 90 Pro­zent errei­chen. Durch deren Nachrüstung müssen die Fahrzeuge den von der Eu­ropäi­schen Kommission für die zukünftige Euro-5-Abgasnorm vorgeschriebe­nen Parti­kelmasse-Grenz­wert von 0,005 g/km einhalten.
Stufe PM5
Für Diesel-Pkw mit Euro-3- und Euro-4-Abgasnorm einschließlich der Gruppe II und III, die ab dem Tage, an dem sie erstmals für den Ver­kehr zugelassen wurden/werden, den von der Euro­päische Kommission für die zukünftige Euro-5-Abgasnorm vorge­schriebenen Partikelmasse-Grenzwert von 0,005 g/km einhalten.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Komi » 20.01.2010 07:56

Foki prepac ale problem nie je u norme Euro, ale v jej merani v CR a SR...kedze od sept2009 plati uz Euro5 tak coskoro budu musiet na EK byt schopni merat aspon Euro4 cize dymivost 0,025 a potom nam tu uz nas velky odbornik prestane vypisovat veci ktore vyplyvaju z toho ze nasi este nemeraju to co uz davno u nas plati, ale je to len vec casu kedy to pride a potom vykuchanci zacnu zhanat nove filtre, preco asi s tym v Bystrici skoncili ???

European emission standards for passenger cars (Category M*), g/km

Tier Date CO THC NMHC NOx HC+NOx PM
Diesel
Euro 1† July 1992 2.72(3.16) - - - 0.97 (1.13) 0.14 (0.18)
Euro 2 January 1996 1.0 - - - 0.7 0.08
Euro 3 January 2000 0.64 - - 0.50 0.56 0.05
Euro 4 January 2005 0.50 - - 0.25 0.30 0.025
Euro 5 September 2009 0.500 - - 0.180 0.230 0.005
Euro 6 (future) Sept2014 0.500 - - 0.080 0.170 0.005
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 20.01.2010 10:02

mixsiak píše:
nechapem preco si myslite ze by to nemalo prejst...ved katalizator tam predsa ostava..
no ale tazko vas o tom bude niekto presviecat ked uz dopredu mate vsugerovane ze je to vsetko len vymyslene..resp..nepravdive

Ide o to - čo si kto predstavuje pod tým - čo robí a má robiť oxidačný katalyzátor a čo filter pevných častíc....


To žirafák:
detto - "urobíme každému EK a ak sa ozve po dvoch rokoch, že neprešiel - tak to už je "jeho" problém..." :idea:
Logika funguje... :roll:
PS: Asi teraz niekto použije expresívne výrazy na moju adresu, ba možno bude impertinentný...ale i tak som to musel napísať.
Takže prosím všetkých, aby iba v hlave trochu zakalkulovali a použili šedú kôru mozgovú. Odpovie si každý v duchu sám.
:roll: :roll: :roll: 8)
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od foki » 20.01.2010 18:31

to Bob : presne to mam na mysli ze pokud to nekdo udela ted podvodem tak budiz za dva roky rekne dejte mi treba 3000 a ja vam to udelam , nedate neprojdete , nebo nekdo kdo to ma dal tak si udela emise sam a neprojde a bude reklamovat a oni reknou hm po dvou letech co by jste chtel . a kazdej splace na vydelkem .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 20.01.2010 21:35

Komi píše:Foki prepac ale problem nie je u norme Euro, ale v jej merani v CR a SR...kedze od sept2009 plati uz Euro5 tak coskoro budu musiet na EK byt schopni merat aspon Euro4 cize dymivost 0,025 a potom nam tu uz nas velky odbornik prestane vypisovat veci ktore vyplyvaju z toho ze nasi este nemeraju to co uz davno u nas plati, ale je to len vec casu kedy to pride a potom vykuchanci zacnu zhanat nove filtre, preco asi s tym v Bystrici skoncili ???

European emission standards for passenger cars (Category M*), g/km

Tier Date CO THC NMHC NOx HC+NOx PM
Diesel
Euro 1† July 1992 2.72(3.16) - - - 0.97 (1.13) 0.14 (0.18)
Euro 2 January 1996 1.0 - - - 0.7 0.08
Euro 3 January 2000 0.64 - - 0.50 0.56 0.05
Euro 4 January 2005 0.50 - - 0.25 0.30 0.025
Euro 5 September 2009 0.500 - - 0.180 0.230 0.005
Euro 6 (future) Sept2014 0.500 - - 0.080 0.170 0.005
V Bystrici s tim ještě neskončili,minulí týden mě konečně poslali email.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

mixsiak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 10.01.2010 16:30

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od mixsiak » 21.01.2010 20:22

no vy tu riesite co a ako bude o dva roky...

ale kto tu pisal ze nech ideme na emisnu a co to prejde..

tak sme sli na emsinu a preslo..vid obrazok, ktory som tu dal o stranu skor..
takze neviem co tu riesite stale ci EURO 4 ci 5...mne je to sum a fuk..hlavne ze som nevysolil 2200 eur za novy aj s robotou vo forde..takze aj keby som to mal odialit o dva roky tak je to podla man vzdy lepsia volba...a kto vie co bude o dva roky a ci to auto este budem mat alebo cena DPF pojde nizsie alebo tak..a za tie dva roky co by som ho teraz vymenil by som ho musle opat menit lebo by som najazdil tie kilometre a bol by opat zrely an vymenu..takze podla mna momentalne naj volba..

ale ak ma niekto zbytocnych 2200 eur nech meni...za novy, a drzim mu palce aby mu to vydrzalo potom co najdlhsie..no a ked mi cakame dalsi prirastok do rodiny veru 2200 eur moze byt pouzitych lepsie...a trebas aj dovolenka by bola zato paradna..


takze este raz..kazdy sa rozhodne sam za seba..
Ford Focus C-max 1,6 TDCI 80 kw, GHIA 2006

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Komi » 22.01.2010 07:34

skoda ze len pises svoje nazory a pises a vobec pred tym necitas co je tu davno riesene - citujem ta:

ale ak ma niekto zbytocnych 2200 eur nech meni...za novy, a drzim mu palce aby mu to vydrzalo potom co najdlhsie..no a ked mi cakame dalsi prirastok do rodiny veru 2200 eur moze byt pouzitych lepsie...a trebas aj dovolenka by bola zato paradna..

toto sa tyka len teba - my ostatni co najprv citame a potom piseme, tu davno vieme ze si mozeme skocit do Rakuska za 980€ alebo v Polsku vymennym sposobom za 300€ - ak mas zaujem citaj na http://www.kalinski.pl mas tam aj teoriu okolo filtrov atd ta firma funguje tusim od 1992 a nakupuju u nej hlavne nemci co sa da vycitat z nemeckeho focus fora, robia od mercedesa vsetky mozne filtre....

prajem pekny den a prijemne citanie a ta Euro IV, V VI sa tyka nas a nasich deti aj este nenarodenych ale to je o inom...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

mixsiak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 10.01.2010 16:30

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od mixsiak » 22.01.2010 10:49

pocuj no ale ten repasovany filter z polska..to vyzera tak ze je to DPF vybrate von..na obrazku to vyzera rozrezane..
Ford Focus C-max 1,6 TDCI 80 kw, GHIA 2006

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 22.01.2010 11:19

mixsiak píše:pocuj no ale ten repasovany filter z polska..to vyzera tak ze je to DPF vybrate von..na obrazku to vyzera rozrezane..
Nech to je čo len chce - ak to funguje - a to funguje, lebo inak by to nemci nebrali a neodkazovali jeden druhého na tú firmu, tak nemáme čo riešiť ani my. Je to náhrada? JE!
Je funkčná? JE! Je to so zárukou? JE! Je to podstatne iná suma ako za nový DPF? Aj pri novom DPF v rakúsku spolu s prácou 980.-Eur je to výrazne diferentná suma, takže minimálne jedno z riešení.
Tak už prosím donekonečna nespomínaj 2200Eur čo ti povedali niekde... Tá suma je tiež iná v každom servise Ford - u nás aj v ČR.
...hmmm? :idea: :idea: :roll:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

mixsiak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 10.01.2010 16:30

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od mixsiak » 22.01.2010 11:38

BobTDCi píše:
mixsiak píše:pocuj no ale ten repasovany filter z polska..to vyzera tak ze je to DPF vybrate von..na obrazku to vyzera rozrezane..
Nech to je čo len chce - ak to funguje - a to funguje, lebo inak by to nemci nebrali a neodkazovali jeden druhého na tú firmu, tak nemáme čo riešiť ani my. Je to náhrada? JE!
Je funkčná? JE! Je to so zárukou? JE! Je to podstatne iná suma ako za nový DPF? Aj pri novom DPF v rakúsku spolu s prácou 980.-Eur je to výrazne diferentná suma, takže minimálne jedno z riešení.
Tak už prosím donekonečna nespomínaj 2200Eur čo ti povedali niekde... Tá suma je tiež iná v každom servise Ford - u nás aj v ČR.
...hmmm? :idea: :idea: :roll:

OK..
Ford Focus C-max 1,6 TDCI 80 kw, GHIA 2006

Uživatelský avatar
martasak
Junior
Junior
Příspěvky: 384
Registrován: 27.04.2008 00:28
Bydliště: Praha

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od martasak » 22.01.2010 22:03

Docela chápu, že nechce nikdo na EK dříve, 2 roky je i tak dost krátká doba...Navíc se musíte dostavit na EK o něco dříve, málokdo půjde přesně den před vypršením... takže je to v reálu méně než 2 roky. Ten Polák asi Ford nemá v reportováru a polštině moc nerozumím. Hledal jsem googlem repas DPF a našel jsem jen toto :
http://www.autobazar.eu/sk/fap-filter-d ... 28846.html

Dotaz: když to začne "blbnout", je reálné a možné dojet až 400 km do Rakouska nebo Německa ? Nehrozí něco ? Dá se v tom nouzáku jet ?
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 23.01.2010 00:13

Dá - nie je s tým problém, okrem tvojich nervov - lebo to nie je "bohviečo", taká jazda... :roll: :wink: :mrgreen: 8O
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Komi » 23.01.2010 07:23

2Martasak
poliak ma vsetky znacky takze aj nasu:
http://moto.allegro.pl/item870336229_ka ... 6tdci.html

ale to co si nasiel (asi uplne nove) v Martine - to by bolo moc zaujimave :D :D 8O
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů