Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 14.01.2010 18:18

Tak pánové,myslím si,že se možná všichni co máme DPF stresujeme zbytečně,Dneska mě to nedalo a tak jsem se na ten slavný DPF byl přeptat v autor.serv. Ford,kde mi řekli,že s toho nemusím mít vůbec strach,že k nim jezdí auta co mají najeto 150000km. a i více a zatím žádný filtr neměnili a že moc čtu na forech.Dokonce se jim už párkrát stalo,že tam přijelo auto s 80000km. kde poprvé dolévali aditiva a to pouze jen 1l.A na doplnění aditiva,nemusím vůbec kupovat celí kanystr,jak jsem tu někde četl,ale jen to co se mi tam vejde.A na otázku,když ho nechám vyhodit a co emise,tak mi řekli,že emisema to v pohodě projde,protože STK v Čr.zatím nedokážou změřit množství sazí co jdou ven ostatní hodnoty budou v normě.Ale asi od příštího roku,by už na STK měli být i tyhle přístroje co to dokážou změřit. Pokud jezdím hodně po městě,tak je dobré asi po každých ujetých 300 až 350km.to někde protáhnout a stači tak 4 až 5 km. na 3000ot/min. a filtr bude sloužit v pohode.A pozor,do nádrže nic nelít,(mysleno ty různé přísady)pouze kval.naftu,jinak ten filtr nevydrží ani těch 120000km.A samozřejmě kval.olej.Tak na podzim mě čeká těch 120000km.,a asi to nechám na nich,nachám si DPF změřit,a v jakém je stavu a pak se teprve rozhodnu co dál.Snad bude v pohodě????
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Komi » 15.01.2010 08:24

z pohladu do protokolv o EK mam dojem ze s vykuchanym DPF pri sucasnom merani nemoze byt problem - na protokole mojho Fofa s DPF (Euro IV) je ...dymivost: hranica 1,1 namerane 0,03
na protokole Octavky (Euro III) mam: dymivost hranica 1,4 namerane 0,4
takze ziadne meranie castic ktore asi by bolo problematicke bez DPF , ale pokial nie je motor vybehany a je zohriaty tak s dymivostou by nemal mat problem, takze verim ze v sucasnosti s vykuchanym DPF nie je problem s EK, ale dokedy - skor neskor zrejme budu merat aj castice ako pise Pavel...

pozn k Pavel - na nemeckom fore je asi najbeznejsi udaj dolievania eolysu po 60000km 0,8-1 liter, su u nas servisy ktore neuctuju automaticky 1,8 litra ?
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

mixsiak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 10.01.2010 16:30

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od mixsiak » 15.01.2010 12:05

takze panove, dneska som volal s chalanom z Presova co mi robili SW upravu koli DPF a ze v utorok davaju jeden fordik s vybratim DPF na EK a vsetko nafotia a dame to sem..hodnoty by mali byt v norme no ale to hlavne pre tych co vahaju s vybratim DPF filtra koli EK.

ja na tom jazdim uz pomaly tyzden bez DPF a vyrazne my klesla spotreba..auto nedymi ked sa zohreje a zda sa mi ze je aj pruiznejsie pri rozbiehania zabera od nizsich otacok ako pred tym..takze vrelo odporucujem..
http://www.rls-chiptuning.sk

0918 812 265 - Ing. Kamil Šindlery
0903 617 220 - Ing. Oto Zajac
Ford Focus C-max 1,6 TDCI 80 kw, GHIA 2006

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od zirafak » 15.01.2010 12:11

Mi potom unika,preco to tam potom z fabriky cpu,ked je vsetko uplne ciste,legalne a v poriadku aj bez toho :roll:

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od wilder01 » 15.01.2010 12:16

Predsa pre peniaze.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Komi » 15.01.2010 12:51

2Zirafak:
asi to tam cpu preto ze v inych krajinach meraju aj castice co unas este nie...
sucasna Euro5 ma castice 0,005 (Euro 4 ma 0,025) a to sa da zrejme len s DPF dosiahnut takze si myslim ze coskoro to zacnu aj na EK pristrojovo vybavovat a merat....a potom bude problem
mozno toho sa zlakli v Bystrici p.P lebo mi neodpovedaju na moju otazku ohladom vykuchania DPF....
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Komi » 15.01.2010 17:03

pred casom som cital na nemeckom fore ako si chodia nemci do polska pre regenerovane DPF - to co Peuge robi standardne vo svojej servisnej sieti, ale Ford na to s prehladom se... no a teraz pozeram na polskom aukcnom alegre ze ponukaju regenerovany DPF za 1200Zl (300€) na vymenu resp. 1800Zl bez vratenia stareho...mozno zaujimava moznost pre niektorych...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Komi » 15.01.2010 17:04

ak sa chce niekto pozret - je tam aj foto:
http://moto.allegro.pl/item870336229_ka ... 6tdci.html
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 15.01.2010 18:38

Komi píše:2Zirafak:
asi to tam cpu preto ze v inych krajinach meraju aj castice co unas este nie...
sucasna Euro5 ma castice 0,005 (Euro 4 ma 0,025) a to sa da zrejme len s DPF dosiahnut takze si myslim ze coskoro to zacnu aj na EK pristrojovo vybavovat a merat....a potom bude problem
mozno toho sa zlakli v Bystrici p.P lebo mi neodpovedaju na moju otazku ohladom vykuchania DPF....
Mě už neodpověděli na dva emajli. :cry: :cry:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 15.01.2010 19:45

mixsiak píše:takze panove, dneska som volal s chalanom z Presova co mi robili SW upravu koli DPF a ze v utorok davaju jeden fordik s vybratim DPF na EK a vsetko nafotia a dame to sem..hodnoty by mali byt v norme no ale to hlavne pre tych co vahaju s vybratim DPF filtra koli EK.

ja na tom jazdim uz pomaly tyzden bez DPF a vyrazne my klesla spotreba..auto nedymi ked sa zohreje a zda sa mi ze je aj pruiznejsie pri rozbiehania zabera od nizsich otacok ako pred tym..takze vrelo odporucujem..
http://www.rls-chiptuning.sk

0918 812 265 - Ing. Kamil Šindlery
0903 617 220 - Ing. Oto Zajac
Jestli ten fordik projde,tak možná půjdu do toho. Komi a co ty??http://www.kafe.cz/forum/poradny/autopo ... 72&s=59172
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 15.01.2010 20:10

mixsiak píše:takze panove, dneska som volal s chalanom z Presova co mi robili SW upravu koli DPF a ze v utorok davaju jeden fordik s vybratim DPF na EK a vsetko nafotia a dame to sem..hodnoty by mali byt v norme no ale to hlavne pre tych co vahaju s vybratim DPF filtra koli EK.

ja na tom jazdim uz pomaly tyzden bez DPF a vyrazne my klesla spotreba..auto nedymi ked sa zohreje a zda sa mi ze je aj pruiznejsie pri rozbiehania zabera od nizsich otacok ako pred tym..takze vrelo odporucujem..
http://www.rls-chiptuning.sk

0918 812 265 - Ing. Kamil Šindlery
0903 617 220 - Ing. Oto Zajac
Prepáč - ale to snáď nemyslíš vážne, že ti "výrazne klesla spotreba" - to akože o dva litre?
Ak sa už vyjadruješ, buď natoľko korektný voči ostatným a udávaj iba exaktné údaje - to znamená natankuješ po hrdlo/vynuluješ si počítadlo denných km/ a jazdíš....po dotankovaní si opíšeš denné km a natankované litre zo stojanu čerpadla či bloku z pokladne a litre s dvoma desatinnými čiarkami vydelíš stovkami prejdených km tiež s desatinnými miestami čo ti vzniknú pri premene stovky km.
Tento údaj sem uvedieš. To je to čo je korektné a čo má význam. Ak tam chceš uvádzať niečo iba preto,že si im sľúbil robiť reklamu ak ti to urobia za polovičnú cenu a klamať tu, tak to nemá cenu a nikto o to nestojí.
Motor ide naozaj pokojnejšie, spokojnejšie a krajšie, aj záťah má pravdepodobne lepší - ale po zopár km si to jeden už neuvedomí...
Je v poriadku ak si si vybavil nižšiu cenu - ale klamať a tak príliš horlivo sem stále podsúvať ich kontakty hádam netreba, hmm?
Odpusť - ale ak to auto s ktorým pôjdu na EK neprejde - tak chceš povedať, že to dajú sem i na stránku? To hádam nie? :roll: :idea: Až taký naivný by si byť nemal - potrebujú reklamu a to auto prejde, aj keby v ten deň ani nenaštartovalo...
Tým sa nechcem dotknúť ich kvality - s vysokou pravdepodobnosťou je to úplne v poriadku - ale nemaľujme si veci také, akými nie sú - teda viac ružové ako v reále.
My sme tu preto, aby sme si pomohli a poradili - ale tak ako to je v skutočnosti a nie ako to od nás niekto chcel.
Takže ťa prosím o korektné a presné informácie - ten balast všeobecný a nesúvislý je tu nanič a nepomáha.
Narážam na "tri vývody" z DPF a "absenciu EOLYS-u 176", tiež nepotrebnej výmeny oleja po superregenerácii DPF cez IDS vo Forde a iné veci pri ktorých absolútne absentuje korešpondovanie s realitou...
:idea: :roll: 8)
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 15.01.2010 20:50

Pro BobTDCi prosím tě,když ji DPF kuchali,tak ŘJ.přeprogramovali přes sowt.,nebo v ní jenom něco přepáleli.Někde jsem četl,ale za boha to némohu najít kde,že vykuchají filtr a ŘJ.otevřou a ve vnitř něco přeletují.A pak to múže dělat velké problémy. diky. :wink:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

mixsiak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 10.01.2010 16:30

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od mixsiak » 15.01.2010 20:59

bobTDI pre teba..
pocuj neviem co to tu riesit, ked to nesedi tebe tak to necitaj..
Ked sa mi to stalo a ford mi poved 2200 EUR tak som haldal tyzdne a pytal sa kym som cosi zistil ver mi..takze ak ma niekto taky problem ako ja a je ochotny do toho ist tak mu chcem ulahcit a pomoct ..
keby si ten problem mal tak by si sa inak tvaril..a preto ze ja teraz na tom jazdim a je to super tak ako to je a nemam penazenku lahsiu o 2200 EUR a neistotu ze sa to stane opat..
takze som si vybral tuto alternativu...slobodne a bez natlaku atd..
a nikto mi nic lacnejsie nedal zato ze tu o nich napisem co je pravda..ja som pisal ze ich odporucam lebo ich servis v mojom pripade bol nad ocakavania...
ja som si kupil sluzbu za ktoru som zaplatil a vyjadril svoj nazor.na forume..nato to tu predsa je..a dufam ze to ponukne ucelenejsie info ako ked som o tom zhanl veci ja v kuskoch..

a co sa tyka tej spotreby..tak pre mna je vyrazne nizsia aj o liter..
ked mi auto ukazovalo priemernu spotrebu nad 7l predtym a aj viac cim dalej bol filter zanesenejsi tak teraz 5,5 - 6l kombinovana..


tak este raz..ked neches necitaj..
Ford Focus C-max 1,6 TDCI 80 kw, GHIA 2006

mixsiak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 10.01.2010 16:30

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od mixsiak » 15.01.2010 21:01

pavel28 píše:Pro BobTDCi prosím tě,když ji DPF kuchali,tak ŘJ.přeprogramovali přes sowt.,nebo v ní jenom něco přepáleli.Někde jsem četl,ale za boha to némohu najít kde,že vykuchají filtr a ŘJ.otevřou a ve vnitř něco přeletují.A pak to múže dělat velké problémy. diky. :wink:

zdravim ta..ked to robili mne..napojili laptop na RJ cez konektor pod volantom a stiahli a zalohovali software uz v RJ..potom ho pocitacovo modifikovali a nahrali naspat ...s odstranenim chyb cez diagnostiku a s skusobnou jazdou robota cca 20-30min max
Ford Focus C-max 1,6 TDCI 80 kw, GHIA 2006

mixsiak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 36
Registrován: 10.01.2010 16:30

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od mixsiak » 15.01.2010 21:04

Komi píše:pred casom som cital na nemeckom fore ako si chodia nemci do polska pre regenerovane DPF - to co Peuge robi standardne vo svojej servisnej sieti, ale Ford na to s prehladom se... no a teraz pozeram na polskom aukcnom alegre ze ponukaju regenerovany DPF za 1200Zl (300€) na vymenu resp. 1800Zl bez vratenia stareho...mozno zaujimava moznost pre niektorych...

no ako tak pozeram na tu fotku toho DPF filtra v polsku..to vyzera ze je to rozrezane a zvarane v polovici....to znamena spon podla mna ze vybrali DPF filter von a zavarili to spat..
presne tak vyzera moj DPF po vybrati filtra ..zvareny v polovici
Ford Focus C-max 1,6 TDCI 80 kw, GHIA 2006

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů