Toto som našiel na inom fóre:
"No ja neviem či diagnostika dokáže určiť závadu čerpadla, ale diagnostika momentálne nevykazuje žiadne chyby a to hoci mám zle ešte dva vstreky. O záruke na vstreky a ich výmenu už viem tiež svoje. Ak chceťe mať záruku na vstreky tak musíte dodržať technologický postup pri ich výmene. To je : preplachnutie palivového systému, palivovej nádrže, výmena pal. filtru, repasovanie čerpadla, výmena potrubia ku každému menenému vstreku a to všetko musí urobiť značkový servis. Samozrejme som to všetko nedodržal. Asi si viete spočítať koľko by to stálo. Auto som kupil od prvého majiteľa v Nemecku tak predpokladám, že tankoval, len na čerpacích staniciach. Do aut sa trocha rozumiem a auto som si vyberal týždeň. Auto šľapalo ako hodinky. Na Slovenskej nafte (Slovnaft)som urobil 4000km a motor skončil. Neviem či to bolo kvalitou nafty, ale to by som netvrdil. Pripadá mi, že všetci sa, len umelo spoliehame na to, že ak tankujeme dobrú naftu tak je to všetko v poriadku. Keď sa nám stane niečo ako mne, tak začneme nadávať na čerpacie stanice. Ja tomu už neverím. Americký systém vstrekovania delfi je nekvalitný a sú sním problémy. Všetci mechanici s ktorými som rozprával mi svorne tvrdili, že u tohto motoru a u mondea ešte častejšie sa vstreky nedožijú viacej ako 150 000km. Mali len jeden prípad, kedy menily vstreky pri 180 000km. Všetci sa tvárili, že je to normálne. To by som sa tváril aj ja, keby vstrek stál 1000sk. Bol by som veľmi rád, keby mi to niekto vyvrátil. No aj v tomto fóre je veľa podobných problémov zo vstrekovaním."
Ďakujem už mi ani nemusíte odpovedať na moju otázku.
Nechcem FORD TDci motor ani vidieť. - Ešte že som sa otočil o 180 stupňov včas.
Mohol som mať pekné problémi.
