Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
ako som predchvilou napisal mam 117 000 km a kedze na fapofe robia tieto upravy na beziacom pase, verim ze to prejde cez EK, inac by ich ludia uz asi hnali do pr... ked slubuju ze to prejde...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u TDCi
Ak je v TP : EURO 3 - tak DPF nie je!pavel28 píše:Tak mám DPF,nebo ne.V papírech mám napsané:chudas píše:no zaujimave, ja tam nemam vobec nic napisane v papierochKomi píše:v nasich - SK papieroch to vidim jedine v kolonke kde su Emisie a spotreba - mame tam polozku: Castice a moj typ s DPF tam ma 0,002 g.km-1 bez DPF bude to cislo radovo vacsie....
a ked otvorim kapotu tak to zasa vidim podla dvoch trubiek iducich od filtra k baterke ako to tu bolo uz niekolko krat pisane...a po nahrati noveho SW sa zatial drzi v pohode aj hladina oleja a stale jazdi tak ze regeneraciu vobec neregistrujem
akurat toto:
motor: G6DA
Emisie ES/EHK 70/220*2003/76A (EURO3)
foki nasiel v microcatu toto na zaklade VIN okrem ineho:
Focus 2004-/Focus C-MAX 2003-, (+)"I", 2.0L Duratorq-TDCi (136PS) - DW10, 6st. manuální převodovka - MMT6, 2000 EEC (EEC 7), Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty, 5dveřový UAV, LHD FWD, Série 50, Stříbrná Machine (met), Linea / Kent / Camel
tak neviem, asi teda nemam DPF
EMISE:Předpis EHK OSN č. Směrnice ESH/ESč.2003/76B
Korigovaný součinitel absorpce (m-1) 0,60 V.7 Co2(g.km-1):165/108/129
Typ motora-G8DB
DÍKY ZA PDPOVĚD.
Ak Euro 4 - tak JE!



Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
To chápu,ale nic tam takého namám napsané.



Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- Peter5
- Junior
- Příspěvky: 320
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ak je v TP : EURO 3 - tak DPF nie je!
Ak Euro 4 - tak JE!
To sa mi nezda.
Na stranke ford.sk som si dal focus - technicke udaje kde je su rozpisane udaje kde je uvedene 1.6 TDCi 66kw EURO IV, a 1.6 TDCi 80kw EURO IV + DPF, Z toho mi vychadza ze to co je napisane hore nieje pravda.
Ak Euro 4 - tak JE!
To sa mi nezda.
Na stranke ford.sk som si dal focus - technicke udaje kde je su rozpisane udaje kde je uvedene 1.6 TDCi 66kw EURO IV, a 1.6 TDCi 80kw EURO IV + DPF, Z toho mi vychadza ze to co je napisane hore nieje pravda.
Focus 2008 facelift, 1.6 TDCi 66KW, Trend X, siva sea
Ford Kuga 2014, 2,0TDCi AWD, Powershift,
Ford Kuga 2014, 2,0TDCi AWD, Powershift,
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Peter5 píše:Ak je v TP : EURO 3 - tak DPF nie je!
Ak Euro 4 - tak JE!
To sa mi nezda.
Na stranke ford.sk som si dal focus - technicke udaje kde je su rozpisane udaje kde je uvedene 1.6 TDCi 66kw EURO IV, a 1.6 TDCi 80kw EURO IV + DPF, Z toho mi vychadza ze to co je napisane hore nieje pravda.
ted prodavane uz maji DPF vsechny .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Peter5
- Junior
- Příspěvky: 320
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
takze to mam aj ja? Cely cas som si myslel ze ja to nemam. Preco potom to v technickych udajoch nieje uvedene aj pri mojom ale len pri 80kw
Focus 2008 facelift, 1.6 TDCi 66KW, Trend X, siva sea
Ford Kuga 2014, 2,0TDCi AWD, Powershift,
Ford Kuga 2014, 2,0TDCi AWD, Powershift,
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
ty asi jeste ne
Od: 02-03-2009 1.6L Duratorq CR TC (90PS) - DV6T, Emise stupeň IV + CDPF
Od: 02-03-2009 1.6L Duratorq-TDCi (110PS) - DV6, Emise stupeň IV + CDPF
Od: 02-03-2009 1.6L Duratorq CR TC (90PS) - DV6T, Emise stupeň IV + CDPF
Od: 02-03-2009 1.6L Duratorq-TDCi (110PS) - DV6, Emise stupeň IV + CDPF
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ale 66kW spĺňa Euro4 i bez DPF - čo 80kW už nezvláda.Peter5 píše:Ak je v TP : EURO 3 - tak DPF nie je!
Ak Euro 4 - tak JE!
To sa mi nezda.
Na stranke ford.sk som si dal focus - technicke udaje kde je su rozpisane udaje kde je uvedene 1.6 TDCi 66kw EURO IV, a 1.6 TDCi 80kw EURO IV + DPF, Z toho mi vychadza ze to co je napisane hore nieje pravda.
Takto som to myslel...


Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Takto to tam je?foki píše:ty asi jeste ne
Od: 02-03-2009 1.6L Duratorq CR TC (90PS) - DV6T, Emise stupeň IV + CDPF
Od: 02-03-2009 1.6L Duratorq-TDCi (110PS) - DV6, Emise stupeň IV + CDPF
Čo znamená pri nižšej výkonovej variante to označenie CR TC? a čo "DV6T"?
Takže aj DPF je už novšia generácia - ak to označujú CDPF....
Aká je životnosť nového DPF - poznáme jeho servisné intervaly?
Aditívum je Eolys 176, alebo už Adblue - či nebodaj bez aditíva?
Nemám o terajšej generácii v tomto smere nič...




Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ne Euro 4, ale už Euro 5 (a když si najedete na konfigurátor, tak to nabídne 80kW s DPF i bez DPF).
např. http://www.autokaleidoskop.cz/Novinky/F ... novinkami/
Takže to, co se dělo od 2005 do 2009 (80 KW s "údržbovým" DPF a 66 kW bez DPF oba EURO IV bude asi už minulost), jestli to chápu správně.
Co mi není jasné, jestli by ten filtr nešel s úpravou na naše Focusy 80 kW z období 2005-2009. Docela o tom pochybuji, ale co kdyby... Uvažuji dál; protože to, že to vlastně přestanou vyrábět, není dobré, protože tím se "naše" filtry nestanou "spotřebákem", jak tu někdo psal a tím asi nezlevní, co myslíte ?
např. http://www.autokaleidoskop.cz/Novinky/F ... novinkami/
Takže to, co se dělo od 2005 do 2009 (80 KW s "údržbovým" DPF a 66 kW bez DPF oba EURO IV bude asi už minulost), jestli to chápu správně.
Co mi není jasné, jestli by ten filtr nešel s úpravou na naše Focusy 80 kW z období 2005-2009. Docela o tom pochybuji, ale co kdyby... Uvažuji dál; protože to, že to vlastně přestanou vyrábět, není dobré, protože tím se "naše" filtry nestanou "spotřebákem", jak tu někdo psal a tím asi nezlevní, co myslíte ?
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 31.05.2009 17:09
dpf filter
ahojte,mam fofa 2 1.6tdci 80kw r.v 2007 a zaujimalo by ma či mam ten dpf filter.diky
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
- Komi
- Junior
- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: dpf filter
ANO MÁŠ.rado35 píše:ahojte,mam fofa 2 1.6tdci 80kw r.v 2007 a zaujimalo by ma či mam ten dpf filter.diky


Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
-
- Nováček
- Příspěvky: 36
- Registrován: 10.01.2010 16:30
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Zdravim vsetkych co maju problemy s DPF filtrom..
Mam Ford focus c-maax rv 2006 1,6 TDCI 80kw s DPF..
zrazu mi klesol vykon na aute a naskocila oranzova a cervena kontrola a hlasenie SYSTEM ENGIN FAULFT, a auto opstalo v nudzovom rezime..co znamena ze som nevytocil viac ako 3000 otac. a auto stratilo zrychlenie...
vobec som nevedel co sastalo az na diagnostike vo FORDE mi povedali ze mam nadmieru znecisteny filter a skusili ho prepalit tak e auto enchali bezat skoro dve hodiny an urcitych otackach..no a co sa stalo..NEPOMOHLO..odisiel som zo servisu o 60 EUR lahsi a srozpocotm na opravo v cene 2200 EUR..no a viete si predstavit moju reakciu..
..na internete som haldal a zohnal filter novy za 1010 EUR co uz bolo sice polovica z ceny ale aj tak velka investicia..a co ak sa to sane znovu..
po dalsom badani tu na fore som zizstil ze sa to da odstranit,
fiter s katalizatorm je umeistneny hned v predu pri motore..treba ho demontovat rozrezat niekde v polovici a DPF filter s tade doslova vymlatit von...ani nehovorim co tam bol za bordel..akysi orandzovy prach..
potom sa to zavarilo naspat a namontovalo spat do auta..
toto zvladne kazdy kto vie alebo ma niekoho kto mu to zvari..po pripade viem odporucit kto mi to robil OKRES TRENCIN..
no ale tu to este nekonci..
treba to upravit lektronicky a to tak ze sa modifikuje riadiaca jednotka. a tu nastupia odbornici..
http://www.rls-chiptuning.sk
0918 812 265 - Ing. Kamil Šindlery
0903 617 220 - Ing. Oto Zajac
Staci sa s nimi spojit..a vec je vyriesena..
pacila sa mi ch promtnost a dokonca prisli s Presova do TN resp..vedia sa tak zariadit.robota do 30 min a ziadna kontrolka nikde a vykon motora je spat.
a dokonca ako som sa docital mala by klesnut aj spotreba...
tak vela stastia pri odstranovani DPF...je to zbytocnost co sposobuje len problemy.
Mam Ford focus c-maax rv 2006 1,6 TDCI 80kw s DPF..
zrazu mi klesol vykon na aute a naskocila oranzova a cervena kontrola a hlasenie SYSTEM ENGIN FAULFT, a auto opstalo v nudzovom rezime..co znamena ze som nevytocil viac ako 3000 otac. a auto stratilo zrychlenie...
vobec som nevedel co sastalo az na diagnostike vo FORDE mi povedali ze mam nadmieru znecisteny filter a skusili ho prepalit tak e auto enchali bezat skoro dve hodiny an urcitych otackach..no a co sa stalo..NEPOMOHLO..odisiel som zo servisu o 60 EUR lahsi a srozpocotm na opravo v cene 2200 EUR..no a viete si predstavit moju reakciu..
..na internete som haldal a zohnal filter novy za 1010 EUR co uz bolo sice polovica z ceny ale aj tak velka investicia..a co ak sa to sane znovu..
po dalsom badani tu na fore som zizstil ze sa to da odstranit,
fiter s katalizatorm je umeistneny hned v predu pri motore..treba ho demontovat rozrezat niekde v polovici a DPF filter s tade doslova vymlatit von...ani nehovorim co tam bol za bordel..akysi orandzovy prach..
potom sa to zavarilo naspat a namontovalo spat do auta..
toto zvladne kazdy kto vie alebo ma niekoho kto mu to zvari..po pripade viem odporucit kto mi to robil OKRES TRENCIN..
no ale tu to este nekonci..
treba to upravit lektronicky a to tak ze sa modifikuje riadiaca jednotka. a tu nastupia odbornici..
http://www.rls-chiptuning.sk
0918 812 265 - Ing. Kamil Šindlery
0903 617 220 - Ing. Oto Zajac
Staci sa s nimi spojit..a vec je vyriesena..
pacila sa mi ch promtnost a dokonca prisli s Presova do TN resp..vedia sa tak zariadit.robota do 30 min a ziadna kontrolka nikde a vykon motora je spat.
a dokonca ako som sa docital mala by klesnut aj spotreba...
tak vela stastia pri odstranovani DPF...je to zbytocnost co sposobuje len problemy.
Ford Focus C-max 1,6 TDCI 80 kw, GHIA 2006
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů