Filtr pev.částic tdci+emise od str162

Odpovědět
Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 02.12.2009 13:14

Martin81 píše:no právě že Německo
Tak nájde toto miesto - a ak na kryte akumulátora máš tento snímač - tak DPF máš - pozri na tú foto...za snímačom trochu nad ním je nádržka brzdovej kvapaliny - to čo vidíš vľavo je kryt motora a ten oblúčik s niečím svetlým je držiak palivového filtra a to svetlé je hliník telesa palivového filtra...odchádzajú odtiaľ tie káble - to je predohrev paliva v telese filtra.
Otvor kapotu a všetko hneď a jednoducho zistíš...
Na čo ešte čakáš? :mrgreen: :idea: :wink: :roll:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
KubaU
Junior
Junior
Příspěvky: 200
Registrován: 19.10.2008 13:21

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od KubaU » 02.12.2009 18:43

Jak už jsem tu psal, já mám 80kW z Německa a bez DPF (ročník 2005). Takže je to opravdu kus od kusu a je třeba ověřit podle součástek v motoru - nebo teda podle emisní normy; bez DPF to bude jen EURO 3.
FoFo II Trend 5dv. hatchback, 1,6 TDCi 80kW, 2005, stříbrná

Obrázek

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 02.12.2009 21:22

KubaU píše:Jak už jsem tu psal, já mám 80kW z Německa a bez DPF (ročník 2005). Takže je to opravdu kus od kusu a je třeba ověřit podle součástek v motoru - nebo teda podle emisní normy; bez DPF to bude jen EURO 3.
Je to iba o tom, či majiteľovi záležalo na úspore na daniach, alebo prijal nižšiu nákupnú cenu...

Tie foto na strane 22 sú rýchlym a detailne presným návodom a zároveň i dôkazom - nedá sa nič zmýliť...!!! :idea: :roll:
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

rva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 17.07.2009 19:39

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od rva » 03.12.2009 18:02

DPF snižuje pevné částice a tedy i kouřivost. Proto mají motory s DPF nižší korigovaný součinitel absorpce. Můj - bez DPF - má 1.77 /m. Vyřazení DPF může způsobit problém u pravidelné emisní kontroly, kde se tato hodnota měří.
FF III 1.6 Ti-VCT 92 kW 2015 Grey
FF II kombi 1.6TDCi 2005 Grey
Obrázek

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od BobTDCi » 04.12.2009 07:40

rva píše:DPF snižuje pevné částice a tedy i kouřivost. Proto mají motory s DPF nižší korigovaný součinitel absorpce. Můj - bez DPF - má 1.77 /m. Vyřazení DPF může způsobit problém u pravidelné emisní kontroly, kde se tato hodnota měří.
Jasné - veď sa volá "filter pevných častíc" - čo iné by tak chytal? Zachytáva sadze a potom ich spaľuje v regeneračnom cykle...
Jasné že môže byť problém a asi aj bude....ale všetko sa dá riešiť - sú aditíva na zníženie dymivosti a keď ho spolu s kvalitnou naftou dostatočne zavčasu natankujeme, tak aj tie hodnoty sú podstatne lepšie... :mrgreen: :wink: :wink: 8)
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

ferigno
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 05.04.2009 15:50

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od ferigno » 22.12.2009 20:36

Má někdo zájem o aditivum EOLYS 176?
Nová cena 2400 kč za 3l balení.
Franta

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u TDCi

Příspěvek od pavel28 » 23.12.2009 16:37

chudas píše:
Komi píše:v nasich - SK papieroch to vidim jedine v kolonke kde su Emisie a spotreba - mame tam polozku: Castice a moj typ s DPF tam ma 0,002 g.km-1 bez DPF bude to cislo radovo vacsie....
a ked otvorim kapotu tak to zasa vidim podla dvoch trubiek iducich od filtra k baterke ako to tu bolo uz niekolko krat pisane...a po nahrati noveho SW sa zatial drzi v pohode aj hladina oleja a stale jazdi tak ze regeneraciu vobec neregistrujem
no zaujimave, ja tam nemam vobec nic napisane v papieroch
akurat toto:
motor: G6DA
Emisie ES/EHK 70/220*2003/76A (EURO3)

foki nasiel v microcatu toto na zaklade VIN okrem ineho:
Focus 2004-/Focus C-MAX 2003-, (+)"I", 2.0L Duratorq-TDCi (136PS) - DW10, 6st. manuální převodovka - MMT6, 2000 EEC (EEC 7), Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty, 5dveřový UAV, LHD FWD, Série 50, Stříbrná Machine (met), Linea / Kent / Camel

tak neviem, asi teda nemam DPF
Tak mám DPF,nebo ne.V papírech mám napsané:
EMISE:Předpis EHK OSN č. Směrnice ESH/ESč.2003/76B
Korigovaný součinitel absorpce (m-1) 0,60 V.7 Co2(g.km-1):165/108/129
Typ motora-G8DB
DÍKY ZA PDPOVĚD.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2757
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Raada » 23.12.2009 16:50

Soude dle roku a mesice vyroby tj. 12_2006 tak DPF mas. DPF nemely 80kW verze jen z prvnich let tj. max. do roku 2005. Abys mel jistotu tak se podivej po aute podle detailnich fotek co tady uz byly uvedeny v predchozich prispevcich.

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 23.12.2009 17:10

Raada píše:Soude dle roku a mesice vyroby tj. 12_2006 tak DPF mas. DPF nemely 80kW verze jen z prvnich let tj. max. do roku 2005. Abys mel jistotu tak se podivej po aute podle detailnich fotek co tady uz byly uvedeny v predchozich prispevcich.
Ještě prosímtě,z Fordu mě poslali email,že doplnění aditiva stojí 9000kč.Přece za 1.8l.co se tam vleze,nemůže stát také prachy,není to od nich nějaký překlep?Máš nějakou skušenost co ta výměna vlastně stojí? DÍKY.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2757
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Raada » 23.12.2009 17:12

Jo, tak doplneni aditiva se mi bude tykat tak za 20tis. km, takze osobni zkusenost s tim nemam. Je pravda, ze to samotne aditivum je docela drahe + prace, ale 9tis. Kc se mi zda taky hodne. Mozna to je spojena cena za celou servisni prohlidku...

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 23.12.2009 17:22

Raada píše:Jo, tak doplneni aditiva se mi bude tykat tak za 20tis. km, takze osobni zkusenost s tim nemam. Je pravda, ze to samotne aditivum je docela drahe + prace, ale 9tis. Kc se mi zda taky hodne. Mozna to je spojena cena za celou servisni prohlidku...
Toto mě poslali.


K dotazu výměny filtru DPF technolgický proces po 120 000km vyžaduje demontáž a vyčištění zbyků popela které se tvoří
při procesu regenerace. Na nutnost výměny filtru Vás upozorní na servisu, většinou k tomu dochází tak, že se rozsvítí kontrolka poruchy motoru a po provedení superregenerace filtru DPF na servisu se hodnoty tlaku výfukových plynů před a za filtrem neustálí na požadovaných hodnotách (filtr je neprůchozí nebo omezeně průchozí). Poté diagnostika vyhodnotí případnou potřebu výměny filtru DPF.
Doplnění aditiv stojí 9 500 vč daně. Výměna filtru 25 000kč vč DPH. Odstranění popela cca 3 900Kč vč DPH
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
Raada
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2757
Registrován: 07.09.2008 00:35
Bydliště: Exit 10 na D10

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Raada » 23.12.2009 19:32

Jo tak vymena DPF se mi asi uz tykat nebude - to bude nejspis resit budouci majitel. Pokud jses pred 60tis. km a ceka te doplneni aditiva tak se obrat treba na fokiho nebo nekoho jinyho schopnyho, ktery ti poradi a udela to za vyrazne lepsi cenu a mozne jeste lepe nez v autorizovanym servisu. Stejne jses uz davno po zaruce a tak to nema smysl.

9500Kc za doplneni aditiva bych jim rozhodne nedal. Ja mam mechanika jasneho :-).

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od Komi » 23.12.2009 19:58

2 Pavel : ako sme tu uz kdesi kedysi pisali G8DA je bez DPF a G8DB je s DPF, tak isto ked pisu podla akeho predpisu, tak na konci ...76A je bez DPF a 76B je s DPF - mas korig.suc.abs. 0,600 tak mas s DPF ako ja , niekto pisal ze bez DPF ma 1,77. ja mam cca 117t km a doplnat za 9500 pri 120t km nebudem Eolys ale DPF pojde von - vid http://www.fapoff.cz za 8000 jednorazoveho platenia mas navzdy pokoj , a funguje to dobre podla toho co tu ludia pisu...motor ide kludnejsie a menej zere, akurat sa mi zda najlepsie riesenie zohnat funkcny KAT z modelu bez DPF a moj stary ale este funkcny DPF odlozit a u fapofa si nechat prehodit KAT a k tomu soft...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 23.12.2009 20:14

Komi píše:2 Pavel : ako sme tu uz kdesi kedysi pisali G8DA je bez DPF a G8DB je s DPF, tak isto ked pisu podla akeho predpisu, tak na konci ...76A je bez DPF a 76B je s DPF - mas korig.suc.abs. 0,600 tak mas s DPF ako ja , niekto pisal ze bez DPF ma 1,77. ja mam cca 117t km a doplnat za 9500 pri 120t km nebudem Eolys ale DPF pojde von - vid http://www.fapoff.cz za 8000 jednorazoveho platenia mas navzdy pokoj , a funguje to dobre podla toho co tu ludia pisu...motor ide kludnejsie a menej zere, akurat sa mi zda najlepsie riesenie zohnat funkcny KAT z modelu bez DPF a moj stary ale este funkcny DPF odlozit a u fapofa si nechat prehodit KAT a k tomu soft...
Nad odstraněním DPF už jsem taky přemýšlel,ale co potom emise??Sice firma http://www.fapoff.cz
ručí ze emise,ale so když ne?Škoda,že tu není někdo,kdo už to má venku a byl na emisích a dal jsem své skušenosti,jak to teda opravdu je.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Příspěvek od pavel28 » 23.12.2009 20:16

pavel28 píše:
Komi píše:2 Pavel : ako sme tu uz kdesi kedysi pisali G8DA je bez DPF a G8DB je s DPF, tak isto ked pisu podla akeho predpisu, tak na konci ...76A je bez DPF a 76B je s DPF - mas korig.suc.abs. 0,600 tak mas s DPF ako ja , niekto pisal ze bez DPF ma 1,77. ja mam cca 117t km a doplnat za 9500 pri 120t km nebudem Eolys ale DPF pojde von - vid http://www.fapoff.cz za 8000 jednorazoveho platenia mas navzdy pokoj , a funguje to dobre podla toho co tu ludia pisu...motor ide kludnejsie a menej zere, akurat sa mi zda najlepsie riesenie zohnat funkcny KAT z modelu bez DPF a moj stary ale este funkcny DPF odlozit a u fapofa si nechat prehodit KAT a k tomu soft...
Nad odstraněním DPF už jsem taky přemýšlel,ale co potom emise??Sice firma http://www.fapoff.cz
ručí ze emise,ale so když ne?Škoda,že tu není někdo,kdo už to má venku a byl na emisích a dal jsem své skušenosti,jak to teda opravdu je.
Komi,kolik už máš najeto km.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů