Příspěvek
					
								od botsman » 28.02.2006 21:39
			
			
			
			
			To Boula: ten skrytý vypínač by mě taky dost zajímal. U benzínu je to s vypnutím palivového čerpadla jasný. Co to ale udělá s TDDi? Vstřikovací čerpadlo pracuje s vysokými tlaky. Pokud mu přerušíš dodávku nafty, nemůže dojít vlivem podtlaku ke zborcení trubek které naftu k vstřikovacímu čerpdlu přivádějí? A co palivový filtr - nemohl by se poškodit? Uvedu jeden příklad ze života. Známý si stěžoval, že u vozu Opel Astra má z výroby nějakou atypickou nádrž, do které se vejde o patnáct litrů benzínu méně než uvádí výrobce. Taky motor se mu chvilkami dusil. Celý problém byl v tom, že měl nefunkční odvzdušňovací ventil na nádrži. Čerpadlo nasávalo benzín a vytvořený podtlak dokázal palilvovou nádrž zbortit dovnitř. Takže zpět k našemu tématu - když jsem chtěl tento vypínač nechat udělat u Fordu, tak jsem se s nimi nedokázal na ničem domluvit. Chtělo by to asi sehnat více informací - co na to říkají naši technici na fóru?
			
									
									Botsman, Ford Focus 1,8 TDDi, combi, Trend/2002. Mondeo mk4 2.0TDCi