Dík za podporu, no uvidíme, co s tím nadělám, ale nechce se mi teď zase investovat čas do servisu. Naštěstí mám dost práce, jinak bych se pustil asi do příspěvku s názvem "Vysoká kvalita, nízká cena, u Fordu vždy zaručena..."
Napadá mně hned několik kapitolek takové stati, např.:
1) výstupní kontrola - zbytečné náklady
2) pískající brzdy - touha všech nostalgických vlastníků Š120 (v servisu neví, co s tím)
3) motokárový podvozek je nuda, tak jsme upravili servo pro extra plavání na podélných nerovnostech (v servisu nenalezli, prostě si to vymýšlím)
4) proč by měly jít koberce vysávat?
5) rádio nenabízí kvalitní obsah, takže v zájmu kulturnosti lidu nemá smysl tam dávat dobrý tuner... navíc všichni si rádi poslechnou jadrně zvonivý zvuk robustní techniky
6) Někdy není moc jisté, že se vůz rozjede. Proto aby bylo okolí náležitě upozorněno, že se Vůz rozjíždí, implementovali jsme speciální skřípavě pískavý zvuk při puštění spojky. Tohle nemá ani ta Š120

(do servisu teď fakt nepojedu)
Ale auto je to jistě žádané, nějaký zoufalý zájemce, který si ho asi nemůže celé dovolit, mi alespoň ukradl poklice. Ať si to vezme celé, zoufalec
