Pirmin píše:Jak přišly 

 ??To byl výsledek mojeho snažení.Když se koukám zpětně na schéma,tak to ani nikde jinde být nemohlo.Proměříš konektor naboku v kufru,když tam nic není pokračuješ k tý desce s relátkama a když cvaká,ale na silových kontaktech nic,tak seš doma.Nemusíš nic solit u Forda a ještě tě hřeje dobrej pocit,žes to zmáknul SÁM 

 .
 
Tak jsem v sobotu musel do servisu co mi byl doporučen. Ne kvuli Focusu, ale Cordie začala blbnout. Tak jsem při tý příležitosti vytisknul to na cos tady přišel a ukázal jim to a že prej to je u Focusu celkem běžná závada a jsi šikula. Mám tam po Cordii Focuse nechat na jeden den a odpoledne bude hotovej 

 . když jsem se jich ptal jak tak rychle seženou to relé cos tady popisoval, řekli že nejdřív juknou jestli je to ono a pokud ano, tak ho obědnaj a cca do dvou hodin ho maji na stole 
 
   
  
 . No víc jsem neřešil, páč hlavní problém se kterym jsem tam byl bylo Mitsubishi. Ani jsem se nezeptal co u nich to relé +- stojí. 
Já nejsem na tohle zrovna zručnej a nikdy bych na to nepřišel. Tak to nechám profíkům.