Příspěvek
od madbugie » 18.09.2009 11:29
blackhawk... nema kazdy doma nadupanu masinu a u notebookov to plati dvakrat...
ja mam tiez 20´´ monitor ale holt PC je stare... a vyzera to ovela lepsie ked hram v rozliseni 1024*768 ci ekvivalent sirokouhleho teraz neviem s texturami na high a zopar pitchovinkami pozapinanymi ako na 1600*900 s texturami na low a bez efektov pretoze textury a efekty robia hru peknou ale pri 1,5 MPix obrazku zaberaju nenormalne mnozstvo pamate a spotrebovavaju velke vypoctove mnozstvo CPU aj GPU pri vsetkych tych tienoch, AA, AF, dynamike a ostatne...
a ako hovorim rozdiel pri zavodnej hre jednoducho nespoznas... ale narast efektov kvality textur a hlavne FPS urobi svoje... pretoze auticko bez odleskov a s texturami na low je desne ako z rokov 90tych...
ak zoberies nejaku hru z 2004 a z 2009 a das ich na low tak budu skoro rovnake ale ked sa daju na high + vsetky efekty tak to bude nebe a dudy...
miso ja nemyslim aby si zapinal "efekty" typu rozmazana trat, spomalovanie a ine "kraviny"
ale nastavenie textur, detailov, tienov, odleskov s tym sa treba pohrat hlavne dynamic light a lesk zeru strasne vela fps cize tam mozno staci aj low alebo middle ale textury treba high aby to vyzeralo dobre... a pri velkom rozliseni textury zeru nenormalne vela pamate a plus s takto velkymi pocitac musi pracovat preratavat nasvetlovat atd.... cize sa to znasobuje...
Naposledy upravil(a)
madbugie dne 18.09.2009 11:34, celkem upraveno 1 x.
------ ===== < as mad as possible > ===== ------
modrá je dobrá ale iba ako farba auta

+ 100 fordích koníkov
