Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem

Odpovědět
papouch22

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od papouch22 » 14.09.2009 19:10

jo ale tu cos napsal ta je plechova myslim tu pod tim tu z gumy. ta vetsinou vypada ve vnitr jak egr ventyl po 100000km :mrgreen: :mrgreen:

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od foki » 14.09.2009 20:04

myslis s vrstvou dehtu ? to bych nikdy nerekl a hlavne jsem si myslel ze to je tim ze to nemaze a proc zrovna je to odpadem ? vzdyt tam neni tlak a jen ten olej odchazi ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

papouch22

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od papouch22 » 14.09.2009 20:26

jestli mas pristup k etisu tak si to vytahni. jinak zkusim par stranek nafotit o problemu turb v 1.6. v ty odtokovy hadici se vytvori karbon a olej nemuze odtekat na vlastni oci sem tu hadici videl plnou suchyho sajrajtu a melo to daleko do oleje a upozorniji na to i v tom TSI co vyslo. po selhani turba to chce vzdy vymenit olej a fitr a vzduch vysistit ten sroub a tlakovy potrubi a kdyz najdes sracky v prepadu tak necistit ale vymenit hadici.., samozrejme ze ne vsechny ko turba jsou na vine tohohle tech.problemu. opravuju auta kterym muzu davat kazdych 20000km s olejem i trubku turba.(ta na vzduch co rada praska protoze to ing. z forda daly na tvrdo na motor)to asi taky neco rika zpusobu zachazeni s autem. kdyz znam auta ktery maj i 80000 najeto a trubku tam maji furt puvodni jeste tu tlustou-ford ji pak zacal delat s mensim prumerem jako ND

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od foki » 14.09.2009 20:32

kdyby jsi aspon vedel cislo toho TSI abych to nehledal cely den :lol:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

papouch22

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od papouch22 » 14.09.2009 20:55

zitra dodam. mam to vytiskly ale v praci

papouch22

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od papouch22 » 15.09.2009 13:01

tsi 46/2008

Uživatelský avatar
Maverick_cz
Junior
Junior
Příspěvky: 212
Registrován: 26.06.2008 10:03
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od Maverick_cz » 15.09.2009 13:51

mam vynikající casopis Ojetiny, z roku 2008, kde se propírá právě focus se všema dostupnejma motorama. Je to ctení asi na osm stránek a jako hlavní závady u těhle 1,6tek krom na prvnim místě zmiňovaným dvouhmotovým setrvacníku je právě tohle titěrný síto, který se málo kdy mění v neautorizovanejch servisech, protože o něm prostě nevěděj a je to strujce velkejch problému. Stejně tak se to připisuje i tomu dvoulitru. Dneska jdu to síto zkusit koupit do forda, tak jsem zvědavej, jestli se dá koupit samostatně a kolik stojí.

Ten casák sem hodim ofocenej, hned jak seženu něco trošku slušnýho k focení.
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi
Obrázek

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od tomason » 15.09.2009 13:58

Já ho mám taky a taky to do vás pořád hučim v 70 tisících tomu nevěřím nemáš náhodou najeto trochu víc :mrgreen:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
Maverick_cz
Junior
Junior
Příspěvky: 212
Registrován: 26.06.2008 10:03
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od Maverick_cz » 16.09.2009 09:34

vzhledem k tomu ze auto melo pred rokem kdyz jsem pro nej byl v Nemecku 42000 a bylo opravdu perfektne zachovaly tak nevim kdo by se s tim stahoval z 80000 coz bych asi tezko poznal ale treba chapu ze by chtel nekdo stocit 100000 jenze to uz by zase znat bylo a pokud opravdu nestocil vylozene 100000 ale treba jenom 50000 tak by to tak nebo tak stejne bylo brzo na to turbo takze nejjednodussi vysvetleni je to ze proste se stalo neco co se stat nemelo a to slabsi olej na kterej se najelo vic a po nem kvalitni olej bez pouziti proplachu kterej zacal rozpoustet bordel po tom starym a ucpal sito Pri dlouhodoby sviznejsi jizde po dalnici se turbu nedostavalo dostatek oleje a tim v jednu chvili preslo pres mez a hvizdlo si lopatkama o skrin. Tod muj nazor
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi
Obrázek

cx.max
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 16.08.2009 19:23

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od cx.max » 21.09.2009 20:37

Maverick_cz píše:vzhledem k tomu ze auto melo pred rokem kdyz jsem pro nej byl v Nemecku 42000 a bylo opravdu perfektne zachovaly tak nevim kdo by se s tim stahoval z 80000 coz bych asi tezko poznal ale treba chapu ze by chtel nekdo stocit 100000 jenze to uz by zase znat bylo a pokud opravdu nestocil vylozene 100000 ale treba jenom 50000 tak by to tak nebo tak stejne bylo brzo na to turbo takze nejjednodussi vysvetleni je to ze proste se stalo neco co se stat nemelo a to slabsi olej na kterej se najelo vic a po nem kvalitni olej bez pouziti proplachu kterej zacal rozpoustet bordel po tom starym a ucpal sito Pri dlouhodoby sviznejsi jizde po dalnici se turbu nedostavalo dostatek oleje a tim v jednu chvili preslo pres mez a hvizdlo si lopatkama o skrin. Tod muj nazor

o akom sitku sa to tu hovorí? kde to je?:::

Uživatelský avatar
X-sat
Junior
Junior
Příspěvky: 237
Registrován: 20.08.2009 22:33
Bydliště: Jihlava - Řáholec

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od X-sat » 23.09.2009 14:59

Zajímavé čtení. Rád bych to sítko také raději pročistil. Mám čerstvě po výměně oleje, ale určitě ho nikdo nečistil... Je to složité se k němu dostat? Mám Ford Focsu C-MAX r.v. 2005 a motor 2.0 TDCi 100kW. Díky
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi (100 kW) r.v. 2005 GHIA+
https://picasaweb.google.cz/xsatelitek/FordFocusCMAX#

Uživatelský avatar
Maverick_cz
Junior
Junior
Příspěvky: 212
Registrován: 26.06.2008 10:03
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od Maverick_cz » 24.09.2009 09:51

sitko jsem kupoval přímo u forda za 208 korun a pro jistotu jej vyměnil, ale to puvodní nebylo nijak zanesený, cili moje teorie nevysla a s nejvetsi pravdepodobnosti turbo odeslo proste stylem jizdy ac jsem si na to daval velky pozor a auto zbytecne nepretezoval a nechaval vzdycky zchladit turbo na volnobeh po razantnejsi jizde. Kazdobadne sito je zastrceny v prutokovym sroubu, jak je videt na obrazku co je tady o neco zpatky. Na obrazku je to takovy valecek, ve skutecnosti je to duty valec jeste s osazenim na jedne strane, tak aby primo dosedal na sroub. Pro jeho vymenu prakticky staci pouze vytocit tenhle sroub. Neutece ani tolik oleje, takze neni potreba turbo nejak zalit olejem. V pristupu k nemu uz si nejsem jistej a u C-maxe to mozna bude uplne jinak, ale myslim, ze se k nemu da dostat a pokud ne, tak maximalne sundat vyfuk za svodama + samozrejme spodni plastovej kryt ;o) Je to hned vedle turba na motoru a u focuse je to na te strane bliz ke kabine.
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi
Obrázek

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od tomason » 24.09.2009 19:46

Takže sem měl pravdu ,že dostalo naloženo no ono ,kdo si asi koupí 100KW třídvířko, pohodovej řidič :?:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
Maverick_cz
Junior
Junior
Příspěvky: 212
Registrován: 26.06.2008 10:03
Bydliště: Příbram
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od Maverick_cz » 24.09.2009 20:36

no ono spíš dostalo velkou porci zátěže po dálnici. Už když jsem auto kupoval, tak jsem věděl, že je nacatej dvouhmoťák. Stejně tak vydávalo turbo jiný zvuky, než vydává teď, cili mohlo být nakousnutý už od předchozího majitele. Věř, že jsem už pár aut měl a umím autu polevit. Třídvířko jsem si koupil, jelikož nepotřebuju dveře vzadu a mám rád třídvířka kvuli jejich vzhledu. Motor jsem volil s ohledem na to, že jsem se bál dieselu od forda a 1,6 mi přišla na auto vážící skoro 1400 kilo prostě málo, ale co ti budu povídat, ty víš přeci všechno předem a nemá smysl se tady obhajovat. To že nemám auto jenom abych se dostal z bodu A do bodu B, ale užívám si ježdění, ještě neznamená, že ho tavim jako idiot.
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi
Obrázek

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Problémy s Turbo ve FoFo 1,6 TDCI 66kW Kombi

Příspěvek od tomason » 24.09.2009 21:11

Však, já taky myslel předchozího majitele u diesla nikdá nevíš ,jak se k tomu choval :wink:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti