 
    
    aby ti potom neodisli vstreky...
 aby ti potom neodisli vstreky...  Ja som od zaciatku, co jazdim na CR diesloch nepouzil ani raz aditivum - nebolo treba
 Ja som od zaciatku, co jazdim na CR diesloch nepouzil ani raz aditivum - nebolo treba  

 
    
    aby ti potom neodisli vstreky...
 aby ti potom neodisli vstreky...  Ja som od zaciatku, co jazdim na CR diesloch nepouzil ani raz aditivum - nebolo treba
 Ja som od zaciatku, co jazdim na CR diesloch nepouzil ani raz aditivum - nebolo treba  

Zatial len skusam, tankoval som iba 3x, ja sa ani nechystam davat nejake extremne mnozstvo aditiv, len ako som vravel do tej tempo plus od slovnaftu by sa urcie asi troch zislo sprtnut. Po natankovani V-power a zhodnoteni uvidime, je to trosku dlhodobejsi proces.richisan píše:alokk: Uplne suhlasim so zirafakom, dnes je nafta aditivovana aj v zime aj v lete, v kazdom obdobi inac a davat do nadrze vselijake aditiva

aby ti potom neodisli vstreky...
Ja som od zaciatku, co jazdim na CR diesloch nepouzil ani raz aditivum - nebolo treba

 Osobně aditivum používám jen k neaditivovanému palivu z Tesca .
 Osobně aditivum používám jen k neaditivovanému palivu z Tesca .
 
   






 .
.
 bral sem dvakrát v Tescu naftu vypadá a smrdí jako top Q .Ale když vyjedu půlku či třičtvrtě a dotankuju Vervu začnou hned po nastarování kolísat otáčky motoru. Myslím si, že to dělá cetanové číslo může to někdo potvrdit
  bral sem dvakrát v Tescu naftu vypadá a smrdí jako top Q .Ale když vyjedu půlku či třičtvrtě a dotankuju Vervu začnou hned po nastarování kolísat otáčky motoru. Myslím si, že to dělá cetanové číslo může to někdo potvrdit   
   Za druhé auto je líný je třeba ho popohnat víc sešlápnout pedál a vytočit .Za třetí při průjezdu kruháče na třetí převodový stupeň auto asi dvakrát zaškobrtlo -zacukalo a jelo dál to bylo před 3 nádržemi teď mam druhou nádrž Vervy a první zcela plnou budu testovat dál ,ale zdá se že motor zase ožil  a zatím se nazakuckalo
 Za druhé auto je líný je třeba ho popohnat víc sešlápnout pedál a vytočit .Za třetí při průjezdu kruháče na třetí převodový stupeň auto asi dvakrát zaškobrtlo -zacukalo a jelo dál to bylo před 3 nádržemi teď mam druhou nádrž Vervy a první zcela plnou budu testovat dál ,ale zdá se že motor zase ožil  a zatím se nazakuckalo  Filtr paliva tam je 21tisíc ,auto je po servisu u fokiho
 Filtr paliva tam je 21tisíc ,auto je po servisu u fokiho  


 
    
    Stale som nepochopil, aky vyznam maju taketo previerky, ked nechcu zverejnit vysledky. Je to vysmech...Coho sa boja?Ze uz nebudu dotycni tankovat zdarma
 Stale som nepochopil, aky vyznam maju taketo previerky, ked nechcu zverejnit vysledky. Je to vysmech...Coho sa boja?Ze uz nebudu dotycni tankovat zdarma   
    
   

 U všech ostatních se výrazně zvyšuje riziko horšího paliva.Vyskytly se spekulace že ČOI  sníží počet kontrol a tudíž se vyrojují spekulace o dalším neřízeném pančování paliva
 U všech ostatních se výrazně zvyšuje riziko horšího paliva.Vyskytly se spekulace že ČOI  sníží počet kontrol a tudíž se vyrojují spekulace o dalším neřízeném pančování paliva   chjo .
 chjo .




Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů