Meranie vykonu auta - Hlasovanie
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
KH: ty vole, to je vykon skoro ako v RS

Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
zialbohu, budes asi prekvapeny, ked zanedlho audi predvedie svoje 2.5T, ktore ma mat 250 kW a budu ho davat do novej audi S3
3.0 biturbo od bmw je preto uz 3 roky vitaz v tej kategorii (kam mimochodom patri aj 2.5T ale len raz bolo tusim tretie pred tromi rokmi), lebo jeho krutiak dosahuje peak 400 Nm pri 1300 ot
takze asi tak vcedulak, urcite uz tusis ako ten motor asi taha
3.0 biturbo od bmw je preto uz 3 roky vitaz v tej kategorii (kam mimochodom patri aj 2.5T ale len raz bolo tusim tretie pred tromi rokmi), lebo jeho krutiak dosahuje peak 400 Nm pri 1300 ot
takze asi tak vcedulak, urcite uz tusis ako ten motor asi taha
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
mne tie vykonne audiny nic moc nehovoria, ok brutal vykon tam je, ale auta mi pridu take makke a tazke na cumak... nic sportoveho...killerhammer píše:...ktore ma mat 250 kW a budu ho davat do novej audi S3![]()
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
KH, velmi dobre vies, ze max vykon je ho.no, dolezity je priebeh a vaha samotneho auta a preto aj motora (pre nedocavost). Rozdiel 5 kW je taky maly, ze sa neoplati o nom hovorit pri 1 litrovych motoroch, nie to pri 3-litrovych kravach. Ten vas vysneny BMW som sice este nejazdil (rad by som), ale aj tak s nim nechcem mat nic spolocne, lebo je to nieco podobne ako mat doma formulu. Tie naklady na opravy by ma asi zabili...
No a ankety typu "motor roka", "auto roka" a podobne, vzdy to vyhra ten, co najviac zaplati alebo poskytne najviac aut. Vsade je uz biznis a ovplyvnuje to aj ankety (potom by sa nemohlo stat, ze europa ma 3 roznych vitazov titulu auto roka a cuduj sa svete, kazdy z nich je iny).
Preto hovorim, ze auto si treba vyberat podla vkusu, sadnut si do nho, zmierit sa nakladmi a moznymi nakladmi a rozhodnut sa
No a ankety typu "motor roka", "auto roka" a podobne, vzdy to vyhra ten, co najviac zaplati alebo poskytne najviac aut. Vsade je uz biznis a ovplyvnuje to aj ankety (potom by sa nemohlo stat, ze europa ma 3 roznych vitazov titulu auto roka a cuduj sa svete, kazdy z nich je iny).
Preto hovorim, ze auto si treba vyberat podla vkusu, sadnut si do nho, zmierit sa nakladmi a moznymi nakladmi a rozhodnut sa
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
len som xcel upozornit ze v oblasti vyvoja motorov je audi (resp VW) alebo BMW spicka
ford nema vobec odpoved na take motory, ma len motory z volva T5 a T6 ktore maju zly pomer vykon/objem a s tymi sa snazia carovat na trhu
upgradnuta T5 vo focuse RS ma len zyseny plniaci tlak a zvacsene turbo. to sa prejavilo v tom ze ten motor dosiahne krutiak 400Nm az od 2500 ot
kde naopak stara T5 mala 320 Nm uz od 1800 
ford nema vobec odpoved na take motory, ma len motory z volva T5 a T6 ktore maju zly pomer vykon/objem a s tymi sa snazia carovat na trhu
upgradnuta T5 vo focuse RS ma len zyseny plniaci tlak a zvacsene turbo. to sa prejavilo v tom ze ten motor dosiahne krutiak 400Nm az od 2500 ot
Naposledy upravil(a) killerhammer dne 10.07.2009 15:26, celkem upraveno 3 x.
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
presne vcedulak o tomto je V6 3.0T biturbo od BMWvcedula píše:KH, velmi dobre vies, ze max vykon je ho.no, dolezity je priebeh...
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
tento motor ma dnes priebehom vykonu a krutiaku asi najblizsie k elektromotoru (idealna krivka)
aj preto 3x po sebe vyhral cenu za motor roka v kategori 2.5-3 litra
sam vidis z krivky, ze sila motora je konstanta prakticky od 1300 - 5500 otacok, to je brutalita
vykon sa teda zvysuje matematicky linearne s poctom otacok
na tomto motore teda mozes nadherne jemne plynom uplne presne regulovat vykon aky potrebujes presne podla tvojho ocakavania
neexistuju ziadne biele miesta, kde by sa motor nespraval tak ako ocakavas, teda nesiel za plynom konstantou akceleraciou
jedine ze ho podtocis pod 1300 (lenze to je prakticky volnobeh) alebo pretocis nad 5500 ale stale este aj na 6800 otackach ma skoro 70% krutiaceho momentu
aj preto 3x po sebe vyhral cenu za motor roka v kategori 2.5-3 litra
sam vidis z krivky, ze sila motora je konstanta prakticky od 1300 - 5500 otacok, to je brutalita
vykon sa teda zvysuje matematicky linearne s poctom otacok
na tomto motore teda mozes nadherne jemne plynom uplne presne regulovat vykon aky potrebujes presne podla tvojho ocakavania
neexistuju ziadne biele miesta, kde by sa motor nespraval tak ako ocakavas, teda nesiel za plynom konstantou akceleraciou
jedine ze ho podtocis pod 1300 (lenze to je prakticky volnobeh) alebo pretocis nad 5500 ale stale este aj na 6800 otackach ma skoro 70% krutiaceho momentu
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
KH : ta krivka je krasna, niet co dodat k priebehu, proste kto umi, ten umi ! jedine co mi tam trochu chyba je koniec v 6000 ot., to ma sklamali... 
edit : zmenil som 5000 na 6000 (zle som si to precital) ale aj tak na bmw by to chcelo este 1000 navrch
edit : zmenil som 5000 na 6000 (zle som si to precital) ale aj tak na bmw by to chcelo este 1000 navrch
Naposledy upravil(a) misoo dne 10.07.2009 15:41, celkem upraveno 2 x.
- vcedula
- .

- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
no a mne tam este chyba realna krivka, lebo teoria je jedna vec a prax druha (pozname aj z nasich motorov)
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
cervena, zelena su real namerane, sede su udavane vyrobcom
haha, zastanca vysokootackovych benzinov sa ozval
neexistuje, zeby si si nekopol
ano, po 5500 ten motor zoslabne ale nie je to ziadna drama, kedze este na obmedzovaci v 6800 otackach ma cca 260 Nm (skoro plneho 70% krutiaku)
proste toto je V6 (dava mu silu hore) biturbo (dava mu silu dole a v strede) pre mna dnes asi idealny motor
haha, zastanca vysokootackovych benzinov sa ozval
neexistuje, zeby si si nekopol
ano, po 5500 ten motor zoslabne ale nie je to ziadna drama, kedze este na obmedzovaci v 6800 otackach ma cca 260 Nm (skoro plneho 70% krutiaku)
proste toto je V6 (dava mu silu hore) biturbo (dava mu silu dole a v strede) pre mna dnes asi idealny motor
Naposledy upravil(a) killerhammer dne 10.07.2009 15:43, celkem upraveno 1 x.
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
no hej, ale po 5500 ide krivka (cervena) dole, to znamena ze auto zacina spomalovat predsa, aj ked ma dost Nm...
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
urcite nie spomalovat ale klesa akceleracia. vykon tam stale mas len sa zmensuje 
a si uvedom, ze to navrchu nad 5500 ot je hladky benzin 3.0 co davali do 130i (195kW, presne tam na obmedzovaci tento motor dopadne, a 130i tam ma 195kW prave svoje maximum)
ten pokles vykonu a krutiaku sposobuje vypinanie turba, ktore elektronika odpaja lebo taky tlak vyfukovych plynov by ho odpalilo

toto je presne turbo, kopanec do chrbta, na dizly malicky, na benzine brutalny

ak by si xcel este krajsi graf, musis kuknut nejaky V8 turbo
a si uvedom, ze to navrchu nad 5500 ot je hladky benzin 3.0 co davali do 130i (195kW, presne tam na obmedzovaci tento motor dopadne, a 130i tam ma 195kW prave svoje maximum)
ten pokles vykonu a krutiaku sposobuje vypinanie turba, ktore elektronika odpaja lebo taky tlak vyfukovych plynov by ho odpalilo
toto je presne turbo, kopanec do chrbta, na dizly malicky, na benzine brutalny
ak by si xcel este krajsi graf, musis kuknut nejaky V8 turbo
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
alebo teslu !
inac stale sa mi nedza ze pri poklese krivky vykonu by nemalo auto spomalovat. ved ked krivka stupa hore, auto zrychluje, ak je krivka vodorovna, auto ide konstantnou rychlostou, ked klesa, malo by auto spomalovat, nie ?

- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
blbost, auto by zacalo spomalovat keby ti vykon nahle padol do 0 kW, napr. by si vypol motor
aj to len trecimi silami alebo by si siel prave do kopca
uz som ti to vysvetlil
toto je V6 co sa daval do 130i, vidis, ze ma na obmedzovaci 195 kW, len su tam 2 turba, ktore mu sialene prifuknu sily od 1300-5500, preto sa ten vrch zda potom slaby a pritom to tam klesa z 225kW na 195kW (ako elektronika odpoji turba), prave tam ma 130i hladka V6 svoje maximum
uz som ti to vysvetlil
toto je V6 co sa daval do 130i, vidis, ze ma na obmedzovaci 195 kW, len su tam 2 turba, ktore mu sialene prifuknu sily od 1300-5500, preto sa ten vrch zda potom slaby a pritom to tam klesa z 225kW na 195kW (ako elektronika odpoji turba), prave tam ma 130i hladka V6 svoje maximum
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů



