Commonrail vstřikovače Delphi solenoid a piezo
- tomason
- Test driver 
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Commonrail vstřikovače Delphi solenoid a piezo
U Focusu první generace je použit solenoid od Delphi.To znamená že jehla vstřikovače je ovládána elektromagnetickou cívkou u pieza peiezoelektrickým článkem.Podle rozdílů tlaků které musí solenoid či piezo překonávat dělíme hydraulické sestavy na vyvážené a nevyvážené.Jediným vyváženým je Delphi ,k jehož ovládání postačuje 12V ,dosavadní typ charakteristicky štíhlích vstřiků Delphi.V praxi je toto přesné ,ale velmi choulostivé ovládání s nízkým napětím ,které po čase neutáhne vnitřní tření uvnitř vstřiku které diametrálně roste s kvalitou paliva .Novinkou Delphi je přímočarý vstřik ,kdy piezo článek dává pokyn přímo jehle a s koncem velkých zdvihů jí pomáhá hydraulický zesilovač .Nová koncepce vynechává servo-hydraulický okruh má rychlejší reakce ,přesnější dávkování a díky integrovanému vyrovnávacímu tlaku zásobníku jí neovlivňují impulsi mezi railem a vstřikovačem .Je naprosto utěsněná takže do přepadu již neunikne žádné vysokotlaké palivo.Čerpadlo proto může mít o jeden kilowat nižší příkon .Výhodou přímočinných vstřikovačů je též stabilní chováni po celou dobu životnosti ,nemají sklony k zadírání ,váznutí či zpožďování .Kromě ,lepších výkonových a emisních parametrů motorů je právě tohle za ta nejžádanějčí změna oproti současnému řešení .Touto novou koncepcí budou osazovány motory Mercedes-Benz OM561 výroba již byla zahájen
			
													
					Naposledy upravil(a) tomason dne 03.06.2009 17:44, celkem upraveno 1 x.
									
			
									byl focus 2005 1.8TDCI 
je Focus 2008 1.8TDCI
						je Focus 2008 1.8TDCI
- alexino
- Zkušený 
- Příspěvky: 1439
- Registrován: 22.10.2008 11:57
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Commonrail vstřikovače Delphi solenoid a piezo
super info, mohl by jsi něco pozjistit i o těch vstřikách co tam máme my?
			
									
									"Evžen" Ford Focus II kombi r.2006, 1.8 TDCi, deep navy blue  


Galerie:
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=97&t=12113
						
Galerie:
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=97&t=12113
- tomason
- Test driver 
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Commonrail vstřikovače Delphi solenoid a piezo
Siemens /VDO-Continetal piezo . Neopravují se zatím mění se kus za kus a vydrží daleko víc než původní Delphi víc nevím zatím .Siemens je i u 2,0TDCI ve Focusu u Mondea 2,0 TDCI 96 KW je Delphi 2,2TDCI má Piezo Bosch Mondeo poslední model ,2,0TDCI DV10TD Mondeo Siemens-Continental je to motor původní konstrukce PSA a má litinovej blok motoru poslední verze Mondea včetně Econetic .Renault Megáne poslední generace 1,5DCI Piezo Siemens-Continetal jde asi o nejúspornější motůrek ve svě kubatuře.
			
									
									byl focus 2005 1.8TDCI 
je Focus 2008 1.8TDCI
						je Focus 2008 1.8TDCI
- vitacz
- Zkušený 
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: Commonrail vstřikovače Delphi solenoid a piezo
Jestli jsem to dobre pochopil tak treba ja mam tu prvni verzi Comonrailu?
Ty se casto ser.... ehm kazi?
-
			
									
									
						Ty se casto ser.... ehm kazi?
-
- tomason
- Test driver 
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Commonrail vstřikovače Delphi solenoid a piezo
Ano vybírej kde tankuješ žádnej Unicorn a podobný jména výskyt špatnýchPHM je za duben a květen rekordní  
			
									
									
byl focus 2005 1.8TDCI 
je Focus 2008 1.8TDCI
						je Focus 2008 1.8TDCI
- richisan
- Zkušený 
- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Commonrail vstřikovače Delphi solenoid a piezo
JJ, treba si velmi vyberat, na ktorej CS natankujes   U nasich motorov je to brutalne dolezite!!!
 U nasich motorov je to brutalne dolezite!!!
Sam tankujem od zaciatku len na vybranych CS OMV, Avanti. Nic ine, toboz nie nejake cisternove cerpacky a la zeleznicna stanica. Zo skusenosti lepsi diesel nie je az tak prinosom ako samotna kvalita paliva. Raz som zmiesal bezsirnu naftu s polkou nadrze klasickej kvalitnej nafty a par krat som pocitil zvlastne vibracie, takze motoru sa to nepozdavalo.
Za to sa mi motor odmenuje 100% spolahlivostou v zime, v lete, pri predbiehani taha ako divy. A to mam najazdenych 131tis. km...
Druha vec, pozor na zahriatie motora. Aj v lete, kym rucicka nevystupi aspon do 1/4 je NUTNE jazdit s lahkou nohou na plyn, inac moze odist velmi skoro turbo a motor taha prvych par sekund de facto bez mazania.
			
									
									
						 U nasich motorov je to brutalne dolezite!!!
 U nasich motorov je to brutalne dolezite!!!Sam tankujem od zaciatku len na vybranych CS OMV, Avanti. Nic ine, toboz nie nejake cisternove cerpacky a la zeleznicna stanica. Zo skusenosti lepsi diesel nie je az tak prinosom ako samotna kvalita paliva. Raz som zmiesal bezsirnu naftu s polkou nadrze klasickej kvalitnej nafty a par krat som pocitil zvlastne vibracie, takze motoru sa to nepozdavalo.
Za to sa mi motor odmenuje 100% spolahlivostou v zime, v lete, pri predbiehani taha ako divy. A to mam najazdenych 131tis. km...
Druha vec, pozor na zahriatie motora. Aj v lete, kym rucicka nevystupi aspon do 1/4 je NUTNE jazdit s lahkou nohou na plyn, inac moze odist velmi skoro turbo a motor taha prvych par sekund de facto bez mazania.
- tomason
- Test driver 
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Commonrail vstřikovače Delphi solenoid a piezo
vzimě mě příde že motor na naftu je navržen jen pro krajiny typu Egypt ,Tunis jak skomírá traktoroid až je mi ho opravdu líto a to vyjíždím z garáže tam je kolem nuly  
			
									
									
byl focus 2005 1.8TDCI 
je Focus 2008 1.8TDCI
						je Focus 2008 1.8TDCI
- richisan
- Zkušený 
- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Commonrail vstřikovače Delphi solenoid a piezo
V zime je fakt dolezita aj kondicia bateria a hlavne tzv. startovaci prud...Mne podla vsetkeho buducu zimu baterka prdne, tak uvazujem o Banner PowerBull 74/80Ah 700A start.prud.
Inac mne to neklepe, je tam pocut rozdiel vo zvuku v tej prvej faze, ked je posunuty hlavny vstrek a vynechany predvstrek ale tak ako ine ropaky mi to neklepe nikdy Musim zaklopat.
 Musim zaklopat.
			
									
									
						Inac mne to neklepe, je tam pocut rozdiel vo zvuku v tej prvej faze, ked je posunuty hlavny vstrek a vynechany predvstrek ale tak ako ine ropaky mi to neklepe nikdy
 Musim zaklopat.
 Musim zaklopat.- Raada
- Test driver 
- Příspěvky: 2774
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Commonrail vstřikovače Delphi solenoid a piezo
Nevedel bys co tam mame my s PSA 1,6TDCI? Je tam vstrikovani nachylnejsi k ucpani nez v 1,8 nebo ne? Jinak ja se snazim nejezdit kratky trasy, kde se motor nezahreje. V zime uz vubec. Vetsinou jezdim delsi trasy, kde motor pracuje v optimalni teplote. U nas na sidlisti jsem v zime zahlid manika s firemni oktavkou v TDI, kterej prisel, nastartoval a odpalil to pod plnym.... Proste debil  .
 .
			
									
									
						 .
 .- tomason
- Test driver 
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Commonrail vstřikovače Delphi solenoid a piezo
Bosch solenoid gud a už sem ti to jednou psal sklerotiku sou dobré ,ale platí pro všechny čistota a kvalita paliva je podmínkou žádné nejsou nesmrtelné   Kia CEED osazuje Boschem CRDI tak i HYUNDAi kolik že je tam záruka na motor
 Kia CEED osazuje Boschem CRDI tak i HYUNDAi kolik že je tam záruka na motor  
  ted nevim jestli si se ptal mne nebo Richiho
 ted nevim jestli si se ptal mne nebo Richiho  
			
													 Kia CEED osazuje Boschem CRDI tak i HYUNDAi kolik že je tam záruka na motor
 Kia CEED osazuje Boschem CRDI tak i HYUNDAi kolik že je tam záruka na motor  
  ted nevim jestli si se ptal mne nebo Richiho
 ted nevim jestli si se ptal mne nebo Richiho  
					Naposledy upravil(a) tomason dne 24.06.2009 22:33, celkem upraveno 1 x.
									
			
									byl focus 2005 1.8TDCI 
je Focus 2008 1.8TDCI
						je Focus 2008 1.8TDCI
- Raada
- Test driver 
- Příspěvky: 2774
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Commonrail vstřikovače Delphi solenoid a piezo
Jo vidis. Uz mi to vypadlo. Ta hlava mi vynechava - asi to bude tim pitim co tedka konzumuju   . Ptal jsem se tebe. Takhle jsem to chtel mit srovnany a hlavne to bude udaj pro ostatni.
 . Ptal jsem se tebe. Takhle jsem to chtel mit srovnany a hlavne to bude udaj pro ostatni.
			
									
									
						 . Ptal jsem se tebe. Takhle jsem to chtel mit srovnany a hlavne to bude udaj pro ostatni.
 . Ptal jsem se tebe. Takhle jsem to chtel mit srovnany a hlavne to bude udaj pro ostatni.- richisan
- Zkušený 
- Příspěvky: 1534
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- eda.davids
- Nováček 
- Příspěvky: 104
- Registrován: 14.03.2010 18:50
- Bydliště: Jižní čechy
- vitacz
- Zkušený 
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 16.06.2008 22:08
- Bydliště: Praha 10
Re: Commonrail vstřikovače Delphi solenoid a piezo
Jůůů a tady je přesně náš motor 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FwNwbKGn ... re=related[/youtube]
			
									
									
						
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FwNwbKGn ... re=related[/youtube]
- Milano
- Nováček 
- Příspěvky: 166
- Registrován: 01.01.2009 13:19
- Bydliště: 2J9
Re: Commonrail vstřikovače Delphi solenoid a piezo
Tady jsem se musel pousmát, jakýže to máme vymazlený káry!  
   
 
http://www.periskop.cz/cz/clanky/ford-f ... nim-testu/
			
									
									 
   
 http://www.periskop.cz/cz/clanky/ford-f ... nim-testu/
Focus sport 3D 2003 1.8 TDci 85 kw, xenony, vyhř. čelní okno, zrcátka i sedačky Recaro, el. nastavitelná sedačka řidiče + zrcátka, palubní počítač, digi klima, egr off, kat off, černá perlet'
						Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host











