
Meranie vykonu auta - Hlasovanie
-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
ale,co je na papiery,je sväte 

- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
papier znesie vsetko, to je pravda, som zvedavy na priame porovnanie 

- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
ved 1,6 ma mozno nejaky ten konik navyse- to bezpochyby - ale jazdit sa v reale jazdi lepsie - prijemnejsie s 1,8 (ja mam pocit, ze 1,8 zabera takmer linearne v celom rozsahu od 1,5 tis. do 6,5 tis. aj ked ma svoje horsie pasma - do 2tis. a medzi 3 a 4 tis., naopak po 4 to dohana
).

- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
mozem potvrdit anndyho slova, ked som jazdil jeho focusa, tak som mal pocit, ze to silnejsie taha v nizsich az strednych otackach ako u mna 

- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
a to je mozno aj problem paradoxne
.
Na beznu dost sviznu jazdu po meste netreba ist vobec nad 3 tis. ot. ani pri zrychlovani, pri udrziavani clovek ide okolo 2 tis. Mimo mesta tiez netreba moc nad 4 tis. chodit (140 tacho - cca 132(3) gps) toci presne 4 tis. otacok (alebo kusocek viac). Takze ak ho clovek nevetra, tak motorcek si moc ani nad 4 tis. nezapracuje, a pritom mu to tam ide najlepsie - chyta tam druhy dych a straca vsetky rusive vibracie.

Na beznu dost sviznu jazdu po meste netreba ist vobec nad 3 tis. ot. ani pri zrychlovani, pri udrziavani clovek ide okolo 2 tis. Mimo mesta tiez netreba moc nad 4 tis. chodit (140 tacho - cca 132(3) gps) toci presne 4 tis. otacok (alebo kusocek viac). Takze ak ho clovek nevetra, tak motorcek si moc ani nad 4 tis. nezapracuje, a pritom mu to tam ide najlepsie - chyta tam druhy dych a straca vsetky rusive vibracie.
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
tak ale ked chces ist co najrychlejsie, tak osrat vibracie, proste tocis po obmedzovac ! 

- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
ved paradoxne, vtedy ten motor ziadne rusive nevydava vsetky zmiznu - subjektivne ozije najviditelnejsie, dostane pekny zvuk a zacne tahat bez odmietania. Ved na predbiehanie sa vzdy tesim - podradim z 5-ky na 3 s medzi plynom a ficim....
(teda v ramci moznosti zase - KH, ci ostatni s 1,6 85kw sa bat nemusia
).
Inak som v ramci zabehu (vlastne hned na druhy den po prevzati) absolvoval jednu cestu BA-KE-BA mimo dialnic a slusne sa dalo predbiehat s tym, ze som viac ako 3 tis. ot. netocil.


Inak som v ramci zabehu (vlastne hned na druhy den po prevzati) absolvoval jednu cestu BA-KE-BA mimo dialnic a slusne sa dalo predbiehat s tym, ze som viac ako 3 tis. ot. netocil.
- Ondro
- Junior
- Příspěvky: 326
- Registrován: 24.04.2008 08:17
- Bydliště: Bratislava
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
Mohli by sme sa niekedy dohodnut a porovnat 1,8 benzinak a smrduty diesel
Nemyslim tym nejake brutalnosti, len rozbehy pri urcitych rychlostiach a stupni.
Uplne postaci povedzme standard 60 - 120 alebo z 80 - 120.
Co vy na to ?

Nemyslim tym nejake brutalnosti, len rozbehy pri urcitych rychlostiach a stupni.
Uplne postaci povedzme standard 60 - 120 alebo z 80 - 120.
Co vy na to ?
Ford Focus 1,8 TDCi 85 kW - kombi, tango metla, Trend X, pružiny Eibach

galeria - https://www.facebook.com/p.php?i=1652257 ... 5CAFTF6ZR3
pre otvorenie - 2 x klik na fotku

galeria - https://www.facebook.com/p.php?i=1652257 ... 5CAFTF6ZR3
pre otvorenie - 2 x klik na fotku
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
podla mna 1.6 ci 1.8 musi ist uplne rovnako 
vidno to aj na grafoch (aj ked si odmyslime tu nepresnost +/- 10%).
na tej 1.8 co ma 170Nm od 2200 to bude pocitovo oproti 1.6 lepsie v nizkych otackach. ale to je jediny rozdiel, 2 decilitre objemu.
nic viac, nic menej
ja som to uz pisal, ze z klasickeho cennika 1.8 by som si nekupil, lebo oproti 1.6 ti-vct nie je ziadny rozdiel.
a sranda, ze ford presne v tomto duchu nikdy neponuka v akcii spolocne 1.6 ti-vct a 1.8 duratec
musel by na nich dat rovnaku cenu
kazdopadne, dzefer, anndy vy ste kupovali v akcii 1.8 (1.6 ti-vct nebola)
a my vct-ckari (co viem napr. mehturt, zirafak, ja) to bola setko ghia-x akcia, tam sa vtedy zasa 1.8 ani 2.0 neponukala v tej akcii
a teraz tu polemizujeme (uz rok !!!) komu to ide lepsie, pretoze kazdy odmeral +/- 10% taky isty vykon aj priebeh
ford proste vie co robi

vidno to aj na grafoch (aj ked si odmyslime tu nepresnost +/- 10%).
na tej 1.8 co ma 170Nm od 2200 to bude pocitovo oproti 1.6 lepsie v nizkych otackach. ale to je jediny rozdiel, 2 decilitre objemu.
nic viac, nic menej

ja som to uz pisal, ze z klasickeho cennika 1.8 by som si nekupil, lebo oproti 1.6 ti-vct nie je ziadny rozdiel.
a sranda, ze ford presne v tomto duchu nikdy neponuka v akcii spolocne 1.6 ti-vct a 1.8 duratec

musel by na nich dat rovnaku cenu
kazdopadne, dzefer, anndy vy ste kupovali v akcii 1.8 (1.6 ti-vct nebola)
a my vct-ckari (co viem napr. mehturt, zirafak, ja) to bola setko ghia-x akcia, tam sa vtedy zasa 1.8 ani 2.0 neponukala v tej akcii

a teraz tu polemizujeme (uz rok !!!) komu to ide lepsie, pretoze kazdy odmeral +/- 10% taky isty vykon aj priebeh

ford proste vie co robi

Naposledy upravil(a) killerhammer dne 01.06.2009 13:37, celkem upraveno 1 x.
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
1.6 ti-vct vs 1.8 tdci 85kW vs 85kW sa uz porovnaval na sprintoch.Ondro píše:Mohli by sme sa niekedy dohodnut a porovnat 1,8 benzinak a smrduty diesel![]()
Nemyslim tym nejake brutalnosti, len rozbehy pri urcitych rychlostiach a stupni.
Uplne postaci povedzme standard 60 - 120 alebo z 80 - 120.
Co vy na to ?
auta boli uplne vyrovnane

a predpokladam, ze takisto skonci aj 1.8 92 kW. budes merat sprinty, raz vyhra ten ( 1.6 ti-vct ), raz druhy ( 1.8 ), raz treti ( 1.8 tdci ). pretoze ten rozdiel vo vykonoch je tak maly, ze akukolvek chybu pri starte na tak kratkej trati (aj na silnejsej o 1-2 kW 1.8 ) uz nedozenies

- asifilip
- Nováček
- Příspěvky: 112
- Registrován: 06.04.2008 13:32
- Bydliště: Slovensko, Bratislava
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
Ahojte, ospravedlnujem sa, ze az teraz prispievam svojim prispevkom. Pravdu povediac ten graf nic moc, teda az na tu spicku 300 Nm... je to po uprave ale podla slov Mareka z MM Racing by som mal mat okolo 135 k, mam sotva 117. Uz som sa s nim dohodol, ze sa stretneme a preprogramuje mi riadiacu jednotku...
- Přílohy
-
- Profituning_9.pdf
- (41.24 KiB) Staženo 114 x
Ford Focus II, 1.6 TDCi, 125 hp / 310 Nm(chip); CC bumper 

- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
kh: ja len diskutujem, s ktorou sa lepsie (= prijemnejsie, t.j. nemusi byt nutne najrychlejsie) jazdi a to je podla mna 1,8. co si kazdy vybral bolo viac-menej z donutenia, tak ako pises. Vdaka tym par malo Nm navyse posobi ta 1,8 silnejsie (nie vykonnejsie).
ondro: a co chces porovnat?
ondro: a co chces porovnat?
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
moze byt, pravdupovediac, ja som sa viezol len v 1.8 co ma bee a pocitovo som ziadny rozdiel oproti 1.6 ti-vct nepozoroval
ale tu respektujem co povedal misoo, ze 1.8 je pocitovo silnejsia
ten rozdiel 20Nm niekto pociti, niekto proste nie a niekto ho ani nenameria na brzde
v lete u nas v BB si mozte dat sprinty hore na letisku
ale tu respektujem co povedal misoo, ze 1.8 je pocitovo silnejsia
ten rozdiel 20Nm niekto pociti, niekto proste nie a niekto ho ani nenameria na brzde

v lete u nas v BB si mozte dat sprinty hore na letisku

-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
sprinty niesu to prave orechove pre focusakov
to je nuda a humplovanie aut. 


- Anndy
- Test driver
- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Meranie vykonu auta - Hlasovanie
na sprinty srat. pri rozdiele +/-5 koni bude viac hrat rolu (ne)zrucnost vodica a ine nerovnake podmienky (rozdiel hmotnosti, pneu, vietor, etc..), ako samotny motor.
Ja by som to uzavrel tak, ze motory su to rovnako vykonne, akurat 1.8-ku robi vacsi krutak a jeho lepsi priebeh, v praxi, prijemnejsim. Dava mu naznakovo vyhody, obvykle, dieselovych motorov.
Ja by som to uzavrel tak, ze motory su to rovnako vykonne, akurat 1.8-ku robi vacsi krutak a jeho lepsi priebeh, v praxi, prijemnejsim. Dava mu naznakovo vyhody, obvykle, dieselovych motorov.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti