1,6 16V najeto 170.000
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: 1,6 16V najeto 170.000
Pokud Ti necvakaji tak se na to vykasli...
- Petersonn
- Nováček
- Příspěvky: 159
- Registrován: 19.03.2008 23:08
- Bydliště: Chrudim
Re: 1,6 16V najeto 170.000
Kdyz je to studeny tak to trosku slyset je..ale po minute uz prede jako kote.
Ford Focus Turnier 1.6 16V ZETEC SE, 2002/7, Trend + BC, Silver
Ford Escort CL Fine, 1.4i 55KW, 1995/1, Dark Blue
Ford Escort CL Fine, 1.4i 55KW, 1995/1, Dark Blue
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: 1,6 16V najeto 170.000
Ja nevim, mi uz mlati celkem slusne
Ale jak sem tady uz resil tak je jista pravdepodobnost najezdu 320tis km 


- Petersonn
- Nováček
- Příspěvky: 159
- Registrován: 19.03.2008 23:08
- Bydliště: Chrudim
Re: 1,6 16V najeto 170.000
Jo to uz je slusnej najezd
, ale treba k mymu mechanikovi jezdi Focus 1,6 s cca 370 tis. a furt pry slape jen olej papa vic nez je bezne.
Necham ty hydrostely byt, koukal jsem jeste na tohle:
http://www.cimbu.cz/index.php?page=liqui&lng=cze&item=1
ale ja temhle prisadam moc neverim, nechces to zkusit?
- jinde na foru jsem cetl ze budes menit motor
tak se to kdyztak urychli.
Jen me trosku stve, ze tchan ma Almeru N16 1.8 a ten kdyz nastartuje tak je slyset travu rust..focus je hlucnejsi (zvenku).

Necham ty hydrostely byt, koukal jsem jeste na tohle:
http://www.cimbu.cz/index.php?page=liqui&lng=cze&item=1
ale ja temhle prisadam moc neverim, nechces to zkusit?


Jen me trosku stve, ze tchan ma Almeru N16 1.8 a ten kdyz nastartuje tak je slyset travu rust..focus je hlucnejsi (zvenku).
Ford Focus Turnier 1.6 16V ZETEC SE, 2002/7, Trend + BC, Silver
Ford Escort CL Fine, 1.4i 55KW, 1995/1, Dark Blue
Ford Escort CL Fine, 1.4i 55KW, 1995/1, Dark Blue
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: 1,6 16V najeto 170.000
Mel sem to tam
Mel sem tam hromady prisad tedka ke konci...
Nejdriv pro lepsi funkci zdvihatek - motor na cca 5000km tizsi, pak proti uniku oleje - motor po dobu dvou vymen zral o cca 30% oleje min a nakonec tady ten cos poslal a to uz se motoru moc nelibilo...

Nejdriv pro lepsi funkci zdvihatek - motor na cca 5000km tizsi, pak proti uniku oleje - motor po dobu dvou vymen zral o cca 30% oleje min a nakonec tady ten cos poslal a to uz se motoru moc nelibilo...
- Miroslav K
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 07.01.2009 20:19
- Bydliště: Trenčín
Re: 1,6 16V najeto 170.000
2 Petersonn: nevím tedy co jsi četl, ale co já tu všechno přečetl, tak vím, že náš motor hydroštely nemá
...a můj tedy 100% ne, protože jsem měl špatný tlak na válci 1 a byly to oba výfukový ventily, ve Fordu doštelování (vymezovacíma podložkama), motor šlape jak hodinky (pokuď někoho zajímá cena, tak mě to stálo kolem 5500 Kč
)


- foki
- Admin
- Příspěvky: 19254
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6 16V najeto 170.000
tam nejsou podlozky ale musi se menit cely valecek , podlozky byly do 2000 , co melo hlinikove viko ventilů . proto to stalo tolik , a taky musi ven vačka , tzn i nastavovat rozvody .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Miroslav K
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 07.01.2009 20:19
- Bydliště: Trenčín
Re: 1,6 16V najeto 170.000
ok Foki, můj omyl, máš pravdu, válečky...já hlavně reagoval na ty hydroštely na 1,6..které psal Petersonn, že má na voze...to jsi, jestli si dobře pamatuji, i ty někde psal, že nemají tyhle motory..
- Petersonn
- Nováček
- Příspěvky: 159
- Registrován: 19.03.2008 23:08
- Bydliště: Chrudim
Re: 1,6 16V najeto 170.000
Abycho to uvedl na pravou miru
, ja si puvodne taky myslel ze 1.6 hydrostely nema (to jsem tu taky napsal)..ale jak psal pbjun, ze je videl na vlastni oci tak jsem mu veril.
Me slo puvodne o to, ze jsem si v servisnim planu precetl, ze pri 150 000 by se meli dat ventily seridit, tak me jen zajimalo jak se to vubec dela, co je potreba atd. Pokud je tedy pravda ze pro jeden valec to stoji 5000 Kc (nevis cenu materialu?) tak to necham byt...to se u vozu v cene cca 140 000 Kc nevyplati.

Me slo puvodne o to, ze jsem si v servisnim planu precetl, ze pri 150 000 by se meli dat ventily seridit, tak me jen zajimalo jak se to vubec dela, co je potreba atd. Pokud je tedy pravda ze pro jeden valec to stoji 5000 Kc (nevis cenu materialu?) tak to necham byt...to se u vozu v cene cca 140 000 Kc nevyplati.
Ford Focus Turnier 1.6 16V ZETEC SE, 2002/7, Trend + BC, Silver
Ford Escort CL Fine, 1.4i 55KW, 1995/1, Dark Blue
Ford Escort CL Fine, 1.4i 55KW, 1995/1, Dark Blue
- Miroslav K
- Nováček
- Příspěvky: 198
- Registrován: 07.01.2009 20:19
- Bydliště: Trenčín
Re: 1,6 16V najeto 170.000
no dobrá, hádat se nebudu
.ja je nemám..
cena materiálu byla jenom něco kolem 500 Kč..myslím ale, že cena za všechny válce nebude moc jiná, protože jesti jeden válec, nebo čtyři, musí dole vačkový hřídel, rozvody...a abych to úplně domotal, tak už si přesně nepamatuji, ale v té ceně byla i diagnostika a měření tlaků..jedno však vím přesně....auto od té doby jede jak hodinky

cena materiálu byla jenom něco kolem 500 Kč..myslím ale, že cena za všechny válce nebude moc jiná, protože jesti jeden válec, nebo čtyři, musí dole vačkový hřídel, rozvody...a abych to úplně domotal, tak už si přesně nepamatuji, ale v té ceně byla i diagnostika a měření tlaků..jedno však vím přesně....auto od té doby jede jak hodinky

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů