Víceprvková náprava

Uživatelský avatar
Vody
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Víceprvková náprava

Příspěvek od Vody » 08.06.2006 20:42

Víte někdo jak je to u Fokusů s těma víceprvkovýma nápravama multilink ? Mají to všechny fokusy? Mechanik mi říkal že tam nic takovýho nemám.
Ford Focus 1.6 16V Ambiente 11/1998

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od zirafak » 09.06.2006 07:35

Tak ten tvoj mechanik asi este multilink v zivote nevidel. :evil: .,samzrejme,ze ho ma kazdy jeden,aj ten najzakladnejsi model Focusa :idea:

Uživatelský avatar
Vody
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vody » 09.06.2006 22:45

Taky jsem se divil když to říkal, tvrdil mi že je tam klasický McPherson....Jak to vlastně funguje, čím se to liší od klasického McPhersona?
Ford Focus 1.6 16V Ambiente 11/1998

Uživatelský avatar
Obake
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1105
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od Obake » 31.10.2006 20:57

Máte někdo v počítači rozkreslená zavěšení předních kol ? :?: prosím :wink:
Ford Focus 1.6 TDci combi, 2005, dark blue, 80kW
Bruno

Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 01.11.2006 08:23

mc persony mas vepredu a multilink vzadu , ta naprava by se mela lehce natacet pokud se nepletu
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 01.11.2006 08:34

ak mechanik nerozozná multilink od klasických vlečných ramien tak od neho utekaj :lol:

Ferino
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 635
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Hodonínsko

Příspěvek od Ferino » 01.11.2006 16:54

foki píše:mc persony mas vepredu a multilink vzadu , ta naprava by se mela lehce natacet pokud se nepletu
Myslím, podle pocitu a stability, že se ta zadní fakt trochu natáčí, stačí trochu ostřejší průjezd zatáčkou a cítím, jak se zadek auta "tlačí ven" a pomáhá tak bezpečnému průjezdu, auto sedí jak přibitý.
FF1 kombi 1.6 - r.2002 310 tis km a stále to jezdí
FF2 kombi 1.8 92kw - r.2008
S-MAX 2.0 TDCI 103 kw 2014

Uživatelský avatar
neodees
Junior
Junior
Příspěvky: 458
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od neodees » 01.11.2006 22:31

A čím se vyznačuje náprava Mc Pherson od ostatních?
1,8 16v 99" kombi Supersport 40/40, Green Twister

Obrázek

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od zirafak » 02.11.2006 06:06

multilink hlavne zabezpecuje nezavisle reakcie a pracu kazdeho kolesa zadnej napravy,co sposobuje komfortnejsie,lepsie a bezpecnejsie drzanie stopy,pocitovane hlavne pri prejazde zakrut a nerovnosti

Uživatelský avatar
stan
Junior
Junior
Příspěvky: 443
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od stan » 02.11.2006 08:58

ten system sa vola "control blade" naprava sa pasivne nataca pri prudkych prejazdoch zatacok, kazde koleso pracuje nezavisle, preto ked som presedlal z klasickeho zavesenia do multilink ludia vzadu mali pocit ako na kolotoci, taky mierny zavrat :twisted: , ten mechanik zrejme predtym servisoval 120-ky a V3S ale niet sa co cudovat, mojmu svagrovi v bratislavskom forde povedali ze divny zvuk vychadzajuci od motora je pravdepodobne karburator :?
ford mondeo kombi mk4 1.8tdci titanium, mondeo mk3 ST titanium X 2.2 tdci 136kW

Uživatelský avatar
neodees
Junior
Junior
Příspěvky: 458
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od neodees » 02.11.2006 09:27

Ha tak to je síla, udělej kozla zahradníkem :lol:
1,8 16v 99" kombi Supersport 40/40, Green Twister

Obrázek

Uživatelský avatar
Obake
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1105
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od Obake » 02.11.2006 14:31

není nad značkový servis :lol:
Ford Focus 1.6 TDci combi, 2005, dark blue, 80kW
Bruno

Obrázek

Uživatelský avatar
neodees
Junior
Junior
Příspěvky: 458
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od neodees » 02.11.2006 16:04

Já měnil ložiska na předním kole, zajel jsem ke známýmu co děla koncern VW teda volkswageny, audiny, seaty, a škodovky, a udělal mi to oboje dvoje a za práci si vzal 500 korun.- a jsem uplně spokojenej. není servis jako servis
1,8 16v 99" kombi Supersport 40/40, Green Twister

Obrázek

Uživatelský avatar
Obake
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1105
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od Obake » 02.11.2006 18:38

já si nechal vyměnit ložisko ve zančkovém servisu ford 8) a po padesáti kilometrech :? když to bylo horší než před tím :cry: zastavím a koukám 8O že mám matici od náboje až na konci :oops: ten pitomec zapoměl ohnout tu zajišťovací podložku :twisted: teď už se snažím mechanikům vyhnout :cry:
Ford Focus 1.6 TDci combi, 2005, dark blue, 80kW
Bruno

Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 02.11.2006 19:17

Se divite, kdyz si tam hraje na mechanika kdejaky cukrar. A ty platy tam taky nemaji ultra vysoke.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Odpovědět

Zpět na „Focus - podvozek 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů