Příspěvek
od Ahmed » 31.10.2006 21:23
Ty motory maji obrovske rezervy a vydrzi strasne dlouho a cipovani vetsinou ani motoru moc nevadi, hure na tom je vsechno to co je kolem - spojka, poloosy, atp. Ale ten narust vykonu neni zase tak obrovsky, aby to ty dily nevydrzely. Treba Wolf dela chiptuning tak, aby co nejvice ochranil motor a dalsi soucasti, takze se nesnazi vystipat z toho maximum, ale optimalizuje vykon tak, aby nic neohrozil a stalo to zato. To je prave to umeni poradne to vyladit.
Vetsinou to byva tak, ze se ti zvetsi kroutici moment a posune do nizsich otacek, takze ma auto o hodne vetsi zatah od spoda, coz zarucuje i dobrou spotrebu, nemusis to tolik vytacet.
Lepsi motor si muzes koupit, ale kdo da 50 000,- za par kW navic u noveho auta? A ty jako xty majitel uz to neovlivnis, navic Ford ma strasne malo motoru oproti treba Ochcavce a u starych dieselu bylo jenom 66kW a az potom se myslim zacal delat 55kW a silnejsi byly az nove motory po faceliftu.
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black

Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black