Údržba před zimou

Odpovědět
Uživatelský avatar
Skubi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 11856
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skubi » 19.10.2006 21:59

no já viděl i na 300A :wink:
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Obrázek
Obrázek
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Uživatelský avatar
wlken
Příspěvky: 1
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od wlken » 23.10.2006 15:13

ihrdlick píše:Tak já jsem si dal vystříkat dutiny a natřít spodek. Týpek za to chtěl 3ku a bylo to za 2 dny hotové. Co šlo tak odzbrojil (dveře apod.), aby někde zbytečně nevrtal díry. Teď akorát musím sem tam obejít auto a utírat tu "sračku" (sorry), co z toho teče :o)
Ahoj,prosímtě,mohl bys mi dát kontakt na toho chlapa co dělá ty dutiny? nemůžu tady v okolí nikoho sehnat,doma se mi to dělat nechce a za trojku je to dobrá cena.. :wink: jestli to tu nechceš dávat veřejně,tak můžeš na wlken@seznam.cz nebo na icq 295378671 , dík!!

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9136
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 23.10.2006 15:19

wlken píše:
ihrdlick píše:Tak já jsem si dal vystříkat dutiny a natřít spodek. Týpek za to chtěl 3ku a bylo to za 2 dny hotové. Co šlo tak odzbrojil (dveře apod.), aby někde zbytečně nevrtal díry. Teď akorát musím sem tam obejít auto a utírat tu "sračku" (sorry), co z toho teče :o)
Ahoj,prosímtě,mohl bys mi dát kontakt na toho chlapa co dělá ty dutiny? nemůžu tady v okolí nikoho sehnat,doma se mi to dělat nechce a za trojku je to dobrá cena.. :wink: jestli to tu nechceš dávat veřejně,tak můžeš na wlken@seznam.cz nebo na icq 295378671 , dík!!
práve som objednaný na piatok, striekanie dutin + natretie podvozku chce 2200 kč..má velmi dobré meno, tak dufam, že budem spokojný..

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 23.10.2006 21:00

Skubi píše:no já viděl i na 300A :wink:
Startujes cca 10s. Pak mas davat cca 1 minutu pauzu.
Standardni PVC draty jsou pro trvalou teplotu medeneho jadra 70°C.
Adiabaticke otepleni medeneho dratu je (proudova hustota)kvadrat/195 v K/s.
Napriklad: 200A a draty 10mm2.
Hustota je 200/10= 20A/mm2
Otepleni jadra = 20^2/195= 2,05K/s
70°C pri teplote okoli 20°C dosahnes za (70-20)/2,05=24,4 s
Tak proc pouzivat vetsi prurez? Ja mam u svarecky 16mm2.
:lol: :lol: :lol:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Skubi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 11856
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skubi » 23.10.2006 22:04

no moudrá kniha Jak na to? povídá, že průměr pomocných startovacích kabelů má být u zážehových motorů do obsahu 2,5 l nejméně 16mm2 (průměr asi 5mm) . Doporučuje však kabely s izolovanými svorkami a průřezem 25 mm2 z důvodu použití u motorů všech obsahů (směrodatný je obsah motoru vozidla s vybitou baterii) :wink:
FF kombi 1,6 74 kW sériová GHIASOC, 00/01, modrá metlaSkubi´s family car
Obrázek
Obrázek
Smyk nelze dostat jako chřipku, ten si prostě zaviníme sami !!!

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 23.10.2006 22:53

Dalsi hledisko je ubytek napeti na kabelech.
Jsou cca 2,5m dlouhe (odhad). Pri 200A bude ubytek napeti na kabelech:

10mm2:
ubytek napeti = 200 * 1/58 * ( 2 * 2, 5 ) / 10 = 1,72 V

16mm2:
ubytek napeti = 200 * 1/58 * ( 2 * 2, 5 ) / 16 = 1,08 V

25mm2 je neohebny vodic jako bolava noha. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 24.10.2006 19:28

Auto se da bez problemu nastartovat i s 10mm a mene, ale pak uz tam trosku hraje roli ten ubytek napeti a hlavne nesmis startovat dlouho, protoze se pak prehrejou.
Pelene, abych ti pravdu rekl, tak s tema mojima 25mm Cu nemam nejmensi problem, mam je smotane do 15cm klubicka a jsou 2,5-3m dlouhe - strcil jsem je vedle rezervy. Samo, ze v zime trosicku tuhnou, ale hybat se s nema da porad dobre :lol:
Jenom tak ze srandy jsem v praci meril multikaru, co ma motor Peugeot 2,0D. Zhaveni 75A a postupne klesa na cca 60A, pak zhasne kontrolka a auto zhavi dalsich 10s vesele dal, az je proud na nejakych 35A, tak vypne relatko a zhavit prestane. Startovani 250 - 300A. Po nastartovani jde do baterie cca 20A, po zapnuti dalkacu, vnitrniho osvetleni, mlhovky a vystrazneho trojuhelniku jde do baterky 0 nebo -1A :D Svetla berou 14A. Tam je to dobijeni nejak blbe resene, je to napul Favorit a na pul delane nekde na koleni ve Valmezu.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Odpovědět

Zpět na „Focus - podvozek 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host