1,6 Zimní starty

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
AdsBot [Google]
Junior
Junior
Příspěvky: 401
Registrován: 02.02.2008 03:47

1,6 Zimní starty

Příspěvek od AdsBot [Google] » 29.01.2006 12:22

Jsem novým majitelem FF 1,6 5dv. rv. 2002. Hned od zaèátku mì bohužel trošku zlobí startování studeného motoru, èehož jsem si u koupi bohužel nemohl všimnout. Nastartuju ho až tak na 5-8x. když je zahøátý tak vpohodì. Po nastarování a vypnutí slyším nìkde v motorovém prostoru syèení (po vypnutí asi tak ještì 30vteøin), je to normální, nebo mi nìkde utíká tlak a to je pøíèina tìch startù. FF po technické stránce moc neznám, takže prosím o pomoc.

Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 29.01.2006 12:41

a odkud to syčení přesně vychází

Uživatelský avatar
Rys
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Rys » 29.01.2006 13:19

právě že nevím, zdá se mi, že někde z pravé strany kolem rozdělovače, ale je možné, že ještě dál smerem k volantu. Ještě k tomu startování, ono to chytne a zase zhasne (jak u 120) a to se opakuje těch 5-8x až to nastartuje normálně a jede.

Uživatelský avatar
Rys
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Rys » 29.01.2006 13:42

To syčení je od posilovače brzd, takže to není ono.

Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 29.01.2006 16:16

může být špatný snímač teploty nasávaného vzduchu,proto ti to zdechá,ale může to být i něco jiného,vstřikovací trysky.
Zapíná seti palivové čerpadlo po zapnutí klíčku,jde to slyšet když pootočíš klíčkem,tak od motoru jde slyšet takové zabzučení.

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 29.01.2006 16:45

volnobeznej ventil to muze taky delat nebo cidlo na teplotu vzduchu .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 29.01.2006 19:19

tady je návod na čištění volnoběžného ventilu:

Demontáž se provede povolením 3 šroubku klíč 7, nejlépe plochým klíčem. Před demontáží je třeba sundat konektor z ventilu, ze škrtící klapky a ze 2 vstřiků.

Po demontáži 2 šroubku a el. magnetu. Dobře je vidět grafitové těsnění, které by se mělo při každé demontáži vyměnit.

Ventil se nejlépe čistí ponořením do nádoby s benzínem a pohybováním s ovládacím čepem. Jde také vystříkat přípravkem WD 40 a vytřít tenkým hadříkem na šroubováku. Čisté musí být vše co je vidět, hlavně vedení a sedlo regulační kuželky. Zpětná montáž se provede v opačném pořadí jako montáž.
Naposledy upravil(a) driver dne 29.01.2006 19:21, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 29.01.2006 19:21

1,6 to ma zepredu tam to jde snadno , povolí se 2 srouby 8 a odpoji se konektor


Obrázek
Naposledy upravil(a) foki dne 29.01.2006 19:28, celkem upraveno 1 x.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
driver
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 517
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od driver » 29.01.2006 19:27

no to jsem si právě nebyl jistý,jestli má 1.6 sání ve předu nebo vzadu.

Uživatelský avatar
Rys
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Rys » 31.01.2006 08:03

Ten volnoběžnej ventil jsem, včera vyndal. Jak ho mám zaplý a otočím klíčkem na I tak se nejdřív ventil pootevře cca. 2mm a zachvilku se otevře celý, a zachvilku se zavírá zase tak, nejdřív na ty 2mm a pak dosvakne, je to v pořádku? Čerpadlo paliva jede.

AdsBot [Google]
Junior
Junior
Příspěvky: 401
Registrován: 02.02.2008 03:47

Focus 1,6 16v 74kw

Příspěvek od AdsBot [Google] » 17.02.2006 15:24

Kde jsi vzal ten obr rozložených dílù? nemáš nìjaký odkaz na komplet rozebrané motor atd.?
dík

Uživatelský avatar
Honza
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1022
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Honza » 17.02.2006 19:18

Foki má všechno,určitě i obrázek výfuku zevnitř :)
FF 1.6 16V Ghia 1999 metla ala Masox :twisted: Eibach,Green Twister....

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Focus 1,6 16v 74kw

Příspěvek od foki » 17.02.2006 20:27

Myšák píše:Kde jsi vzal ten obr rozložených dílů? nemáš nějaký odkaz na komplet rozebrané motor atd.?
dík

v katalogu kterej mam v kompu .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

AdsBot [Google]
Junior
Junior
Příspěvky: 401
Registrován: 02.02.2008 03:47

Focus 1,6 16v 74kw

Příspěvek od AdsBot [Google] » 20.02.2006 07:08

Dalo by se to poslat? Nebo kde bych mohl katalog sehnat?
dík za info.

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 20.02.2006 08:37

ten katalog má kamarad a chce za nej cca 10t . tak si myslim pokud nemas vrakoviste nebo něco podobneho tak se ti to nevyplatí . je to drahe , protoze si tam najdes i informace o autech podle vinu jak chodili z fabriky , mas tam treba to ze si zakliknes kolik mas najeto a ze treba chces vymenit desticky a ono ti to spocita cenu vcetne prace a vsech potrebných dílů . je to tam s prací na - rozvody , brzdy , spojku , vyfuk atd atd .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 0 hostů