Palubní diagnostika vs. katalyzátor
- r0mik
- .

- Příspěvky: 9352
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Palubní diagnostika vs. katalyzátor
Pokud sviti kontrolka motoru, a vim ze je spatny KATalyzator vypise mi chybu u KATu palubni diagnostika? Nebo to vyhodi hlasku jen jako vseobecnou chybu motoru?
Jedna se o FoFo mk1 po Faceliftu 
Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
-
zirafak
- Test driver

- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Palubní diagnostika vs. katalyzátor
iba hlaska vseobecna chyba motora
- r0mik
- .

- Příspěvky: 9352
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palubní diagnostika vs. katalyzátor
ted jsem se hrabal v kodech k fofanovi...
nasel jsem toto:
P0430 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 2) Indicates Bank 2 catalyst system efficiency is below the acceptable threshold. Use of leaded fuel.
Malfunctioning ECT
High fuel pressure
Damaged exhaust manifold
Damaged catalytic converter
Oil contamination
Cylinder misfiring
Downstream HO2S wires improperly connected
Damaged exhaust system pipe
Damaged muffler/tailpipe assembly
Retarded spark timing
tak toto zni vseobecne no
nasel jsem toto:
P0430 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 2) Indicates Bank 2 catalyst system efficiency is below the acceptable threshold. Use of leaded fuel.
Malfunctioning ECT
High fuel pressure
Damaged exhaust manifold
Damaged catalytic converter
Oil contamination
Cylinder misfiring
Downstream HO2S wires improperly connected
Damaged exhaust system pipe
Damaged muffler/tailpipe assembly
Retarded spark timing
tak toto zni vseobecne no
Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
-
Tonda-B
- Junior

- Příspěvky: 433
- Registrován: 05.02.2009 23:05
- Bydliště: Praha 10
Re: Palubní diagnostika vs. katalyzátor
Nevíš, prosím tě, jestli je možné uvedenou diagnostiku stavu katalyzátoru vypnout?
Ať už s pomocí servisního zařízení nebo jiného programu?
Jedná se mi o to, že mám před a za katalyzátorem po jedné lambda sondě.
Protože se domnívám, že mám příliš krátky výfukový svod, chtěl bych katalyzátor vymontovat a získané místo použít na delší výfukový svod, který by mohl zlepšit průběh kroutícího momentu v nízkých a středních otáčkách.
Klidně do něj navařím dvě matky a namontuji obě lambda sondy, ale domnívám se, že to povede k rozsvícení oranžové kontrolky na palubce a chybě v paměti závad.
Obě lambdy budou ukazovat stejné množství kyslíku ve výfukových plynech, což při funkčním katalyzátoru možné není.
Nebo by mohlo být řešení druhou lambdu nemontovat, nechat ji na vzduchu v motorovém prostoru a věřit, že si diagnostika bude myslet, že katalyzátor funguje tak dokonale, že je ve výfukových plynech 21% kyslíku, jako je ve vzduchu?
Ať už s pomocí servisního zařízení nebo jiného programu?
Jedná se mi o to, že mám před a za katalyzátorem po jedné lambda sondě.
Protože se domnívám, že mám příliš krátky výfukový svod, chtěl bych katalyzátor vymontovat a získané místo použít na delší výfukový svod, který by mohl zlepšit průběh kroutícího momentu v nízkých a středních otáčkách.
Klidně do něj navařím dvě matky a namontuji obě lambda sondy, ale domnívám se, že to povede k rozsvícení oranžové kontrolky na palubce a chybě v paměti závad.
Obě lambdy budou ukazovat stejné množství kyslíku ve výfukových plynech, což při funkčním katalyzátoru možné není.
Nebo by mohlo být řešení druhou lambdu nemontovat, nechat ji na vzduchu v motorovém prostoru a věřit, že si diagnostika bude myslet, že katalyzátor funguje tak dokonale, že je ve výfukových plynech 21% kyslíku, jako je ve vzduchu?
Fiesta ST IV/15 3dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Dříve:
Focus ST 170 III/02 5dv.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

