 
  

 
  


Po technické stránce vzato je určitě pro motor lepší výjezd z té z teplejší garáže. Pak není tolik zatěžován materiál motoru a ubude i čas při zahřívání, čímž ušetříš i kapku paliva. Ale zase s tím kvetením ... v té garáži to při tom častém tání má hodně času pracovat, takže je to více než jasné (když máš "jarní klima" každý den).KubaU píše:Toť otázka, co je lepší, jestli tepelnej přechod nebo startovat na zmrzlou baterku a rozjíždět se když jsou motor a převodovka zatuhlý a špatně to maže (Nohavicovy "hrudky v Mogulu")
K prasknutí skla je potřebná větší teplotní změna - např. veselé rozmrazování oken v zimě teplou vodouKubaU píše:Zas tak bych se tím netrápil, to už můžete v létě rovnou nepoužívat klimatizaci, taky ten tepelnej kontrast není ideální, dokonce může prasknout přední sklo...


 a to sem v garaži,ale je tam taky pod nulou(-4)
  a to sem v garaži,ale je tam taky pod nulou(-4)   ale jen co sem ji teď nabil tak to bylo o něčem jiným
 ale jen co sem ji teď nabil tak to bylo o něčem jiným  , jen aby to chvilku vydrželo nabitý...
 , jen aby to chvilku vydrželo nabitý...  
  
  

 ) Ale jinak pár nafťáků v okolí nenaskočilo
 ) Ale jinak pár nafťáků v okolí nenaskočilo 





 
  

 
 

 
  




 
   to je zatěžkávací zkouška
 to je zatěžkávací zkouška  

 
  


Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host