deejaayy píše:nojo,ve FOFOIzewl píše:deejaayy: u FFI ukazuje okamzitou spotrebu, prumernou spotrebu, dojezd, venkovni teplotu, prumernou rychlost.
 toto ukazuje aj vo Fofo II, ale (asi) az po 04/2007.. teda v mojom to ukazuje urcite
 toto ukazuje aj vo Fofo II, ale (asi) az po 04/2007.. teda v mojom to ukazuje urcite
deejaayy píše:nojo,ve FOFOIzewl píše:deejaayy: u FFI ukazuje okamzitou spotrebu, prumernou spotrebu, dojezd, venkovni teplotu, prumernou rychlost.
 toto ukazuje aj vo Fofo II, ale (asi) az po 04/2007.. teda v mojom to ukazuje urcite
 toto ukazuje aj vo Fofo II, ale (asi) az po 04/2007.. teda v mojom to ukazuje urcite

 a ine somariny
 a ine somariny  




to je mysleno tak, ze kdyz stojis u vlakoveho prejezdu a padaji dolu šraňky, tak muzes vypnout motor. Samozrejme se bavime o zahratem motoru a dobe delsi jak minutu. Pokud budes takto vypinat motor na kazde krizovatce, opravdu to bude mit opacny efektjarous350 píše:Rady nekoho, ze pri stanim delsim nez 30 vterin se vyplati motor vypnout, mi neprijdou uplne v poradku. Sice mnozstvi benzinu se mozna po 30 vterinach vyrovna (startovani vs. bezici motor), ale kdyz to takhle budu provadet na kazde druhe krizovatce, tak co na to starter a baterka? Tomu starteru se urcite zasadnim zpusobem snizi zivotnost, kdyz ho misto jednoho pouziti pred jizdou pouziju jeste 10x behem jizdy.
 
svizne zrychleni neni moc dobre, pokud mas BC a mrknes na aktualni spotrebu, tak kdyz na trojce dam plyn nadoraz = 20 litru, kdyz postupne zrychluju = 12 litru. Vim, ze jsi nemyslel nadoraz, ale i tak je z ekonomickeho hlediska lepsi plynula, neuspechana jizda bez vyrazne akceleracejarous350 píše:Co se tyce otazky, jak intenzivne je nejlepsi zrychlovat, aby vysledna spotreba byla co nejnizsi, tak se rika:
motor pri malem zatizeni neni moc efektivni (pomer spotreby a vykonane prace)
stejne tak neni efektivni pri plnem zatizeni
svizne zrychleni (nikoliv nadoraz) tedy muze byt nejlepsi variantou, protoze motor pracuje efektivne a rychle dosahne zadane vyssi rychlosti










 ..nečekám okamžité spadnutí, ale někdy neklesne na 0 ani při sjezdu dlouhého klesání..pořád se pohybuje od 1,8 tak do 2,3 l...jezdím denně tu samou trasu do práce a z5...na tom samém úseku jednou tak a podruhé s 0...asi nemají pravdu...
 ..nečekám okamžité spadnutí, ale někdy neklesne na 0 ani při sjezdu dlouhého klesání..pořád se pohybuje od 1,8 tak do 2,3 l...jezdím denně tu samou trasu do práce a z5...na tom samém úseku jednou tak a podruhé s 0...asi nemají pravdu...


 , že se to nedá..mám FoFo jenom pár dnů a tak někdy tápu a porovnávám s tím, co jsem měl...je jasný, že tyhle motory se vstřikováním jsou v takovém režimu bez přísunu paliva, tak proč to ukazuje?? Mám totiž dojem, že to má vliv i na ukazování průměrné spotřeby....tak pak není ten údaj taky přesný, ne?
 , že se to nedá..mám FoFo jenom pár dnů a tak někdy tápu a porovnávám s tím, co jsem měl...je jasný, že tyhle motory se vstřikováním jsou v takovém režimu bez přísunu paliva, tak proč to ukazuje?? Mám totiž dojem, že to má vliv i na ukazování průměrné spotřeby....tak pak není ten údaj taky přesný, ne?
 
  
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů